07 Eylül 2016

Yaşama Açılan Bir Penceredir Kitap

Blog yazmaya ne zaman basladim, ne kadar zaman oldu artik unuttum.
Bazen tembellik yapiyorum, bazi zamanlar onu da, bunu da, ay sunu da yazayim diyerek suyunu ckartiyorum falan ama en cok severek yaptigim sey blog yazmak oluyor. 

Cunku blogum sayesinde ummadigim kadar cok guzel insan tanidim ve hala da tanimaya devam ediyorum. 
Gectigimiz hafta sonu blogum sayesinde yillar oncesinden tanidigim Yasemin'in davetiyle Safagin Dunyasi ve Elmas Piriltilari blogunun sahipleri ile birlikte organize ettikleri "Yaşama Açılan Bir Penceredir Kitap" etkinligine katildim.

Tanidigim yuzler haricinde hic tanimadigim kisilerle de tanistim. Ortak nokta kitap olunca tahmin edersiniz ki birbirimize isinmamiz da isik hizinda oldu.

Ama en cok da Nuran ile kaynatmisiz sanki :)

Sevgili organizatorlerimiz, Konak Otel'in ev sahipliginde sahane bir toplanti duzeni hazirlamislar bizim icin. Her sey cok guzeldi gercekten.

Benim icin gunun en buyuk surprizi Sola Yayinlari'nin da bize katilmasi oldu. Isimlerini ilk kez duymama ragmen Genel Yayin Yonetmenleri Umut Kisa'nin konusmalari ve edebiyat dunyasina bakisi sayesinde sıkı takipcileri olacagima kendilerine de soz verdim, buradan da belirtmekte bir sakinca gormuyorum.
Simdiden Sola Yayinlarindan Ahuna, Intiharsizlik,Gunah Kadina Yarasir kitaplarini bir kenara yazdim, yakin zamanda satin alip okuyacagim.
Sola Yayinlari yazarlarindan Achilles Valentin de bize katildi ve Uyumsuz Bir Zihnin Not Defteri kitabini bizim icin imzaladi.

Kitapseverlerin vazgecilmezi 'kahve' konusunu da atlamamislar ki Kuyulu Kahve de etkinligimize sponsor olmus. Henuz deneyememis olsam da her tadan farki fark edecegimi soyluyor.


Lafi cok uzatmak istemiyorum. Bana hediye edilen tum kitaplari tek tek Youtube'daki videomda anlattim. Asagidaki videodan izleyebilirsiniz.


Beni bu etkinlige davet ettikleri icin Yasemin, Safak ve Elmas'a cok cok tesekkur ediyorum.


Katilimcilarin bloglarini da ekleyeyim ki onlari da inceleyebilin.


Umarim kitap etkinliklerinin devami ve alternatifleri cogalir da biz de boyle eve kucak dolusu kitapla doneriz. Imza ; Bencil bloggeriniz :))

9 yorum:

  1. Etkinlik gibi yazıları okumak da keyif veriyor gerçekten, sanki gitmemişim gibi herkesin yazısını merakla bekliyorum, düşünceleri anlamak açısından da iyi oluyor. Sizi ve diğer arkadaşları tanıdığıma çok memnun oldum, bu arada kitap eleştirisinin ardından yaşadığınız sıkıntının da tatlıya bağlanmış olduğuna sevindim. :) Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok heyecan verici hayırlısı olsun diyorum. güzellikler diliyorum:

    YanıtlaSil
  3. Yok yok seni plaklardan aldım kitaplara kraliçe atadım...
    Netttt...
    Nokta....
    :))))

    YanıtlaSil
  4. Canımm. Yıllardır birbirimizi tanıyor olsakta yüz yüze tanışma fırsatımız oldu. Ben çok keyif aldım. Gerçekten epey bir kaynatmışız. Fotoğraflarda hep fısır fısırız:)
    Her mecra birbirinden farklı olsa da benim içinde blog her zaman ayrı bir yerde. İyi ki yazmışız,iyi ki tanışmışız;)
    Görüşmek üzere .

    YanıtlaSil
  5. Çok özlemişim ya seni :))

    YanıtlaSil
  6. :) Seni tanımak bizim için de büyük bir mutluluktu. Tanıştığımıza çok sevindim. Tekrar görüşürüz inşallah
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Biricit ve MyReal'i yillardir takip ediyorum. ne güzel sizi bir arada görmek :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,

    Harika bir buluşma gerçekleştirmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  9. Kitaplarınızda gözüm kaldı. Keşke benim olsa :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe