28 Şubat 2011

Happy Postcrossing !

  Mektup arkadaşı modasına takıldı benim çocukluğum da. Hayal meyal hatırlıyorum Ankara dan Elif isminde bir mektup arkadaşım vardı. Ne hevesle beklerdim gelecek mektupları. Sonra yıllar geçti fark ettim ki posta kutumda beni heyecanlandıran tek kağıt Dominos un indirim broşürü :)) Ne acı bir tek düzelik hayatımızda ki.  Hadi bunu da geçtim E-faturalar çıktı mertlik bozuldu artık fatura bile göndermiyorlar. Pıt Pıt mail kutularımıza düşüyor sevimli şeyler..

    Ama bir çaresi var dostlar .... Bunu keşfedeli bir kaç ay oluyor . Uluslararası bir site bu. Üye oluyorsunuz dünyanın heryerinden Posta kartı yolluyorlar size ,siz onlara. Tek yapmanız gereken posta adresi vermek. Sonra pıtır pıtır posta kartları dökülmeye başlıyor posta kutunuza.  Tavsiye ediyorum eğer kolleksiyon yapmayı ,yeni insanlar tanımayı seviyorsanız emin olun bu küçük oyundan çok hoşlanacaksınız. 

Bana gelen birkaç posta kartını yayınlıyorum . Çok çok çok olsunlar istiyorum .  Onları Teneke kutumda biriktirmek  istiyorum :)


Siteyi  buradan inceleyebilirsiniz. Bu arada site size hesabınızla beraber bir harita açıyor ve siz nerelere kart yollamışsınız ,nerelerden almışsınız gösteriyor. Ben daha yolun başındayım, darısı başınıza... 

0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe