14 Şubat 2012

Dağılın Sevgi Pıtırcıkları

somurtuk

* Anladık bugün sevgililer günü. Zaten Ofisin kapısı küçük bir sera olmuş sabahtan. Negatif olmak istemem ,somurtuk asla ama böyle -cıvık mı desem vıcık mı bilemiyorum-  günlere katlanamıyorum.

Tabi katlanamadıklarım bunlarla da bitmiyor,

*Kötü insanlara katlanamıyorum ,hele ki kötü olduklarını saklamayanlara.

* Bloglarına yorum yaptığım insanların nezaketen teşekkür bile etmemelerine katlanamıyorum

* Güya çekiliş yapıp insanlara mutluluk vereceğini sanan blogların Anayasa maddeleri gibi şart şurt koşmalarına dayanamıyorum. Sahi biz bu blogları izle yapıyoruz ya ,abonelikten çıkılıyor mu ? Bilen var mı ?

*Bazı annelerin “dünyada ki en mükemmel anne benim” tavırlarına katlanamıyorum. Hele ki çantalarında savaşa gider gibi erzak ,ilaç  ,kıyafet v.b.  şeyler taşıyıp sen aa mendilim kalmamış dediğinde ki o tavır, o yüz ifadesi amman tanrım. Alooo normal olan benim rahatsız olan sen diyesi geliyor insanın.

* Pinterest ne abicim kapanın elinde kalıyor fotoğraflar. Nasıl da güzel fotoğraflar .. Yukarıdaki fotoğraf  tamamen Pinterest dışıdır ,karşıtıdır. Yazar burda türlü sebeplerden bir türlü üye olamadığı siteye sataşmaktadır,içten içe farkındadır. Post bitsin üye olmaya koşacaktır …

*Haksızlığa uğramaya katlanamıyorum. Yalan söylediğinde burnu büyümeyen, dili şişmeyen ve hatta yüzü bile kızaramayan zat-ı muhteremler için Dexter ın ki gibi  karanlık yolcum olsun istiyorum. Nazikçe ufak parçalara ayırmak istiyorum.

Sonuç bu ,Asabi , Agresif, Mutsuz…

Her Şer de bir hayır var demişler doğru demişler  , Ben böyle mutsuz oldukça kocam beni daha çok seviyor ,kocam beni sevdikçe ben onu daha çok seviyorum. Biz sevdikçe dünya güzel Göz kırpan gülümseme Not: Son cümle  Sevgililer Günü zımbırtısı ile ilgili değildir. Tamamen yazarın içinden gelmiştir.

2. Not : Ne yazarı ya ,ne yazarı sen daha 2 yıldır ağlaya ağlaya aldırdığın daktilonu tamir ettirmedin. Bakınız nasıl ağladım…

3. Not : Ben yine yazdıkça şımardım gidiyorum, Çav Bella ,çav bella çav çav çav

15 yorum:

  1. :))
    Çıkabiliyorsun canım üye olduğun sitenin anasayfasından üye olduğun bölümde senin isminin altında seçenekler yazıyor oraya tıkladığında çıkış yazan bölüme tıklayıp ayrılabiliyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Sen de çok kötüsün gelin adayı :)))) Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. :) kötü değilimde bazen üye olduğum blogların aktif olmadığını anlıyorum biraz salağım herhalde :)) yazın çok güzeldi bu arada.

    YanıtlaSil
  4. ..Şimdi değindiğin bir çok konu inan senin benim ve bizim gibilerin ortak ve hem fikir olduğu bir konudur.. evet insanlar herkes için önemli olan ve herkes için aynı özellikteki bir günü (bk:14.02.2012:) herkes sevmek zorunda değil..Zaten böyle bir güne de ihtiyacımız yok sevgimizi dile getirmek için.. Ama şöyle de bir durum var; benim gibi sevdiği uzaklarda ve yüzüne hasret, şafak sayarak ve gel teskere gel teskere diyerek gününü geçiren sevdalı kadınlarımızda var :) şimdi senin kocacın yanında tabi tuzun kuru ne işin var böyle özel günlerle:)) ama evleneyim seneye birlikte savaş açarız bu günü deliler gibi kutlayanlarla:)

    YanıtlaSil
  5. Gizoo içinde ki aşk pıtırcığı solmasın da benden uzak dursun canım kardeşim. Evlenme konusuna gelince şahidin olmakla kalmayıp sen evlendin diye düğün den sonraki gün ayrı bir kutlama yapacağım kurtulduk diye . Değinmek istedim.
    Sevgililer gününde aldığım tek hediyenin senden gelmesi konusuna değinmek bile istemiyorum zaten ama seni çok çok çok seviyorum .

    YanıtlaSil
  6. tam üstüne basmışsın!sinir oluyorum yahu hediye vereceksen niy ebeni face yada twetter dan izle falan diye şart koşuyorsun?Oysaki benim sosyal paylaşım sitem yok hiç olmadı:((ne yapıcam yani katılamıcakmıyım:(( rant kokan hediye verme seçeneği diye düşünüyorum nedense!
    ve üyelikten çok rahatça çıkabilirsin izlediklerini yönet kısmından.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Haksızlık gördüğüm yerde bende kim olursa olsun müdahale ederim.Elimde değil en tahammül edemediğim şeylerden biri.

    Veee bugün, kimse bana sevgililer günü demesin.://

    Dostlukla Sevgili Damla.

    YanıtlaSil
  8. pek sevgili damla;
    asla tek değilsin
    burası da ufak bir sera ve tek bir şey gelmeyen benim:D
    bu durumda has odundan yapılma bir sevgilim olduğuna mı üzüleyim içten içe kıskandığım hatunlara aman bee deyip aldırmıyor görünümü çizen kendime mi bilemedim :)

    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  9. Meyra ;yakın zamanda yapacağım ben de çekiliş yazıcam oraya beni öv,hayranım ol,önümde diz çök yetmez blogunda da öve benden süper insan olarak bahset v.s.:)))İlk sen katıl ama bak bekliyorum ;))

    İçinden Geldiği Gibi ;Bazılarımızın haksızlığa dur demesi lazım , sevgililer gününe gelince günaydın iyiakşamlar yerine herkes happy valentine diyor bugün gerçekten birini çok fena bozacağım ommmmmmm sakinleşmeliyim:)

    DARLA; Hiç güleceğim yoktu hahahah kahkaha attım resmen ,geçti tatlım az kaldı sabret ;))

    YanıtlaSil
  10. bloguna yazılarına bayıldım daha önce nerelerdeydin ya hu bu arada gezegenime hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir blogmuş :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Mekila ve Rainbow Gatherer hoş geldiniz kızlar bloguma. Teşekkürler yorumlarınız için :))

    YanıtlaSil
  13. harika! çatır çatır yazmışsın hepsini,helal olsun :))
    o kadar blog okuyorum nasıl nasıl görmedim seni,tanıştığıma ve okuyacağıma memnun olacağım bi blog,merhaba:)

    YanıtlaSil
  14. renkli kuşla herşey tadında; ay ne güzel şeyler yazmışsın çok mutlu oldum ,hoşgeldin bloguma :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe