12 Şubat 2014

Meziki Otel

Gittik , gidemedik
Yan yattı , çamura battı derken geleneksel sömestr tatilimizi Büyükada'da geçirmiş bulunmaktayız.
Bu kısa tatil Sosyal Medyanın cılkını çıkarttığımız bir tatil oldu ,takipte olanlar vardıysa yeri gelmişken özür dilerim.
Ama anladık ki ada bu mevsimde pek de doyurucu olmuyormuş. -Sıkıntıdan kendimizi sosyal medyaya adamış olabiliriz.-

Adada kalacağımız kesinleştiğinde butik otel araştırmalarına giriştim. İstedim ki farklı bir atmosfer olsun .
Ve Anastasia Meziki otelde karar kıldım.

En büyük tercih sebebim eski bir konak olmasıydı ve beni şaşırtmadı.
Otelin içine gerçekten hayran kaldım. Yüksek tavanlar , kocaman ahşap merdivenler ,o duvarlardaki boyamalar , cumbalı odalar ve daha fazlası...
Emin olun ki otel size görsel bir şölen sunuyor.

İnsanın bir kenara kıvrılıp günlerce etrafı izleyesi geliyor.
Biz rezervasyonumuzu son dakikaya bıraktığımızdan bahçe manzaralı  küçük odalardan birine kaldık ama buna rağmen odamız gayet ferahdı.

Şimdi ;
Deminden beri lafı eveleyip gevelemem otelin sahiplerinin güleryüzünden ama yazmazsam da olmaz.
Size otele gitmeyin demeyeceğim  hobi olarak yine gidin ama görsel olarak aldığınız hazzı hizmet olarak almayı beklemeyin.

Odamıza gittiğimizde ampulün patlak olduğunu gören beyefendi bize karşı odaya geçmeyi önerdi , baktı o odanın da ampulü patlak ampul getirip geleceğini söyledi ve gidiş o gidiş. Ertesi gün yürüyüşten döndüğümüzde  kapının önündeki masada ampul bulduk. Tanrının bir işareti olarak düşündük ve kendi ampulümüzü kendimiz değiştirdik :)

Otelde 4 kişi olduğumuz Cumartesi sabahı yediğimiz tozdan beni yıka yazabileceğiniz masada ki kahvaltı  kurumuş 2 çeşit peynir , bayat ekmek ve buz gibi haşlanmış yumurtadan ibaretti. 4 kişiye bile uyandıklarında en azından yumurtalarını nasıl istediklerini sorup bir sıcak yumurta verilemiyorsa kusura bakmasınlar o otele bir gelen bir daha gelmez...
Pazar sabahı olduğunda ise açık büfede reşoları gördüğümüzde dedik ki "bu sabah kalabalık en azında  sıcak yumurta yiyeceğiz " ama nerde... Reşolar yanmıyordu ve yine buz gibi yumurta bizi bekliyordu.
Belki rahatsızlığımızı anlarlar diye yumurtayı mikrodalgada ısıtmalarını rica ettik. Onlarda ısıtıp geri getirdiler.
Aç parantez bir turizmci olarak bana böyle bir istek gelse misafirden yumurtayı alır yerine taze yapılmış yumurtayı getirir, sizin için yeniden yaptık der o misafiri mutlu ederim kapa parantez
Konakladığımız iki günün sabahında da çocuk çığlıkları ile uyanmamızı da olumsuzluklar arasına gümüş harflerle yazmak isterim.
Neden gümüş dediğinizi duyar gibiyim.
Çünkü altın harfleri şu resimde ipucunu görebileceğiniz detaya bıraktım. Haydi biraz beyin jimlastiği yapın bakalım ne olabilir ?

Bu -arada ilk fotoğraf hariç- bu muhteşem fotoğrafları  benimle paylaştığı için canım arkadaşıma teşekkürü borç bilirim. Burada daha nice güzellerini paylaşıyor bence siz de kaçırmayın derim..