26 Nisan 2011

Yüz Bin Milyon Baloncuk

23 Nisan dedik, neşe doluyor insan dedik eve kapanmadık kendimizi Boluncuk gösterisine attık. Gördük ki Fan Yang amca aşmış olayı o bizim çocukluğumuzda bulaşık deterjanlarını sulandırıp tükenmez kalem çubuğu ile yaptığımız baloncukların içine insanları sokuyor falan….
Fazla söze gerek yok aslında resimler konuşsa daha iyi,gerçi Can beyimizin despotluğu tuttu ne zaman fotoğraf makinamı çıkartsam börtlemiş gözleri ile bana dönüp ‘anne resim çekmek yasak demediler mi’ dedi. Kim bu çocuğu bu kadar kuralcı yaptı :)
Benim bi blogum var paylaşmalıyım bunları diyerek çaktırmadan gösterinin en sonunda çektim vallahi fotoğrafları ama Can ın haberi yok hala aramızda ….
İşte fotoğraflar ile GAZİLLİON BUBBLE SHOW tatatataaaaa :)

ilk resim Fan Yang ; hayat hikayesini de anlattı kıssadan hisse bütünüyle çok hoştu gösteri büyük küçük kimseyi sıkmadı böylece.6 yaşındayken gökkuşağını ilk gördüğünde ona dokunabilmeyi hayal etmiş. Ve birgün bu baloncukların da birer gök kuşağı oluşturduklarını keşfetmiş. Onun rüyası da böylece gerçek olmuş. Guinness rekorlar kitabına girmiş bi çok kez . En son bir fili baloncuğun içene alması ile ününe ün katmış. 









Zaten bu kadar baloncuk arasında nasıl sıkılabilir insan. İtiraf ediyorum Can a ben yalvardım gidelim diye ama o benden kat kat mutlu çıktı salondan.
burda veda konuşmasını yaparken ….

Bu da Can ın Show un yarısında ki mutluluğu .

Bu kadar baloncuk kimi mutlu etmez ki ;)     

0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe