27 Aralık 2013

#DamlaninPlaklari 16


Sanki söyleyeceğim sözler , yazacağım cümleler tükenmiş gibi bu sabah.
Hep aynı panik anı
Her Cuma sabahı "Ya Yazamazsam" korkusu

Böyle zamanlarda alıyorum tüm benliğimi en sevdiğim yere gidiyorum.
Mesela size bu satırları o çok sevdiğim otelin göl kıyısındaki bungalovlarından yazıyorum.
Çaktırmayın , kimsenin haberi yok burada olduğumdan.
Öylece çıkıp geldim.

Su nasıl dingin...
Sırtımı mindere daha bir yaslıyorum , bacaklarımı karnıma doğru çekiyorum
Ne zaman yalnız kalsam kendimi böyle daha bir güvende hissediyorum.

- Pardon, bir salep alabilir miyim ?

Oh, şimdi yazmaya başlayabilirim...

Sahi ben neden buradayım ?
Ah, hatırladım...
Hani şu yüzüne gülüp arkandan demediğini bırakmayan insanlardan kaçmak için.
Bir de arayıp sormayan dost  dediklerimden saklanmak için, canınız sıkılınca beni aramayın e mi canım?
Gündemden uzaklaştıkça huzur çoğaldığı için
Sadece işleri düşünce arayan insanlardan gizlenmek için
Canım dediğim en yakınlarımın yaptığım işleri bir kere olsun ciddiye almadığını fark ettiğim için.
Etrafımdaki sevmediğim insanlara daha fazla katlanmak zorunda kalmamak için
Nefes almak için
Daha sağlam yürümek için

Gelsenize şöyle yanıma , üşürseniz battaniye de isteriz.
Siz anlatsanız ben dinlesem ben anlatsam siz
En son ne zaman tanımadığınız biri ile dertleştiniz ?
Tanıdıklarınız sizi gerçekten dinliyor mu sandınız?
Ha  ha güldürmeyin canım beni!

Hadi gelin şöyle , salep de var.
Ama  arkanızdaki kapıyı sıkıca kapatıp gelin.
Öyle bir gelin ki o kapının arkasındaki her şeyi bu sulara anlatalım beraber...
Sonra daha dik , daha huzurlu dönelim gerçeğe...

Yılın son #DamlaninPlaklari bu...

Yeni yılda sizin için tek dileğim Daha Huzurlu ve Daha sağlıklı olmanız , çünkü gerisi boş ...







7 yorum:

  1. Geldim yanına... Hadi sıkışalım biraz. Anlatamadıklarımı anlatmaya geldim o dingin suya... Koca koca haykırışlarla bazen.... Belki bazen fısıltıyla... Bedeni yanımda olup gönlüne ulaşamadıklarımı anlatmaya, yada kmlerce uzakta olup yüreğime dokunanları anlatmaya en çok....

    2014 huzur, sağlık , neşe getirsin sana... Mutlu yıllar cancağızım :)

    YanıtlaSil
  2. Teklif çok cazip geldi, hemen damladım:-)

    YanıtlaSil
  3. Bir salep te bana hazirla canim ;)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yazmışsın canım ya dur biriki eşyamı alıp bende geliyorum yanına şöyle bir hafta yok yok bi daha asla geri dönmeyelim o harika doğanın denizin güzelliklerine bakmak varken insancıklara bakmak bu gözlere yazık etmek niye çabuk varmak üzereyim salebimi söyle bol tarçınlı olsun;))))

    YanıtlaSil
  5. sahlep güzelse şöylee koyu koyu,dilimi yakacak kadar sıcaksa geliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Hasta yatağımdan bildiriyorum: Bir kupa salep de bende var. Ve tabi sıcak bir yatak. Ben gelemiyorum sen gel. Azıcık yana kaydım, yerin hazır. :) ♥

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe