03 Ocak 2013

ZOR İŞ

İnsanlarla uğraşmak cidden zor iş.
Yakın zamanda bir hediyeleşme yaptık aramızda malum. Yazıda haykırdım sonradan yok olacaklar sakın katılmasın diye.
Çok erdemli insanlar da çıktı arada hak yememek lazım, çekilişi yapmadan günler öncesinden ben çekiliyorum deyip mazeret bildirenler ki mazeret bildirmek zorunda da değillerdi tamamen kibarlıklarından.

Yorumunu sessiz sedasız silenler vardı. E bu da bir yöntem kızmıyorum.

Bir de sonuçları yayınladığımda maillerine dönmeyenler vardı ki onlara çok kızgınım. Çekilişi ayın 15'inde yayınlayacağımı söylemişim. Blog da yayınlamakla kalmamış 80 kişiye tek tek mail atmışım kii kimse birbirine ulaşmak zorunda kalmasın. Ama zahmet edip dönmediler , birine twitter dan ulaştım diğeri özel mailime cevap yazdı. Çok yoğunlardı yurt dışına gideceklerdi v.s. Sevgili venüsün dünyası ve crystall isimli arkadaşlarımıza ilgisizliklerinden dolayı teşekkür ediyorum.

Bir diğer kısım var ki onlara ne desem bilemiyorum. Oturdum x ve y siz eşleştiniz diye mail attım aynı mailde ikisi de var. Siz birbirinize cevap yazma zahmetinde bile bulunmadınız günler geçti eşim bana hala ulaşmadı dediniz. Siz sanırım o ara armut topluyordunuz....

Bir de yaklaşık 4-5 kişiden aynı şikayeti aldım eşleştikleri kişiler bir hediye paketi yapmaya zahmet duymadan kargo poşetine tıkıştırıp yollamış hediyeleri ne diyeyim ki ben herkes benim kadar şanslı olamadı demek.

Ben sevgili Denizin Yıldızı ile eşleştim ve nasıl özenli bir kutu hazırlamış bana inanamazsınız Solda ki kutunun kendisi sağda ki içi. Nasıl özenle paketlenmiş hepsi nasıl keyifli notlar yazılmış üstüne inanamazsınız.


Paketleri açtıktan sonra kendimden geçip çekmeyi bırakmışım :S Özür Dilerim denizcim ama hepsi çok güzellerdi vallahi unutmuşum ama Cici kupam ile her akşam kahvelerimi yudumlarken aklımdasın, Not Kağıtlarım masamın baş köşesinde durmakta ,kitap vallahi çok çok ilgimi çekti okunacaklar sırasına baştan daldı bile. Havluları açmaya kıyamadım , mini çerçeveye oğlum el koydu veee

Şalıma tek kelime ile BA-YIL-DIM... Üniforma oldu her zaman takıyorum.(göbeğe gözü takılanlar usulca gözlerini çeksinler bak kızıyorum)

Sevgili Denize çok çok çok teşekkür ediyorum. Herşeyden önce özeni için. Bir işe kalkıştım maalesef herkesi mutlu edemedim ama sayesinde çok mutlu oldum.

Ve bir teşekkür de sevgili Zeynep'e . Benim Yılbaşı paketlerimden birini yolladığım kişi oydu. Özellikle anlayışı için çünkü canım kitabım şarap şişesi kırıldığından onun tabiriyle "sarhoş " olmuş :)). Zeynep hem şarabından hem kitabından oldu maalesef ama birer kadeh şarap içmek için sözleştik vesile oldu. O da banan yılbaşı hediyesi yollamış nasıl sevindim anlatamam çok teşekkürler tekrar.

Diğer özensiz ve ilgisiz arkadaşlara gelince sizi bi elime geçirsem var ya...

Not:Bir daha etkinlik yaparsam beynimi delin olur mu ?




24 yorum:

  1. Sen şanslılardan biz sansızlardan olduk o zaman :( Şallın çok şıkmış.

    Baya bir zahmet verdin, buna değmeyenleri boşver, sağlık olsun.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çekiliş veya hediyeleşme olaylarından ben de yeterince mağdur oldum, bu yüzden katılmak istesemde etkinliğinize katılmadım. Sanırım etkinlik yapmamak veya katılmamak en mantıklısı, bilemiyorum, bu tür insanlara akıl erdiremiyorum ...

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun:)) etkinlik düzenlemek bence bir cesaret işi. tebrik ediyorum valla:)) zor iş , zahmetli iş.
    gene de bence iyi kalkmışsın altından.
    geçmiş olsun ne diyeyim:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Benim için hoş bir etkinlik oldu. Güzel bir insanla tanıştım, teşekkürler....

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine ve sabrına sağlık gerçekten. Bu tip etkinliklerle uğraşmak gerçekten çok zor.
    Bana eşimle tanışma fırsatı yarattığın için teşekkür etmek istiyorum. Şahane bir insan tanıdım gerçekten.
    Bu da özel postum:
    http://aslinindunyasii.blogspot.com/2013/01/ylbas-hediyelerim.html
    tekrar ellerine sağlık, mutlu yıllar (:

    YanıtlaSil
  6. ben cok tesekkur ediyorum sayende yeni bir blok arkadasi kazandim :) hediyelerime de bayildim ayrica burdan evkusu`na da tekrardan tesekkurlerimi yolluyorum ve sana musmutlu bir yil diliyorum :))))

    YanıtlaSil
  7. Çok çok iyi niyetle başlanmış bir etkinlikti , oluyor malesef böyle şeyler :)) her dakikamızda bir ders alıyoruz hayattan.
    emeğinize , iyi niyetinize sağlık :))))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim zor bir iş gerçekten.Bende mesela çekilişinize katılıp hediyemi gönderip ama bana çıkan kimseden hiç hediye alamayanlardanım:)Neyse sağlık olsun.Siz yinede bir sürü çaba sarfettiniz emek harcadınız.Katılıpda özen gösterip hediyesini gönderen herkesin emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Selamlar Damla

    Ben ne zaman bir çekiliş görsem aklıma hep bundan 4-5 önce benim de düzenlemiş olduğum yılbaşı çekilişi gelir.O kadar yıprandım ki o dönem tövbe ettim bu tip etkinliklere .Aynı sıkıntıyı bende yaşadım yok hediyelerini beğenmeyenlerimi istersin ve bir sürü sıkıntı insanları organize etmek ne zormuş ya?Sinir harbi yaşamıştım yeminle şuan bile gerildim.Ben o dönem blogumumdan bile soğumuştum.Ben bu kadar uğraşırken bana gelen hediye ise beni şoke etmişti üstelik bunu yapan kişinin bir öğretmen olması beni çok şaşırtmıştı .Örnek kişi olması gerekirken sakil bir şekilde hediyeyi A4 saman zarfının içine hediye paketi yapma tenezülünde bile bulunmadan sokuvermişti.Sinirlerimin zıpladığı o dönemde 2 sevgili blog arkadaşım birleşmiş ve yaşadıklarımı unutmam adına bana çok güzel süpriz şahane hediye yollamış ve parmak sayısını geçmeyen insanlarında var olduklarını hatırlattılar.Onların bu guzel jestını halen unutmam.

    YanıtlaSil
  10. Hep böyle diyorsunuz, dayanamıp yine yapıyorsunuz:)
    Herkes Deniz gibi olamıyor malesef.
    Ben de bir çok etkinlikte Deniz'le eşleşmiştiğim için yakından tecrübe etme şansım oldu:)

    Hadi ilgilenmeyenler bir derece sadece hevesiğiniz kursağınızda kalıyor da, bir de kendisine hediye gönderilen hediyeleri alan; ama eşine göndermeyenler var, o nasıl bir yüzsüzlük onu çözemedim ben..

    YanıtlaSil
  11. Bu arada hediyem bana ulaştı gönderen kişinin hakkını yemiş olmayayım.Ben artık gelmez diye düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
  12. Benim de hediyem çok güzel paketlenmişti sevgili anneniz tarafından. Fakat ben hem geç gönderdim (aslında tam 31 Aralık'ta ulaştı kendisine) hem de onun kadar özenli paketleyemedim. Nedenini kendisine günler öncesinden bildirmiştim. Bu açıdan içim rahat en azından :)
    Maillere dönmeyenlerin olması çok üzücü :(

    YanıtlaSil
  13. Ne olursa olsun güzeldi bence herkesi mutlu etmenin imkanı yok ki Damla boşveeer:) Ben gayet memnunum buradan da eşleştiğim arkadaşım Stilmarkam'a ve sana tekrar çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. Ben de diyorum benim bugün neden kulaklarım bu kadar çınlıyor diye :)
    Hakkımdaki güzel yorumlar için teşekkür ediyorum canım hem sana hem de Nesrin'e :)
    Hediyelerini güle güle kullan, mektupta yazdım mı hatırlamıyorum ama ben kendime ne beğenip alırdım diye düşündüm ve onları aldım, her hediye paketi hazırladığımda da aynı şeyi yapıyorum, yani kendime gelmesini istemediğim ya da beğenmediğim bir hediyeyi başkasına göndermiyorum asla. Belki de bu yüzden sizleri mutlu edebiliyorum bilemiyorum, özeniyorum ve ciddiye alıp hevesleniyorum bundan belki de :)
    Hatta bak ne yaptım, sana gönderdiğim şalı ben de o kadar çok beğenmiştim ki dün gittim aynısından görünce dayanamadım aldım artık, hatta bugün de boynumdaydı :D
    Hepsini güle güle kullanın canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Sıkma kusum sen böyle seylere canını. Oldu bitti diye düşün :)

    YanıtlaSil
  16. Sıkma kuşum sen canını bunlara.
    Oldu bitti diye düşün :)

    YanıtlaSil
  17. meşakkatli iş canım öncelikle bence şu an bile gösterdiğin sabır için seni tebrik ve takdir ediyorum. ben şanslılardandım sağolsun eşleştiğim dilek arkadaşımla başarılı bir hediyeleşme gerçekleştirdik :D

    YanıtlaSil
  18. İlke ; merhaba ,maalesef herkes benim kadar şanslı olamadı. Hatta talihsizlik yaşayanlara ben bir şeyler mi yollasam dedim ama baktım yetişemeyeceğim vazgeçtim. Kusura bakmayın tekrar.

    Çiğdem; sanırım hatta eminim artık ben de senin yolundan gideceğim ve hiçbir etkinliğe katılmayacağım.

    Moriçe; teşekkür ederim tatlım :)

    Ada ve deniz; ne güzel böyle şeyler duymak :)

    Aslı; ne mutlu sana sen de benim gibi şanslı kesimdensin demek :)

    YanıtlaSil
  19. Agresif prenses; ev kuşu nun methini çok duydum bu ara bir daha bir organizasyon olursa kendişme torpil yapıp kendisi ile eşleşeceğim :))) Şaka tabii etkinlik mi allah korusun :p

    YASEMİNCE;
    Bu kadar pozitif bakılabilirdi :) Tebrik ederim çok iyi geldi vallahi


    Hayat Paylaştıkça ; neyse ki geç olmuş ama iyi bitmiş.



    YanıtlaSil
  20. Nalan;okumakla adam olunmuyor lafını ben bu çekiliş işlerinde hatırladım tekrar. Sonuçta hepimiz blog okuyoruz , yazıyoruz düşünüyoruz ve üretiyoruz ama bunlar adam olmaya yetmiyor demek ki .Ama dediğin gibi gerçekten gönülden bu işe özen gösteren insanlar da var ki hepsine teker teker teşekkür edesim var yazdım isimlerini bir kenara :)))

    Nesrin;
    vallahi ne yaman çelişki di mi hem şikayet et hem de etkinlik düzenle ama bir daha yemezler canım :))
    Hediyesine karşılık vermeyen arkadaşlara bir şarkı ile seslenmek istiyorum "allah cezanı verecek ,alem sana gülecek " imza: kafayı yemiş etkinlik sahibi

    Gizemcim; herkesin bir olmayacağını tahmin etmiştim ama bu kadarını öngörememişim. Bu iş ciddi soğuttu beni blog arkadaşları arası sosyalleşme fikrinden. Sanırım en güzeli insanları yazdıkları ile hayal etmek tıpkı kitap uyarlaması yapılan filmler gibi binbir hevesle oku kafanda yücelt izlerken tüm hayaller yere bir olsun :))

    Pabloanddido ; vallahi boşverdim artık , iyi ki yazdım bu postu da içimde kalmadı ohhhh:)))





    YanıtlaSil
  21. Deniz;
    sen nasıl şeker bir şeysin yahu:)) Mektup yazdın tabi hemde koskoca 2 sayfa okurken öldüm gülmekten. Bu arada mektuba cevap yazıcam ben karar verdim mektup arkadaşı olalım biz:))

    Çağla Deniz; off vallahi iyi ki bitti. Hala eşleşemeyenler v.s. var ama artık şanslarına küssünler benden bu kadar.


    Hamide; ay ne güzel yahu ,gördüm zaten hediyeleri :))

    YanıtlaSil
  22. Olur vallahi :) Neden olmasın??? Mektup yazmak da ayrı bir keyifmiş hatırladım yeniden...

    YanıtlaSil
  23. luzumsuzisleruzmani12 Ocak 2013 18:46

    Hediyelesme etkinligi zor is ben blogumda bir kere cok guzel bir etkinlik yaptim herkes hediyelerini aldi verdi cok da iyi oldu ,aradan vakit gectikten sonra tekrar duzenleyeyim dedim kimse katilmak istemedi boyle etkinliklerde hic hediyelerimizi alamiyoruz diye,eskisi kadar duzenli degil artik etkinlikler

    Bu etkinligi degerlendirecek olursam uc gun icinde hediyelerimizi birbirimize teslim ettik hiz ve iletisim acisindan sinifi gectigimi dusunuyorum
    Aldigim hediyeyi cok begendim,ben de hediyemi bir kutu icinde kendimce urunlerle doldurdum,alan kisiyi ne kadar memnun ettim bilemiyorum ama kendim alsam memnun kalacagim bir sekilde duzenlemeye gayret ettim :)
    Sen de benim gibi dayanamaz yeni etkinlikler yaparsin ama canim biz de katiliriz :)

    YanıtlaSil
  24. bi daha böyle bir etkinlik yaparsam beynimi delin dediğine göre gerçekten çok yıpratıcı bir süreç yaşamışsın belli ki. geçmiş olsun diyorum. bazı insanlar gerçekten çok sorumsuz davranabiliyor. bunun sonucunda karşı taraf mağdur oluyor malesef. sen canını sıkma sakın..gerçekten iyi iş çıkarmışsın. buarada güle güle kullan yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe