18 Nisan 2011

Bu durumda ben neyim ?

evet sevgili okurlar bir ulvi soru ile karşı karşıyayız….. Sorumuz aşağıda ;

Çok severek takip ettiğimiz bir online alışveriş sitesi var . Sevgili ben kendim iş yoğunluğundan sabah bakamamış gün sonu göz atarken bir ayakkabıya vurulmuşum . Farz-ı misal canımmmm….. Birde bakmışım tükenmiş ayakkabı . Üzgün gülümseme

issimo

Yıkıldım tabi. 270.00 TL imiş üstelik 99,99 a düşmüş inanamıyorum diye kahretmişken .Şeytana uyup karar veriyorum 270.00 tl de olsa alıcam kardeşim neymiş markası diye .

İlk önce Facebook profilimde buluyorum. Birde bakıyorum kiiiii fiyata  dikkat resmin üzerine tıklarsanız 99,90 olduğunu görebilirsiniz. issimo face

Sonra ben bi işgilleniyorum , hafiften bi uyuz oluyorum falan … Gidiyorum kendi internet sayfasına bakıyorum bu sevimli ayakkabının . Ve ne göreyim ki sevinmedim değil tabii Gülümseme

issimo kendi sitesi

Neyse konumuz benim ayakkabıya tututlmuş olmam değil . O benim olacak o ayrı Gülümseme))

Soruya geliyorum ; Bu durumda ben saf mı oluyorum ,keriz mi? Yoksa önce 270 .00 Tl  idi ama biz size bi kıyak yaptık 99.99 a indirdik diyen site mi bizi saf sanıyor.

PES diyorum . Ve huzurlarınızdan çekiliyorum …..

9 yorum:

  1. daha yeni, bu tarz bir siteden ayakkabi almis ve magazasinda kendisi nasil bisii diye sonradan bakmis vede gorememis biri olarak ben de inancimi yitirmis durumdayimmm!

    YanıtlaSil
  2. Burcu ;Evet bende bundan sonra 3 kere düşüneceğim alışveriş yaparken. Aptal gibi hissettim kendimi.
    Tubitos; Limango site.hatta kampanya devam ediyor bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Limango'yla ilgili böyle şeyleri duyuyorum. Ben de elbise almıştım daracık oldu. Bir daha ordan bişey almam.

    YanıtlaSil
  4. vay vay vay... çok doğru bir konuya değinmişsin. indirim gördük mü dayanamıyoruz çünkü...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler anne kaleminden. Maalesef isminin indirim olması yeterli bizim için ama sanki artık daha dikkatli olmaya başladım ben. herşeyin altında bi bit yeniği arıyorum :))

    YanıtlaSil
  6. ben de iki kere denk geldim..
    biri fırsat siteleriydi.

    3 gecelik kıbrıs konaklaması hmm 300 liraydı 800 liradan düşmüş güya..

    sonra oteli araştırdım 3 gece konaklama 240 liraya geldi fırsat sitesini kullanmadan gidersem :)

    aptal yerine koymak yeni stratejileri olsa gerek..

    YanıtlaSil
  7. Bu da süpermiş Üfürükten prenses , ama aptal olmadığımızı farketmeleri lazım bence komik duruma düşen onlar oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  8. ee ben ne dıyeyım :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe