19 Şubat 2014

Ay Resmen Taciz!

Geçenlerde akşam trafiğinin en janjanlı anında Mırtaza ile yoldayız yine...
Yine kulaklıkla lak lak yapmaktayım ...
Bir kurye gördüm sol aynadan ,motoru ile geçmeye çalışıyor.
Çok hassasımdır ,hemen sağa yanaştım.
Baktım biraz ilerledi ama yok geçemiyor, biraz daha sağa yanaştım.

Tam camımın yanına geldi , kaskı çıkarttı...
Burada bir es vermek isterim
Ben de isterdim kaskın altından bir Kıvanç Tatlıtuğ çıksın ama çıka çıka Şahin K. kılıklı bişi çıktı
Ben hala üzerime alınmayıp konuşmaya devam ederken
Bana bir şeyler söyledi , bir de göz kırptı devam etti.

İlk jeton düşmedi bende tabi müzik açık , telefonla konuşuyorum falan.
Eşimle konuşuyorduk o ara
Dedim ki " ay resmen taciz edildim az önce Memooo"
İlk tepkisi sakın inme arabadan oldu tabi ...
Ama zaten adam çoktan gitmişti.

Şimdi çok merak ediyorum bana ne dedi de ben duymadım 1
Ah ulen trafik açık olaydı ben seni bulup beynini delmez miydim bu da 2

Rahatlığa bak ya!

9 yorum:

  1. Bu erkek milletinin kaçta kaçı öküz acaba.
    Her yer tacizci sapık dolu

    YanıtlaSil
  2. Yol vermeyi epey farklı yorumlamış salak :)

    YanıtlaSil
  3. Nesrin ; bu kadar aleni yapılabilmesi çok acı!

    Ebru ; İnanamadım bir an , ilk defa başıma geldi böyle bir şey. Ağlasam mı gülsem mi durumları işte :)

    YanıtlaSil
  4. bundan ne zevk alıyor acaba.birine göz kırpmak falan ben bunu anlayamıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. bugünkü taciz haberlerini okudun mu. taciz tecavüz moda oldu galiba he :)

    YanıtlaSil
  6. ayy, tacizin hepsi korkunç. erkekler bundan ne zevk alıyor, ya da gerçekten hoşumuza mı gidiyor diye düşünüyorlar inanamıyorum :/
    neyse ucuz atlatmışsın, gülünecek cinsten yine de bir daha olmasın :)

    YanıtlaSil
  7. nabrut; ben de buna gülüyorum ya , nasıl bir haz alıyorlar acaba! Hani hayat günlük güneşlik olacaksa sonrasında hep beraber birbirimize göz kırpalım bence :D

    Deeptone ; evet okudum , ilk kez başıma geliyor böylesi. Algılamakta sıkıntı yaşıyorum ...

    Syhn; Bence tıbben incelenmeliler , cesaretleri de hayranlık uyandırıcı yani!

    YanıtlaSil
  8. yaptığın inceliği üç kuruşluk aklıyla nasıl anladıysa artık :((

    YanıtlaSil
  9. o kadar iyi niyetli olma diyorum ben sana dimi:))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe