24 Şubat 2012

Görmemiş miyim neyim?

3 gündür mutfakta geçirdiğim zaman uyuduğum zamanın en az 2 katı. Bu 3 günde  gece 1 lere kadar kek börek yapan evet benim .

Her yemeğin fırın versiyonunu bulup pişiren yine benim. bakınız : Fırın köfte ,fırın makarna v.s.

Migrosda güveç kapları bulup ,ben bunlarla kesin bişi yaparım fırında diye sepeti dolduran ,sonra da  oturup fırın sütlaç nasıl yapılır diye bakınan yine benim.

Evet yeni fırın aldım aşk yaşıyorum ne var  : )))

Hadi herkes bu haftasonu mutlu olsun ! : )

fırın

13 yorum:

  1. Ohh ne güzel, tadını çıkarın...kestane de yapın geçmeden zamanı :)

    YanıtlaSil
  2. allahım bu aşkı ve hevesi hiç dindirme yarabbim aminn:)))

    YanıtlaSil
  3. keşfetmek güzeldir ama :)

    YanıtlaSil
  4. o vakit yeni fırının hayırlı olsun, mis gibi güzellikler pişir :))) bu arada karikatür şahane :)

    YanıtlaSil
  5. Pembe Kabuk ; ah yaaa kestane evet ,eve giderken ilk iş alınacaklar listesine ekliyorum :)

    Anne; evde ki herkesin umudu o yönde ,bakalım tüketime trağbet olursa üretimde artabilir onlara bağlı.

    Gülin; kesinlikle varsa teklifin açığım ama fırınla bağlantılı olsun :)),

    Maya; ben de çok güldüm karikatüre, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  6. Damla'm güle güle kullan bir cupcake falan yap ya canım çekiyor ama üşeniyorum ben :)

    YanıtlaSil
  7. blogu gezdim pek beğendim. ben de bir sinema-psikoloji analiz blogu yazıyorum, ilginizi çekerse sevgiler...

    www.kusurluanalizler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. yahu bir tek ben sevemedim şu yemek yapmayı:))

    YanıtlaSil
  9. Dilara ; bak cupcake fikrini sevdim ben bunu bi deneyeyim :D Yollamamı ister misin?

    deeptone ; tebessüm ettirmek için varım efenim ;)

    umruna amadeyim;hoşgeldin bloguma :)

    deniz anası;sen de istediğin fırını bulmak için 2 hafta uğraş bak nasıl aşka geliyorsun :))

    YanıtlaSil
  10. görmemiş biraz olabilirsin tabi :))
    ama bitanem o fırında bana öyle güzel bir köfte yedirdi ki tadı hala damağımda,umarım bu daha uzun yıllar sürer de daha güzel şeler yeriz :D seviyorum seni canım benim...

    YanıtlaSil
  11. Fırın aşkınız bence gayet güzel bir aşk :)
    Karikatür beni bitirdi zaten :))

    YanıtlaSil
  12. Gizoo; havuçlu kekimi yemelisin amman allahım bu lezzet bu kıvam :D

    Neslice tarifler; ben de fırınımı kullanacağım tarifler arıyordum hoşgeldin :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe