16 Nisan 2011

Sayın Diş Perileri Danışmadan bekleniyorsunuz....

İp mi bağlamayı denemedik, yoksa zorla tutup çekmeyi mi? Yok her denememiz hüsran oldu kıyıp çekemedik minicik dişi :) Tek çare dünyanın en sevimli en anlayışlı diş doktorunun kapısını çalmakdı tabi ...
Sabah erkenden kalkıldı ,tören ile kahvaltı yapıldı giyinildi. Gerekli gaz ve cesaret Can beye pompalandı . Sevgili kocacımın da arabayı bana teslim etmesi için tüm şaklabanlıklar yapıldı -Malum yeni şöför ben -
Bir süt dişi çekmek kaç saniye 3 bilemedin 10 , Muayenehane girip çıkmamız 1,5 saat sürdü. Dünyanın en sabırlı diş doktorunu bulduğum için kendimle gurur duyuyorum.. Kesinlikle şiddetle tavsiye ederim. Zorla birşey yapıp korkutmak istemediği için 1 saat dil döktü ,arada film mi izlemedik,müzik mi dinlemedik neler neler. Bir daha ki görüşmemiz de o sevimli şapkalarıyla resmini çekip koyarım ,çocuğu olan herkes tanımalı ..
1,5 saatte bir süt diş çektirmenin gururu ile aldık dişimizi geldik eve. 2 Raunt başladı  dişimizi yastığımızın altına koyduk. Akşam gelecek diş perimizi bekliyoruz.
  -Diş perisi bana ne getirecek anne diyen Can a cevabım çok büyük birşey olmaz Cancım oldu ama bu onu tatmin etmedi tabi...
  -dişimi ne yapacak peki
  -Alıp götürecek
  -Nereye götürecek
  -Noel baba ya götürür sanırım
  -Noel baba ne yapacak ki dişimi -gözler hayretle açıldı tabi-
  -Geyiklerine yediriyormuş tatlım geyiklerin kemikleri çok güçlü ollsun tüm çocuklara hızlıca hediyeleri dağıtsınlar diye .
Gülmeyelim lütfen nerden çıktı ,nasıl bağladım bilemiyorum ama laf ağızdan çıktı bi kere :)))))))))))))
Son halimiz ;

3 yorum:

  1. Damla ; oğlun ne kadar güzel gülmüş yaa. bu ne içten bir gülüş böyle :) yeni dişide hayırlı olsun .

    YanıtlaSil
  2. bu fotoğrafa baktıkça yüzümde ki aptal tebessüme engel olamıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah sana miniğim :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe