01 Mart 2011

Yaz Kızım Kereviz




Yaz kızım Kereviz;
Acami blogger olarak bolca yaz ki yakında hevesin kursağında kalacak yazabileceğin sayfalar olmayacak . Baksana canım blogspot u da kapatacaklarmış. Gerçi bize az bile ama olsun ben yazıma döneyim blogumun başına birşey gelmeden doya doya yazayım .









Nerde kalmıştık Kereviz... Hah tamam yaz bakalım Karar ;
  Bu yeni yetme Blogger ın uzun yıllar boyunca belki birileri bana hediye alır diye totosunu kaldırmayıp kendisine en büyük hayali olan kırmızı daktiloyu almaması sebebi ile  bkz. Resim 1 ;

  Söz konusu kanunun 1. maddesi uyarınca ; nefsini şu fani alemde  yazar olarak köreltmesine ve  duymaya bayıldığı çıt çıtı çıt çıt sesleri yerine  şuan önünde ki klavyeden çıkan tık tıkı tık tık sesleri ile yetinmeyi öğrenmesine karar verildi. Tek suçlu kendi olup,artık "kendin pişir kendin ye", "yanlız doğdun kimse sana daktilo almayacak bunu ancak sen başarabilirsin" başlıklı kanunlara  bağışıklık göstermesi önerilmiştir.
    Umarız ki gün gelecek daktilosunun başında Christian misali (bkz resim 2) hayatını yazacağı günleri de göreceğiz. İşte o gün yazacağı ilk söz " Öğreneceğin en önemli şey sevmek olacaktır. Ve tabi birde sevilmek " olacak. Ve altın kural ne SHOW MUST GO ON unutmayacak .
    Neyse sevgili Kereviz ben gittim . Tekrar dönebilir miyim bilemiyorum malum ülke pek tekin değil. Bu yazıyı okuyup insafa gelecek olan aile bireyleri var ise kırmızı daktilo bulamazlar belki 2. bir alternatifi aşağıya ekliyorum. bkz. resim 3


2 yorum:

  1. blogspotu kapatma olayı nedir ama yaa.. daha yeni geldim ben!

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Dream ;
    aynı hisleri paylaşıyoruz bende yeniyim ve yapılana bak :( Şirketten girebiliyorum ama evde koskoca kırmızı yazılar engellenmiştir diye :(

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe