23 Eylül 2011

Açılın,Kaçılın 26 geliyor :)

Bugün benim doğum günüm . Tarihe burdan not düşüyoruz ya hepimiz ,ben de not düşeyim dedim. Sanki tarihin boğazına yapışmıyorum her Eylül başı geri geri sayarken :) , yapacak bir şey yok doğamda var bi gıdım şımarıklık.
Hatta bu sene ki doğum günümü dün gece saat 4:00 civarlarında kutladım. Eğer kocanız\sevgiliniz benim ki gibi vampir ise  normal saatlerde yapmanız gereken etkinlikleri gün doğmadan yapmaya alışıyorsunuz.

Misal ;
Gece işten gelen sevgili küçük bir kutlama düzeneği hazırlar ve sizi uyandırır. siz daha saat kaç ,nerdeyim diyemeden sizi salona oturtmuş yanı başınızda şampanya patlatır. Uyanıcam diye kasmaya gerek yok , zaten o şampanyanın salonun heryerine dökülmesi ile otomatik uyanırsınız.
aaaaa aaaaaaaa aaaaaaaaaa aaaaaaaaa diye kesik naralar atarken uyandığınıza mı yanasınız,salonun battığına mı yoksa yepyeni koltuklara sıçramadığına mı sevinesiniz bilemezsiniz.
Neyse hayat insanın eşlerine karşı bağışıklık kazanma sanatı değil mi ?
Gecemizi şu şekilde sabaha erdirdik . İyi ki doğmuşum ne diyeyim :)))

13 yorum:

  1. Nice yıllara :) oh ne güzel işte değişiklik iyidir :))

    YanıtlaSil
  2. iyi ki doğmuşsun o zaman:))))

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun nice güzel yıllara koltukların zarar görmeden :)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar, ne güzel bi anı olmuş size, sağlıklı ve uzun ömürler dilerim:)

    YanıtlaSil
  5. nice mutlu yaslara. bundan sonra iki senede bir yas ilerliyor, o yuzden ben hala 29' um :P

    YanıtlaSil
  6. Olsun olsun bunu düşünen bir kocan olması bile güzel. İşten gelip öylece yatıp uyuyadabilirdi :)
    Doğum günün kutlu olsun canım. Sağlıklı Mutlu ailenle ve sevdiklerinle nice güzel yaşlara ;)

    YanıtlaSil
  7. doğumgünün kutlu olsun Damla :)

    keşke gerçek olsa dediğin herşey gerçek olsun ...

    YanıtlaSil
  8. Süper tatlı, eğlenceli, huzurlu, sağlıklı, pozitif bir senen olsun! Her senen öyle olsun :) İyi ki doğduuunnnnn!!!!

    YanıtlaSil
  9. Bütün yorumları karşımdakilere 32 diş göstererek okudum :) Şımarıklığım üzerimde. Çok teşekkür ederim her birinize...
    Blogumu bugün daha çok sevdim sayenizde :)

    YanıtlaSil
  10. Damlacım doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşın, kalbin gibi ışıl ışıl olsun. İyi ki doğdun.

    YanıtlaSil
  11. Nice güzel yaşlar diliyorum, 26 ah ne güzel bir yaştır o..

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş doğum günün kutlu olsuunn :) Benimde doğum günüm 23 eylülll :)

    YanıtlaSil
  13. Tannesi; çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)
    reyhane;teşekkürler, güzel mi değil mi 23 eylül 2012 de cevabını vereceğim :)

    Ezgi ;
    resmen cebelleşiyorum senin bloguna yorum yapmakta:( o gün de çok uğraştım burdan kutlayayım bari Doğum günün Kutlu olsun :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe