23 Şubat 2012

Birileri de beni dürtmüş a dostlar

Bekledim,sabrettim çabalarım sonuç verdi… Bir sürü blog arkadaşım oldu. Son günlerde bir telaş bardak al,kitap al paketle öp kokla sevgini kat yolla, blog dünyasını neden sevdiğimi bir kez daha hatırladım. Hep hediyeleşsek böyle süper olacak.

Bir de işim MİM leşme kısmı var ki bu oyunu da çok seviyorum.

Kitaplaşma etkinliğinin mimarı fikir anası biricik Diloş ve yazılarını keyifle okuduğum geç olsun güç olmasın yeni keşfettiğim Elif beni mimlemiş. Son birkaç gündür üzerimde ki tembellikden de böylece kurtulmuş olayım. Sıkı tutunun ,arkanıza yaslanın ;

 1. En sevdiğin şeyler nelerdir? Nelerden hoşlanırsın, vb?

Bir kere kitap okumayı severim ,mutlu oluyorum dünyadan kopuyorum.

Yazı yazmayı severim,aklıma geldikçe yazar biriktiririm. Herşey hakkında ,herkes hakkında.

Daktilo sesini, plak cızırtısını, Alaturka şarkıları, Sararmış mektupları severim Not: içime Zeki Müren kaçmış olabilir ,gülmeyin okumaya devam edin.

Yalnızlığı severim,herşeye rağmen severim.

Pazar günlerini severim, taparım hatta Sapıtırım bir pazar gününe neler neler sığdırırım.

Otelleri severim , yolculuğu severim ,tatili severim, Barselona yı severim. ( Aşkım okuyorsan mesaj yerine ulaşmıştırGülümseme )

Ama en çok oğlumu severim 2173_48700149077_617054077_1238482_6857_n

 

 

 

 

 

 

2.Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?

İş yerinde tüm günüm bilgisayar başında geçiyor işlerimi saymazsak

Blog blog geziyorum bolca, blogları keşfetmeden önce ne yapıyor muşuz ki?

Kitap sitelerinde geziniyorum

Alışveriş sitelerine bakıyorum , evet ben de normal bir kadınım yapacak bişi yok

Twitter dan dünyayı takip ediyorum. Bu arada Facebook u mu kapattım ne büyük rahatlıkmış oh…

3.En sevdiğin filmler nelerdir veya izlediğin ve hafızanda kalan kesinlikle izleyin dediğiniz?

Beni azıcık ucundan tanıyan herkes Moulin Rouge hayranlığımı bilir. Baş tacıdır, vazgeçilmezdir,eskimezdir.

moulin rougeMüzikalsever bir bünyeye sahibim ,benim familyadan olanlara Nine,  Jeux D'enfants, Phontome of the Opera, V for Vandetta, Hair desem  zaten bilirler.

Müzikal sevmeyenler familyası da hala izlemediyse “Hayat Güzeldir” i izlesin belki somurtuk ,mutsuz amaçsız dünyamızda bir amaç edinmemiz gerektiğini hala umut olduğunu hatırlarız hep beraber.

4.Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapanız, bunlar ne olurdu?

Kitaplık almak istiyorum,kitaplarımı sefaletten kurtarmalıyım

Şiir kitapları almak istiyorum, Özdemir Asaf, Cemal Süreyya ile başlayacağım kolleksiyonuma

Yeni müzik cdleri almak istiyorum ,arabada dinleyebileceğim ,keyifli,huzurlu var mı önerisi olan.

5. Şu aralar en çok dinlediğin 3 şarkı?

Ümit Besen – Tahta Masa ama açıklayabilirim. Tamamen uyuyakalıp işe geç kaldığım bir sabah  uykum açılsın biraz saçmalayayım diye elime ilk gelen cd yi takıp son ses açtım karşımda bu şarkı. O gün bugündür dinliyorum,dinleyemediğim noktada söylüyorum. Gülmeyin beeeee.

Pekiii, dünyanın en romantik haftasonu kaçamağı için 5 yıldızlı spa oteline gidip, en cool halimle arabayı valeye verdiğimde içinde bangır bangır ümit besen çalması kaç puan. Ama çocuk da sevindi kızzz fark ettim ben : ))

Bu arada kimilerini dürtmeyi unutmuşum ;

Başta sevgili annem böyle bir güzelliği dünyaya getirdiği için Açık ağızlı gülümseme Aydacım

Sonraaa çok sevgili blogdaşlarım ;Gülin, Kitaplaşma etkinliğinden eşim sevgili Hamide , Meyra bir de başımın tatlı belası Gizem.

4 yorum:

  1. tahta masa candır:))biz bir kez lay lay lom galibaaa sana göre sevmeeleer diyen amcayı son ses açıp yakalanmıştık:)dışarıdan duyulmuyor sanıyoruz tabi:)

    YanıtlaSil
  2. Hahaaa:)) Keyifle okudum, bi taraftan da güldüm, ümit besen olayı süpermiş:)

    YanıtlaSil
  3. ümit besen olayı süpermiş yalnız..en kısa sürede cevaplıyacağım,teşekkürler..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe