09 Nisan 2011

Çalışkan Blogcu burda vatandaş

Çalışkan blogcunun hali bir başka oluyor arkadaş. Cumartesi sabah 7 de kalkıyor 7:45 de işte . Bu arada oğulcuğunun karnını doyurmayı atlamıyor …

Şirkete girdi el mahkum zaten akşama kadar burada .. Güzel kahvaltısını yapıyor geçiyor not defterinin başına blogcuğunun notlarını karıştırıyor ,Post yazacak ama onun bile önceden planını yapıyor. DSCF6749

Sonra keyifle fotosunu çekiyor ,yazacaklarını taslak da hazırlayan bir manyak benmiyim yahu Gülümseme

Asıl yazılar bundan sonra geliyor…….. Bekleyin dönüşüm muhteşem olacak …..Evet biliyorum normal değilim ama Cumartesi günleri çalışmaktan nefret ediyorum .DSCF6753

1 yorum:

  1. yazacaklarımın taslağını yaparım ama genelde aklımdan :) öyle yazsam böyle yazsam hatta cümleleri sesli okurum kendi kendime ki nasıl oluyor diye bakarım :) yazdıklarım ise kime ne göndersem şuna ne yapsam gibi notlar.. bir ajanda hazırlamaya çalışıyorum isimler adresler kime ne gönderdim kimden ne aldım diye gerçi hepsi aklımda ama yıllar geçtikçe unutursam diye üzülüyorum zira hatıralar en önemli olanlardır şu hayatta

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe