21 Haziran 2011

Ultra Lüks Yazı

Dikkat : Yazıda kullanılacak karakterler ultra lüks olup ,blog aleminin en işlek ve en prestijli caddesindedir. Yazının içeriği tamemen yenilenmiş olup oku ve kop kıvamındadır :)

Eğer aranızda yakınlarda kiralık ev bakıyor olan var ise fark ettimi bilmiyorum . Bihaber olanlarıda ben haberdar ediyorum.
Ey halkım ,ülkem ,milletim anlatmakla olmaz yaşamak lazım . 2 haftadır internetten fellik fellik kiralık ev arıyorum . Öyle yok sahibinden olsun emlakçıya patra vermeyeyim v.s. kurallarım yok. Tek derdim temiz ,ferah ,geniş ve keyifli bir ev bulabilmek .

Baktığım ilanların başlıklarının  %70 i SÜPER LÜX,ULTRA LÜKS olarak geçiyor. Hayalimde neler neler canlanıyor.
Merak mı ettiniz. Gelin beraber bakalım . Mesela süper lüks bir evde ebeveyn banyosu; 
kesmez bizi diyenler var sanırım aranızda :) O zaman buyrun ultra lüks içi sıfırlanmış mutfak ;


Derdimi anlatabiliyor muyum şimdi ? Bence bu emlakçılara ehliyet vermeliler vallahi . Hayal güçleri çok geniş.
Neyse benim ev bakmam lazım kaçıyorum. Bu arada yakınlarında kiralık daire olan var ise yazsın ama lütfen ultra lüks olmasın allerjim var :)))


19 yorum:

  1. insan bu luks içinde kendini ezik hisseder oturmaya kıyamaz :)

    YanıtlaSil
  2. ebeveyn banyosuna farklı bir boyut kazandırmışlar bence:)

    YanıtlaSil
  3. zoitsa ; eğer böyle bir eve taşınırsam salona süs havuzu yaptıracağım kafaya koydum hiper lüks olacak :)

    Serife ;bu ilanların karşıma oturduğum eve şükretmem için çıktığını düşünmeye başladım :D

    YanıtlaSil
  4. Ay ben bu lüküs evde yaşayamam :))) bu arada merhaba :) bende ev bakıyorum ama satılık olcek anlıyorum seni :) neredesin onuda söyle yardımcı oluruz belki :) yazılarına geri dönüş yapmadım o yüzden soruyorum ilk defa uğradımda :)

    YanıtlaSil
  5. ahaha gerçekten bayağı lüksler..zaten bu emlakçılardan hiç hazetmiyorum..hem ev sahibine,hem onlara..olan kiracılara oluyo yani..nerden bakıoysun canım onuda söyle,bildiğimiz bi yer olursa söyleriz :)

    YanıtlaSil
  6. Ülkü; hoşgeldin canım :) umarım sen de bulursun umarım gönlünce bir ev.

    Gülin o kadar lüks ev varki seçemedim arasında ben kelepir bakıyorum artık :))) Şişli- Esentepe deyim şuan çıtayı yükselttim yine buralarda olabilir Tarabya İstinye Kağıthanede ki siteler V.S.

    YanıtlaSil
  7. Dilerimki gönlüne göre bir daire bulursun!!

    YanıtlaSil
  8. çok güldüm :) kendi ev aradığım zamanlar geldi aklıma..emlakçı anlatırdı anlatırdı hah bulduk aradığımızı derdik görmeye gidince şok :)) arkadaşımın evini rezerve etmiştim ben çok şükür boşaltınca bana haber verdi de kurtuldum her sene ev değişmekten..çook güzel bi ev bulun inşallah gönlünüze göre :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Ahahahahahahahhhhh! Koptum koptum! Biz de zamanında, Cadde tarafında bu tarz ultra lüks evlere bakmıştık. Anılarım canlandı.
    Hatta süper ultra lüks, caddede yazan ilana bakmaya gittiğimizde, yatak odasında, binanın hidroforuyla karşılaşmıştık. Camlar da tavana yakın mesafedeydi, ev kısmen yeryüzü manzaralıydı. Ve tren yolunun hemen arkasında, bol titreşimli bir evdi. Hala aklımdan çıkmaz o görüntü.
    Ama yatak odasındaki hidrofordan sonra, şu ilk resimdeki ebeveyn banyosu da top 5 listeme yerleşti. :D
    Bu arada cidden nerelerden ev bakıyorsun? Ultra lüks olmayan ev arayışında faydamız olabilir. :)

    YanıtlaSil
  10. AskınAy; çok teşekkürler umarım:)

    İlkay; sen şanslı kesimdensin ne güzel. Bir muhtarları sevmezdim yeni favorim Emlakçılar :)

    Tannesi ;Hidraforlu yatak odası da çok iyiymiş. Maceralara ev gezdikçe devam ederim artık :))
    Bu arada Levent e yakın civarlarda ev arıyorum beşiktaş,şişli,tarabya v.s. varsa ultralüks dairesi olan tutabilirim :D

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. kardeşime yeni ev aradık ve tuttuk fakat böyle ultra lüks değil:)) bu emlakçı milletine sinir oldum resmen ne istiyorsun diye soruyor anlatıyorsun fakat kendi beğendiği ve adına süper lüx dediği daireye götürüyo veee sonuç tabiki hüsran:(( o zaman niye soruyorsun zaten sen beğenmişsin sorun yok diyeceğimizi bekliyolar sanırım:) neyse ben uzatmayayım umarım istediğin süper ötesi konforlu daireni bulursun;) sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Meyracım resmen soğudum bende şu taşınma işinden sayelerinde :) Ultra lüx olmayan mümkün ise "kelepir" bir ev bulursam çıkıcam. zira son baktığım evde çelik kapı yoktu emlakçımızın yorumu da buralarda öyle hırsızlık falan olmaz ablam dı :) soğudum hepsinden artık

    YanıtlaSil
  13. bak ne insanlar var. yoktan var ediyorlar vallahi...
    evimde ebeveny banyosu koyacak yerim yoktu ama bu vizyondan hareket ederseemm merviven altına bi küvet koyabilirim ben de :))

    YanıtlaSil
  14. bende yeni taşınacağım eve ,gardolabımın dibine bi duşakabin koymayı planlıyorum NzN. Hayır anamızın karnından ebeveyn banyolu doğduk ya eksik kalmak istemem :))

    YanıtlaSil
  15. bende yeni taşınacağım eve ,gardolabımın dibine bi duşakabin koymayı planlıyorum NzN. Hayır anamızın karnından ebeveyn banyolu doğduk ya eksik kalmak istemem :))

    YanıtlaSil
  16. aha ha ha valla aynen öyle bende ev ararken sinir krizleri geçiriyorum ultra lüks süper lüks kavramına daha iyisini anlatmak için bakalım ne eklenecek :))

    YanıtlaSil
  17. tuba ,ben buldum ultralüks ev :)) yakında ultralüks evde neler bulunmalı maddeleri ile yayınlamayı düşünüyorum.
    Hala düşünüyorum nasıl katil olmadım o dönem diye :))

    YanıtlaSil
  18. hahahah süper lüks :D insan utanır bir yüzü kızarır vallahi ben olsam o küvette boğardım onu :D

    Emlakçıların kafası apayrı ya, zorla kontrat imzalatacak noktada bazısı. Beğenmeyince de dövecekmiş gibi tavır almaları filan, delirmişler.
    Ben de aynı mutlu sondan istiyorum Damlacım en kısa zamanda :'(

    YanıtlaSil
  19. Bu ev çok sesli olur, tam cadde yanı dedik emlakçıya, alışır, duymazsınız dedi:-) Ev bakmak tam bir azap:-)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe