27 Şubat 2012

Ece Sükan Benim Bloguma Yakışan Sony VAIO'yu Seçti... Sıra Sende!

Sony, en renkli VAIO serisi için Ece Sükan'la güzel bir işe imza attı. Ünlü moda ikonu Ece Sükan, benim bloguma yakışacak olan rengi belirledi. Blogları tek tek inceleyen Ece Sükan içerik, tasarım ve duruşa göre 6 farklı rengi olan Sony VAIO içinden bana siyah VAIO'yu seçti.

sony-vaio
Ayrıca Facebook üzerinde yapılmış özel bir aplikasyonla Ece Sükan profil fotoğraflarını inceliyor ve sana yakışan Sony VAIO'yu belirliyor. Sen de fotoğrafa tıklayarak Facebook üzerinden VAIO kazanma şansı yakalayabilirsin…
Bir bumads advertorial içeriğidir.

5 yorum:

  1. hediye etcek mi peki sana.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi aradı bu beni , dedi "reklamımızı yayınladın sağ ol var ol ama içim rahat etmedi ne renk istiyorsan söyle yollayacağım."
    Dedim ki "ececim seni severim bilirsin hukukumuz eskilere dayanır ama sen beni ne sandın? hadi canım kalbini kırmayayım sen bana reklam başı 2 tl ver yeter" :))

    YanıtlaSil
  3. love the black and white photo! :)

    YanıtlaSil
  4. alemsin sen ya:)) eceye selam söyle benden bana da yollasın bir tane kuzum:)

    YanıtlaSil
  5. Ya gizo istediğin Vaio olsun ,ben sana
    almam tabi söyle kızım nişanlına o alsın töbe töbeeee

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe