05 Haziran 2012

Ses Veriyorum

Çok sessiz kaldı blogum bu günlerde, ama geçerli bahanelerim var. Mesela ;

IMG_0773

Biz fotoğraf çektirdiğimiz de 32 diş meydanda olmazsa olmuyor Açık ağızlı gülümseme

Beni bilen bilir nefret ederim düğün dernek işlerinden. 10 kişiden fazla olan ortamlar bana göre değilidir,gereksiz gerilir mutsuz olurum ama bu sefer öyle olmadı.

Çünkü biricik arkadaşımı evlendirdik. Gelinlikli fotoğrafını koymuyorum buraya ki belki kendi blogunda yayınlamak ister. Bu resim Kınadan .

Yine de belirtmeden geçemeyeceğim arkadaşım ne gereksiz işler şu Kına , Nikah,Düğün işleri . Safi masraf yahu. Hadi Gizo tek bi Gelinlikle olayı kurtardı ama ben? Bu işler bana 3 çift ayakkabı 3 elbise ve bol eş dırdırına mal oldu Dil çıkaran gülümseme

Neyse suskunluğumun sebebini açıkladıktan sonra günümüze dönüyorum.

İşsiz Güçsüz bir insan olarak yarın itibari ile Kitaplaşma Etkinliğimizin 3. sünü yayınlayacağım herkes hazır mı ?

Yarın görüşmek üzere o vakit ben gidip temizlik ,ütü, yemek falan yapayım . Sahi yaaa tümgün evde olanlar siz ne yapıyorsunuz evde ,ben sıkılmaya başladım.

Bu arada yazdığım Elektrik Süpürgesi isyanımı birileri duymuş. Deneyip beğenirsem haber vereceğim arkadaşlar ,haber bekleyin Göz kırpan gülümseme

6 yorum:

  1. masraflı şeyler düğün, dernek işleri... hele ne giyeceğim stresi başlı başına bi olay :)
    Neyse atlatmısın bu seferkini..
    Kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  2. Ahh... Şu evlilik sürecindeki alışveriş, söz, nişan, kına, düğün... Ben daha şimdiden (nişan evresi oluyor bu) nefret ettim. Zaten hiç sevmediğim olaylar.

    Arkadaşına da tebriklerimi gönderiyorum. Allah bir ömür mutluluk nasip etsin inşallah.

    Ve kitaplaşma etkiliği.. Duyuru için sabırsızlanıyorum.

    Not: Gülmek yakışıyor. :)

    YanıtlaSil
  3. ben foto çekinmeyi sevmediğimden genelde somurturum fotolarda:) Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun arkadasına canım:)
    merakla beklıorum yazılarını ve etkınlığını:)

    YanıtlaSil
  5. Bloguna bayıldımmm ,renkler tema herşey beni yansıtıyor, hepsi en bayıldıklarımdan cici mi cici.. düğün dernek evet çok sıkıcı, ve malesef bende tam ortasındayım hepsinin , ama olcak bitcek inşallah, hayırlısı diyorum.. kitaplaşalım mı yazını da paylaşıcam blogumda, katılmayı da çok isterim ama hangi kitapları okumak istediğime bi bakıyım öyle :D nası olsa daha vaktim var :) çok memnun oldum ben kendi adıma seni tanıdığım için.. fena takipçinim :)

    YanıtlaSil
  6. http://ribellee.blogspot.com/2012/06/kitaplasalm-m.html ahanda yazdım postu hattaa :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe