15 Eylül 2011

Mini mini birler

Okul kitaplarını incelemeye koyulan Can Matematik kitabını eline alır açar bir sayfasını , sayfada yeşil elmalar  2 elma + 3elma =  Can da yorum "e 5 bunda bilmeyecek ne var ki" Anne dumur ...

Okul kıyafetlerini almaya gideriz (lanet olası Sevil Giyim) pantolon giydiririm dar gelir bir büyüğü bol gelir. Eşortman takımı kalmamıştır zannedersin ordu giydirecek süveter alırsın 2 beden dersin ki hırkasınıda verin lütfen gelen cevap 2 numarası kalmadı 3 ünü vereceğim zaten üstüste giyecek belli olmaz. Baba çıldırır gürler kıza dalga mı geçiyorsun diye Anne dumur

Okul ayakkabısı alırsın giyer dener bayılır. Okul sabahı giydirirsin bi bakarsın ayağını sürüyerek yürüyor :s ANNE: sıkıyor mu can yoksa ? CAN : yoooo ANNE : oğlum düzgün yürü o zaman  CAN : ayakkabının modeli böyle Anne dumur ....

Anne 2.gün öğlen okula gider Can bahçede oynamaktadır ayağını sürüyerek yürüyen çocuk bahçede gayet rahat koşar oynar vaziyettedir. Anne dumur + PARANOYAK

Kırtasiye alışverişini yapan baba 3 yıl yaşlanır , 2 tşört 1 pantolon a 150 tl vermiş olan anne 5 yıl yaşlanır , Yaklaşık 5 okul kıyafeti fiyatı kadar ingilizce kitaplarının tuttuğunu öğrenen anne babaya bunu söylemek için uygun ortamı beklemektedir :)))) Okuyorsan hayatım lütfen sakin ol tamam mı derin derin nefes al :))))


Bir de bunun defter kitap kaplama faslı vardı ki hatırlamak istemiyorum ,itiraf ediyorum ilk başta çok nostaljik ve güzel gelmişti ama bittiğinde ki durumum hiç hoş değildi.

Bu arada bizim fasulyeler hala varmış görünce çok güldüm :)))

dipnot: bana çok tuhaf geldi ders kitaplarını çok laik gördüm . Kaplamaya kıyamadım ,okullardan istiklal marşı ve atatürk resmini kaldırmayı düşünen zihniyet ders kitaplarına el atmamış demek ki daha ne güzel ...

5 yorum:

  1. ama yaaa bunları okuyunca nasıl çocuk yapacaz biz diye kara kara düşünüyorum anacım ben yaa :(

    YanıtlaSil
  2. sponsorun varsa yap canım bak bir dost tavsiyesi ama maddi sponsor değil sadece manevisi de lazım :)
    Yoksa uzak dur :))))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Damla ; oğlum dün benden 10tl . aldı boyama kalemleri ve iki defter bir adet de dosya aldı geldi. yavrucum kaç lira bunlar dedim anne 8 tl demesiylennn ben yoo bu daha acele olanlardı daha başlamadık bile dedim. hafta sonu toplu alışerişte bayılmamak için yanıma kolonyalı mendil alacağım . o bir şey değil babalarımız dört beş çocuğu nasıl okutmuş yaa . şimdi ki erkekler de bırak bir çocuğa bakmayı evlenmiyorlar bile :) ayy konu nereye geldi. umarım oğlun öyle başarılı bir öğrenci olur ki herşeye değer .

    YanıtlaSil
  4. haftasonu deme bana kibritçi kız :(, havaya bak ya haftasonu gidilecek ve kışlık okul kıyafetleri alınacak hırka,uzun eşortman takımı v.s.
    ben bu masrafları not edip büyüdüğünde taksit taksit almayı düşünüyorum :)))

    YanıtlaSil
  5. Damla , yeni başlanan her okul biraz masraflı oluyor. ben şu ana kadar 48 tl. harcadım :) hafta sonunda ki masraflarla bakalım kaç lira olacak. kredi kartım olmadığı için taksik mümkün görünmüyor. bazen parasızlıktan okuyamadım sözü ne haklı bir sebep gibi geliyor kulağıma. neyse okumayı sökmede size kolay gelsin :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe