27 Nisan 2011

Sevdim seni Mola Paketi

Hayatımda katıldığım ilk blog çekilişinde birkaç gün öncesinde duyduğum Mola Paketi nden  hediye kazandım. İlk duyduğumda  fikir çok dahiyane geldi açıkçası. Bu kadar zaman kısıtlaması içersinde yaşarken bilgisayar başında atıştıracağım şeyleri internetten seçerek sipariş verebilme fikri çok hoş. Hele ki bu çıtırcıklar uzmanlar tarafından light,enerji,Detoks gibi seçenekler ile satılıyor ise.








çalışma masası ve Mola paketi muhteşem ikili ...





Kısacası dostlar biz şirkette ki arkadaşlar la tuttuk bu fikri Mola paketi tamamdır :) İlk paket bitti bile bugün. Yarın yenisini sipariş edeceğiz.
Kargonuz yola çıktı mailini aldıktan 1,5 saatte gelmesini tesadüf olarak yorumlamak istiyorum aksi takdirde korkacağım hızdan. İlk paketi elime aldığımda insan bunu bi poşet yapar diye düşünmüştüm ki açınca anladım zaten tüm mini kaseler vakumlu ıslanması ya da başka bişi olması imkansız .
İlk geldiğinde telefonumla çektim fotolar kötü biraz ama idare edicez artık. 2-3 saate çekecek bir kutumuz kalmadı ortada :))
Bana bu şansı verdiği için Zeynep e çok teşekkürler. Mola Paketine ayrıca teşekkürler :)

2 yorum:

  1. rica ederim ama ben bişiy yapmadım ki:) afiyet olsun canım:)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet oldu ,süper de oldu :) sen birşey yapmadın olur mu herşeyden önemlisi ilk defa birşey kazandım sayende ;)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe