19 Nisan 2011

Ben Ölmeden önce ….

 

Herkes dökülsün bakalım diye bir akıllı koskoca duvarı kara tahta ile kaplamış . Başına da yazmış ;

BEFORE I DİE…. 

ölmeden önce 3

İnsanlar da boş bırakmamış tabi yazmışta yazmış . Ben ne yazarım diye düşündüm şöyle bir. Sonra da vay be dedim ne çok şeyi erteliyorum … Bunalıma mahal yok ama merak ettim siz olsanız neler yazardınız? Sesimi duyan var ise yazsın lütfen .

ölmeden önce 1ölmeden önce

Resimde ki amca çok sevimli bu arada Gülümseme

ölmedeönce 4

Yazmış da yazmışlar , resmi üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

ölmeden önce 2

7 yorum:

  1. ben ölmeden önce Barcelona'yı görmek istiyorum =)

    YanıtlaSil
  2. Ay deme ne o öyle doya doya yaşa ve hepsini gör canım .)

    YanıtlaSil
  3. paraşütle atlamak, helikoptere binmek, uçak kullanmak, dalmak, kutuplara gitmek hatta dünya seyahati yapmaaakk :)))
    daha da yazsam bi milyon tane yazarım sanırım

    YanıtlaSil
  4. Tubitos; Barcelona benimde hayalim (kocam duymasın)tek hayalim italya dedim gittik,şimdi Barcelona için kanına girme vakti :)

    Stil Direktörü; düşüncesi kötü geliyor ama bir yandan da düşünmek lazım ya neleri kaçırıyoruz,erteliyoruz .

    NzN; paraşüt kısmına katılamayacağım o benim ölmeme sebep olacaklar kısmına giriyor :))Ama diğerleri için arkandayım...

    Modafobik; bende bende :)

    YanıtlaSil
  5. Ben büyük ihtimalle tüm sevdiklerime sıkıcaa sarılmak isterdim son kez :)

    YanıtlaSil
  6. Modafobik ; kim istemezki değil mi onun için boş bulduğumuz an sarılmalıyız onlara...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe