11 Nisan 2011

Sadece Karyola almak istedim…

Evet tek suçum karyola arıyor olmaktı. Güneşli fakat soğuk bir pazar günü bir heves uğruna düştük yollara. Ordular ilk hedefimiz Masko nidalarıyla….

Masko da yaklaşık 50 tane mağaza gezdik. Hayır anlamıyorum bu mobilyacılar kendilerini ne sanıyorlar . dümdüz bir karyola ne bazası var ne oyması ne de bir işlevselliği ,tamam konuda hem fikiriz bende italyan tarzı olabildiğince alcak dümdüz ayrıntısız bir karyola arıyorum.

Satıcı ile diyologumuz şu şekilde gelişti ,

- Merhaba biz Karyola bakıyoruz. 160*200 .

-Merhaba tabi ,burdaki takımımız çok şık beğenilen bir takım olup …

-Hayır biz sadece Karyola bakıyoruz. Düz sade birşey ve alçak olması bizim için yeterli

-tabi bu taraftaki karyolamızın bazasına zıttırıpıt tane yorgan sığdırabilirsiniz

-Tamam güzel ama ben alçak bazasız birşey istiyorum yani sadece karyola mümkünse en alçak ve teferruatsız olanından .

-tabii efendim , –başka bir tane gösterir-bu gördüğünüz tasarım tamamen bize ait alt katta tamamen kendimiz üretiyoruz.  Normal fiyatı 4000 civarı oluyor ama indiririmiz var şuan 2800 e 10 taksit yapabiliriz.

bende ki yüz ifadesini görmeniz lazımdı ,Haytımda ilk defa bi satıcıya sordum  siz bunu bu fiyata satabiliyormusunuz burada diye Gülümseme  Hayır zaten kendi dedi alt katta üretiyoruz diye be mübarek insan adın,sanın yok nerdeyse merdiven altında üretim yaparken 4 parça tahta için benden bi takım fiyatı istiyorsun… Mobilya kenti yapmışlar ama in cin top oynuyordu sebebi belli oldu.

Şekille belirtmek gerekirse aynen şöyle

ŞARAP

Sonra anladım ki insanlar gerçekten aç gözlü olmuşlar . Kimden nasıl fazla para alırız onun derdine düşmüşler. Demekki neymiş Marka takıntılı biri olmak bazen gerçekten şımarıklık değil mantık işi imiş.

Sonuç ; Doğtaş da gözü hatta gönlü kalmış bir ben, yarın onu bana almayı vaad eden süper bir eş ….. Ama şu güzelliğe bakın yawwww

doğtaş1

bu güzel yatak için muhteşem nevresim takımları bağış olarak alınır :p

10 yorum:

  1. ahhh...
    sırf bu nedenle kendimiz çiizip yaptırmıştık karyolamızı:))
    kolay gelsin...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sonumuz o yönde bu gidişle :)Çok teşekkürler Cepaynası hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  3. 3-4 ay önce köşe takımı için Modesa'yı gezmiştim. Güzel olan birkaçtane vardı fiyatlar uçmuş. Orta karardakiler ise çok kötüydü. Kime nasıl satıyorlar anlamak zor :)) Daha güzelini çok daha ucuza Yataş'tan aldım.

    YanıtlaSil
  4. Bende kararımı Doğtaşdan yana kullandım ,hem daha çok beğendim hemde neredeyse 4 de 1 fiyatına geliyor.
    Bende gerçekten oralardan alışveriş yapan var mı çok merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
  5. :))ev kurdugumuz gunler geldi aklima...
    Her yeri gezip Tepe'den almistik, markayi oturtmus firmalar oole musteri kaziklama derdinde diil en azindan

    YanıtlaSil
  6. umarım alırsınız canım, yalnız diğer yatağın fiyatını abartmışlar. şimdiden hayırlı olsun diyelimmm mi? :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler :) Doğtaşta karar kıldık ,aldık hatta hemde bayılarak neredeyse 3/1 fiyatının bile altına ...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  9. aaa alçak yatak mı hayatta uyuyamam :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe