25 Ağustos 2011

Asla sinirlenmeyeceğim... Aslaaaaaa!!!!

Yani kim demiş şuan şu şekildeyim. Asla değilim .

Evi boyayan boyacılar duvar ile tavan arasını rötuş yapma gereği duymamış olabilir. Ve hatta bir duvarın yaklaşık 10 cm lik bir kısmını boyamayı da unutmuş olabilirler. Bu benim sinirlenmeme sebep mi ? Asla...

Sabah 7:30 da eve temizlik için gelen bayan bu saate kadar 15 kere aramış olabilir- not: evde eşya yok. boş ev sadece cam ,kapı çerçeve ve mutfak dolapları v.s.temizlenecek-
Bıraktığım temizlik malzemelerini beğenmedi hanımefendi. Bol domestos ,porçöz ,bulaşık deterjanı ve cam sil bıraktım tabi bir poşet dolusu da eski kıyafet.
İlk aradı yolladığım süpürgeyi beğenmemiş,süpürge istedi. Başka birşey istermisin diye sorma gafletinde bulundum . Benden mutfak bezi istedi. Dedim görmedin herhalde (ama gayet iyi niyetle) ben sana yolladım bisürü bez var poşette. Cevap: ben sarı bezlerden istiyorum .
Tamam dedim olabilir damla sakin ol. Kadın öyle rahat çalışıyordur.
Yolladım eve istediklerini dedim sanırımmutluyuz bu sefer ki telefonum çaldı  -Beyine söyleyiverde cif de getirsin gelirken . Dedim ki ben cif yerine domestos kullanırım, bolca var orda domestos kullansan? Cevap : İkisi aynı şey değil
Doinggggggg !!! Sinirlenir miyim asla.....
En son telefon çalışında ya bismillah dedim açtım . Gayet şirin sesimle efendim canımmm diye karşıladım onu . Ya vileda kovası yollamışsın ama vileda sapı ile ucu yok dedi. Dedim belki bezlerle silebilirsin yerleri hani boş ev zaten viledayla çıkmaz kir şimdi.
Cevap : Yok yok sen söyle de vileda sapını getiriversin abi.
Sinirli  miyim  Asla....

Sonuç ; bir şey daha istemek için ararsa ya ben işten izin alıp gidip ev temizleyeceğim ta kiii şu hale gelene kadar ;
ya da memo yu bir daha arayacağım sevgili temzilikçimizin bazı istekleri daha var diye iş boşanmaya kadar gidecek .

Evrene mesajımdır: Sinirlenmiyorum , normalini bulamayacağımı anladım lütfen daha fazla burnumu sürttürme  lütfennn :S

8 yorum:

  1. :))) tebrik ediyorum böyle kadına sükunetle cevap vermişsin ben olsam kalayı çekmiştim telefonda:)) bazen her aksilik üst üste gelir deneniriz sanırım sen böyle bir süreçtesin, ama süpersin galip geleceksin bu sabrınla:)

    YanıtlaSil
  2. Yahu çok fenasınız temizlik için herkes aynı şeyi kullanmaz rahat etmez önce sorcektiniz neler ister diye olmazki böyle aa sizde kadın haklı :))

    YanıtlaSil
  3. zor iş uğraşmak temizlikçi kadınlarla gerçekten de
    yine de sen şişt şişt sakin ol sinirlerine hakim ol :)))))
    kolay gelsinnnnnnnn

    YanıtlaSil
  4. Ayyyyy, bravo sana, tebrikler. Ben hayatta dayanamazdım gerçekten:)İkinciden sonra ya o işi yapmaya hevesli birini bulurdum, ya da gider kendim yapardım:)

    YanıtlaSil
  5. şimdiye kadar bu kadar "cici" durmuş, durabilmiş olman inanılmaz.
    şekerim bıraktığın malzemeler benim bildiğim temizlikçi hanımların acil durumda kırın kitindekilerin heeepsini kapsıyor. eskiden vileda mı vardı hanım haaanımm de bi daha ararsa :) benim ilettiğimi de söyle de evi pis bırakıp kaçmasın :p

    YanıtlaSil
  6. Sabrım akşam 7 civarında aradığım kadının "anamdan emdiğim süt burnumdan geldi bu saat oldu hiç bişi yapamadım" demesiyle son buldu arkadaşlar .
    Kadına ben 30 dakikaya ordayım, paranı aşağıya bıraktım anahtarı bırak parayı al ben gelmeden evimi terket dediğimi hatırlıyorum.
    Evin halini tarif etmeye içim el vermiyor şuan gerçekten camlarda ki kiralık yazısının koca koca bantları duruyordu ama cam silmiş güya diyim gerisini siz hayal edin :((

    YanıtlaSil
  7. kadın her defasında gelin beni boğun diye ısrar ederken sizin gösterdiğiniz sabır tebrik edilecek türden..gerçekten sabrınıza hayran kaldım..

    iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe