02 Nisan 2011

Yağmurlu bir gündü

Komik insan bendeniz işten çıkmış yaya olarak sağnak yağmurun altında eve ulaşmaya çalışıyordum . Kilometre arttıkça ıslanan ayaklarım  bir zaman sonra  direk su ile temasa geçti. O kadar ki ayağımda ki spor ayakkabıların kuruması 4 gün sürmüştü :) İşte dönüm noktam o gündü. Burun kıvırdığım yağmur çizmelerinden edinmeye zorunlu olduğuma inandırdım kendimi ,fakat aynı fabrikadan çıkmış şeylerden nefret ederim ben . Bir çözümü olmalı diye söylenirken ben .Işık yandı aklımda , hepsi aynı ise biz farklılaştırabiliriz. SONUÇ;

Biz den kastım  fikir sahibi ben ve çizim sahibi Annem. Cin Ali yi bile çizerken çarpık bacaklı yaptığımdan çizimleri anneme bıraktım. Oda imzasını attı zaten ....

Biz yaparken çok eğlendik. Giymesi daha bi zevkli insanların bakışları beni çok eğlendiriyor :)

Bugün hava yağmurlu :( kötü bir Nisan başlangıcı ... Aklıma çizmelerim geldi. Bana da post konusu çıktı :)))



Sevgiler

NOT : Fikir merakla izlediğim Prima Rima blogundandır :)Buradan bakabilirsiniz

2 yorum:

  1. A, ne de orjinal olmuş.. tebrikler:)

    YanıtlaSil
  2. Yorumu gören annem : biri takdir etmiş bak beni :))
    Çok teşekkürler Deli Anne ...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe