21 Şubat 2012

Kitap Tavsiye #2 Leylanın Evi

Önüm ,Arkam,Sağım solum kitap . Ve ben buna bayılıyorumm. En son okuduğum kitapdı ”Leylanın Evi”.

Zülfü Livaneli nin ilk okuduğum kitabı “Serenad”dı. Sizi bilmem ama ben kitap bittikten günler sonra bile o karakterleri aklımdan çıkartamadım ve o kitaba özel olduğunu düşünmüştüm. Hikaye bitiyor ama senin aklın hala o karakterlerde. Bir şekilde kopamıyorsun.

leylanın eviLeylanın Evini de tiyatro oyunu olarak fark ettim. Ama gidemedim ve oyunu da bitti sanırım. Kitabını tek nefeste bitirdim. Leylaya üzüldüm,hayran kaldım,saygı duydum,acıdım ama Leylayı ben de herkes gibi çok sevdim.

Kitap ile ilgili çok yazı yazmak istemiyorum ,yoksa tutamam kendimi bir çırpıda anlatırım Leylanın başına gelenleri, Roxy i, Ali Yekta beyin beyefendiliğini, latin alfabesine geçişte ki bocalamaları , şapka devrimini, yeni düzende ki zenginin altında ki insanları ezmesini.

Ya bence ben susayım Leyla konuşsun. Haydi okumayan varsa herkes kesin okusun.

Sırada ki Livaneli kitabım Son Ada olsun istiyorum ,bakalım …

11 yorum:

  1. Bu kitabını duymamıştım Livaneli'nin, merak ettim:)

    YanıtlaSil
  2. Leyla'nın Evi bende okumadım ama konusu ilginç geldi. Serenad uzun süre etkisinden kurtulamıyor insan.

    YanıtlaSil
  3. Dün D&R ın sitesini gezerken gözüm takılmıştı tiyatrosuna ben de gidemedim. Ayça Varlıeri izlemek ne kadar da çok istiyordum :( Hemen listemin başına aldım canımm

    YanıtlaSil
  4. şu an elimde okuyorum bir Livaneli tutkunu olarak:)

    YanıtlaSil
  5. iyi akşamlar :))
    blogunuzu çok sevdim..kitaplar ayrı bir alemdir her zaman.sayfalarda kaybolmak da...
    Leyla'nın Evi'ni 3 yıl önce okumuştum ve çok beğenmiştim...görünce yorum yazmadan duramadım...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. zamanın birinde D&R da elimde bir sürü kitap, biri de Leyla'nın Evi, bütçeme göre seçme hakkımı kullanmalıyım, yazık oldu Leyla'ya bıraktım onu rafa...Şimdi ilk gördüğüm yerde benim olsun o zaman.

    YanıtlaSil
  7. Eren, merakla kalmasın eyleme geç kesin oku :))

    Aslı;Serenad süperdi ,Nadia ya nasıl da üzülmüştüm :(( Ama Leylanın Evi de bir o kadar tadını damağında bırakacak.

    Dilara ;umarım tiyatrosunu tekrar sahneye koyarlarda izleriz canım .

    Meyra ; benden Leyla ya selam ozaman :))

    Iroshun Güncesi ;çok sevindim yorumuna ,hoşgeldin bloguma :)

    kitana;ahhh zaten D&R da nasıl çığrından çıkmıyor insan, onu da bunu da derken en sonunda birilerini geride bırakıyorum. Leyla seni orda rafta bekliyor canım :)

    YanıtlaSil
  8. Tatlım yapmak istersen ben de mimin var ;)

    http://dilosunkayfesi.blogspot.com/2012/02/sobe-3.html

    YanıtlaSil
  9. istemem mi diloş bayılırım :) sağol :)))

    YanıtlaSil
  10. Leyla'nın evi harika bir kitap gerçekten
    Yani en az Serenad ve Mutluluk kadar süper

    YanıtlaSil
  11. Bende bu kitabı çok beğenmiştim serenadı okumak istiyorum ama almam lazım tabi bir ara

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe