22 Eylül 2017

Tasinmak ya da Tasinmamak! Iste tum mesele bu...

Evleneli 13 yil oldu.
Bu tasindigimiz 9. ev :))
Bir gece once ev bulup ertesi gun tasinmisligimiz da oldu. Kendi evimize kademeli yerlestigimiz de.
Ama ilk kez 40 gunluk bebekle tasinma cilginligina giristik.

Ben de isterim sadece valizimle residancelarda yasayayim ama heyhat! Money Talks Babe!!

Bu sefer tasinmaya karar vermemiz aslinda planli ama biraz acele oldu. Bizim aileyi taniyanlar bilir zaten bizde bir gun once verilen kararlar 24 saatte 28 kere degisir. Hizimiza yetismek bazen zor olabiliyor.

Boyle olunca bir nakliyat firmasi haricinde paketlemeli bir nakliyat firmasi bulmamiz gerekti.
Paketlemeli Nakliye ne demek derseniz. Siz hicbir seye dokunmuyorsunuz, adeta normal bir gune uyanmis gibi tum ev yerlesik sekilde kalkiyorsunuz. Tum evi nakliye icin gelen personeller topluyor. Kiyafetlerinizden biblolariniza, buzdolabi icindeki malzemelerden tum mutfak ivir zivirina kadar.

Kulaga guzel geliyor degil mi?

Ben sadece kitapligimi toparladim adamlar gelmeden, en kiymetlilerim malum :)

Sabah 8 de geldiler. Tum odalara birer kisi girdi. Nasil yaptilar hayret ki saat 11:00 civari tum evi paketlemis arabaya yuklemislerdi.

Bu arada ben fazla rahat bir insanim. Yani is yapilsin da incesine cok takilmam. Ama annem! Ah annem!
O gun kriz gecirmediyse cok az gun zorlanir bu sekilde.
Adamlar mutfak dolaplarindaki plastik malzemeleri vs koca koca kolilere bildigin tikistirdikca annemin gozu segiriyordu resmen :)))
Malum onun da en degerlileri Tupperware'leri hahahaha :))

Neyse!

Cektik kapiyi ciktik evden. Geldik yeni eve. Tum esyalari tasidilar, kurdular, kolileri dizdiler yan yana gittiler. Paketleme tamam da yerlestirmeli olsa tadindan yenmezdi vallahi.

Kolileri actikca annemin cigliklari yukseldi bir sure evde.
" Ay, mutfak kolisinden corap ciktiiii!!!! "
" Ayyyy Yatak odasi kolisinde deterjanin ne isi var"
diye diye yerlestirdik kolileri.

Sonuc olarak paketlemeli tasinmak bence hala mantikli bir is ama iyisini bulmak lazim.

Ben tasima sirketini enakliyat.com uzerinden buldum. Guzel bir site yapmislar, tasinma talebini detaylariyla girince bir suru teklif alabiliyorsun. Teklif verenlerin onceki islerinin yorumlarina bakabiliyorsun.
Genelde Armut.com u kullaniyorum bu tur isler icin ama nakliye konusunda pek teklif gelmedi oradan. Armut.com un temizlik hizmeti icin cok kullandim.  O konu da bir sonraki yazinin konusu olsun.
Ozlemisim yazmayi :)



0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe