05 Şubat 2014

Ada Ekmeği

Sosyal medyayı aktif kullanıpta Bozcaada'dan evimize gelen Ada Ekmeğini duymayan kalmadı sanırım ama sadece blog okuyucuları için buradan da haberdar etmek istedim.
İstedim ki böylesi değerli bir lezzetten mahrum kalmayın. Böylesi de paylaşımcıyımdır :)

Ada Ekmeği ile tanışmamız İnstagram aracılığı ile oldu. Ekmeğine kavuşan herkesin paylaşımlar ile merakım daha da alevlendi ve denemeye karar verdim. 
Mail adresine Ada Ekmeğini istediğinizi belirten bir mail atmanız hikayenizin başlaması için yeterli oluyor ben de böyle başladım. 
Ali bey - ekmeklerine aşık insan- ilk önce Ada Ekmeği ile ilgili bilgilendirici bir mail attı. Daha önce bir ekmek üzerine böylesi uzun bir yazı okumamıştım. Okuyun , pişman olmazsınız! 

Okuyun ki bunun aslında nasıl kutsal bir iş olduğunun farkına varın. 
Sonrasında ben ekmek seçimimi ilettim. 4 çeşit ekmek seçeneğiniz var ; 
- %100 tam Buğday 
- Cevizli tam buğday 
- %100 tam Çavdar 
- Cevizli tam çavdar
Ben ilk tanışma için uygun olacağını düşündüğümden 1 Tam Çavdar , 1 Tam Buğday siparişi verdim. 
Ekmeklere öyle hemen ulaşamıyorsunuz. Bir bekleme listesi var , siparişinizi verip sabırla beklemeye koyuluyorsunuz. 
Ekşi Maya'nın ciddi bir büyüme serüveni var. Buna şahit olmak için Ali Bey'İn İnstagram hesabını takibe almanızı öneririm. 


Ada Ekmeği elinize ulaştığında üzerine neden bu kadar söz söylenmiş olabileceğini anlıyorsunuz. Ali bey ekmeklerini öyle güzel paketleyip bir de yetinmeyip bildiğiniz bebek gibi kundaklamış olarak yolluyor. Yollarken de fotoğrafını da sizinle paylaşıyor. Ne nazik bir düşünce! 


O kadar ki şahsen ekmeğin ufak bir parçasını ziyan etsem Ali Bey hızla gelip elime çarpacakmış gibi hissettim.  Hey Ada Ekmekçileri ne olur bir tek sen değilsin böyle hisseden deyin :)

Bir de karşılıklı güveni öylesi unutmuşuz ki bana ilk duyduğumda tuhaf gelen bir ilkesi var kendisinin ekmekler size ulaşmadan para kabul etmiyor. 

Sonuç olarak kendiniz için iyi bir şey yapmak isterseniz Ada Ekmeği güzel bir başlangıç olacaktır efendim. 

Bedeninizden önce gerçekten emek verilen besinler tüketmenin ne kadar değerli olduğunu unutmuş ruhunuz beslenecek , tecrübe ile sahiptir...  

İletişim için : alierol78@gmail.com  Bu kıyağımı da unutmayın :))

23 yorum:

  1. Gecen gun ruyamda gordum, simdi burda. Resmen kokusu burnuma geldi. Sanirim tadina bakma zamani geldi.. :)

    YanıtlaSil
  2. rmmbr;Sen hala denemedin mi :0. Koş ,koş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen gonderdim maili de ne kadar beklerim bilmiyorum artik :(

      Sil
  3. Ne iyi ettinde paylaştın be Damla. Oysa isntagramda görüp hemen sipariş edicektim unutmuşum ! :(

    Hemen sipariş edip gün saymayı bekliyim ben :)

    YanıtlaSil
  4. annemler gelince sipariş vereyim bari. öteki türlü ben tek yiyemem küflenir müflenir neme lazım ali beyi kızdırmayalım :)
    ya cidden ama kokunu duydum sanki. sipariş vermemk için zor duruyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. Taranis ; ay bak sevindim şimdi :)

    Syhnn ; Bence annenleri bekleme zaten en az 2-3 hafta bekleme listesi sürüyor ancak gelir :) Bu arada Ali Bey'i kızdırmayalım demişsin ya çok güldüm :)))

    YanıtlaSil
  6. ay ne hos bır ekmek resmı oyle bayıldım *-*

    YanıtlaSil
  7. alman ekmeği gibi mi? karmezin satılıyor mesela ekşi ve yoğun oluyor ? ona göre sipariş vereceğim de :) yada bu macro center lardaki tam tane çok tahıllı ekmek gibi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gezen Tozan ; Alman ekmeğini çok damağımda canlandıramadım şimdi ama şöyle tarif edebilirim ki benim favorim olan tam çavdar biraz nemli ve ekşi bir ekmek. Macro Centerdaki hiç bir ekmeğe benzemiyor ama ona eminim.
      Bence deneyin , eğer bu tür ekmekleri seviyorsanız baş tacınız olacaktır. Sevmezseniz bana yollayabilirsiniz :D

      Sil
    2. sanırım alman ekmeği gibi cidden baylıyorum ona da! mail attım ama ulaşamadım bakalım.. :)
      http://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/4794542-30506-pumpernickel-siyah-cavdar-ekmegi-500-gr
      dediğim ekmek bu karmezin de var aynısından :) bir de ne kadar süre dayanıyor? :)

      Sil
    3. Ali bey pek satıcı fikirli olmadığından maillere geç dönüş yapabiliyor. Bir kaç gün cevap vermezse sıkıştır :) Kızmıyor allahtan kendi huyunu bildiğinden :)))
      Bu ekmeği 1 kere denemiştim anladım şimdi , eğer bu ekmeği seviyorsan ada ekmeğine aşık olursun ...

      Sil
  8. Az önce televizyon da izledim.mutlaka sipariş vermek istiyorum. Benim kızımda otizm var ve her ekmeği yiyemiyor.katkılı olmaması gerek.tam çavdar ekmeği ama cevizli olanı süper

    YanıtlaSil
  9. Az önce televizyon da izledim. Mutlaka sipariş vermek istiyorum. Kızımda otizm var her türlü ekmeği yiyemiyor katkılı olmaması gerek. Cevizli tam çavdar ekmeği harika görünüyor. Bir an önce siparis vermek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arzu özveri ; sanırım denemişsinizdir bu kadar sürede ekmeği ve eminim beğenmişsinizdir değil mi ?

      Sil
  10. Damlacım sen olmasan duyacağım yok, farklı ekmekleri severim bir düşünelim bakalım paylaşım için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltemcim Ada Ekmeği gerçekten yediğim başka ekmeklere benzemiyor. Az çok bilirsin bir şeye gerçekten hayran kalmazsam buraya yazmam asla, bence tez zamanda şans ver Ada Ekmeğine :)

      Sil
  11. Evde ekmek yaptığım ve ekşi mayalarımı yaşatmak için onları beslediğimden her geçen gün ekşi mayalarım artıyor. Evde ekşi mayalı ekmek denemek isterseniz, zirai gübresiz değirmen unu ile ürettiğim ekşi mayalarımdan gönderiyorum. iletişim:albayrak_z@yahoo.com
    web:http://cinarpastanesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep akmeşe; Merhaba , güzel teklifiniz için teşekkür ederim Zeynep hanım ama bende nerede o ekmek pişirme kabiliyeti :) Ada Ekmeğine devam ...

      Sil
  12. harika gorunuyorrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  13. hemen siparis verecegim

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten böyle bir şeyden haberim yoktu, çok merak ettim en kısa sürede deneyeceğim..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe