20 Şubat 2014

Eksik bir şey var

Malum taşınalı şunun şurasında 5-6 ay oluyor. Pek tabi evin eksiği bitmiyor.
Daha taşınmadan başladık 
mutfakta dolap eksik 
kombi eksik 
çocuklara dolap eksik 
banyoya o , bu , şu 
mutfağa ocak  

Taşındık hala bir şeyler eksik
Mutfağa masa 
Banyoya dolap 
Yatak Odasına kitaplık 
Hole halı 
Salona Avize  
hadi dedik bunlar zamanla hallolur ama hala bir eksik...

İçimiz nasıl içimizi yiyor anlatamam!

Çıldıracak seviyeye geldik artık , "bu evde bir eksik var ama ne?"  diye referandum başlattık o derece.

Ve dün gece Memo eve öyle bir şey ile geldi ki !

Sabah uyandığımızda artık hiçbir şey eskisi gibi değildi! 

Artık evimizin baş köşesinde  işte bu tanımlanamayan cisim vardı...

Buradan ızdırabımıza çare bulduğu için eşime sevgilerimi iletiyorum :)




10 yorum:

  1. ahahahahaaa :))
    altından ne çıkacak diye diye okudum vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa, yok muydu sizde bundan, tı tı tı nasıl dayandınız nasıl:-)

    YanıtlaSil
  3. yaa ama neden ... güzel işte... içine bahar dalları yapın ellerinizle çok hoş olur. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa bunca zaman nasıl yaşadınız bunsuz :)

    YanıtlaSil
  5. Eşinizi tebrik ediyorum gerçekten her eve lazım :)))

    YanıtlaSil
  6. Yorumlar için sağolun yahu :)))
    Ömrüm boyunca hep borazancıbaşı olmak istemiştim.
    Artık ailemin borazancıbaşısı olacağım. Duygularım karmaşık... Heheheheh

    YanıtlaSil
  7. Eksikler tamamlanır, önemli olan böyle farklı eşyalarla eve hava katmaktır. Ben bayıldım şahsen. Güle güle kullanın mı desem, ne desem bilemedim. :D

    YanıtlaSil
  8. Bizde taşındığımızda kombi yoktu :D Kışın ortasında ne üşümüştük yahu... :D Resimdeki eski çağlarda kullanılan bir mesajlaşma aracı değil mi ? Yada banamı öyle geldi efendim...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe