19 Ağustos 2011

Sesimi duyan varmış

Çok değil bundan 8-10 ay önce hayatıma girdi günlük fırsat siteleri. Etrafımda ki herkes fırsat yakalayacağım diye site site dolaşmaya başladı-ben dahil- . Çok da güzel fırsatlar yakaladım itiraf ediyorum üzerime yoktur :)
Amma velakin bir zaman sonra yoruldum 5-10 tane siteyi ayrı ayrı gezmekten ve pes ettim . Ayrıca o kadar çok mail gelmeye başladı ki mail box ımla aram açıldı neredeyse .

Veeee... İşte aradığım çözüm karşımda ,bir tık ötede indirimlr . Meğer birileri de benim dersimden müzdarip ki tüm fırsat sitelerini 1 çatı altında toplamışlar . Artık her sabah tek bir site de kendimi kaybedebiliyorum :)

Şiddetle tavsiye edilir... Bünyesinde topladığı birkaç markayı aşağıda görebilirsiniz.

Haydi tıklayın pişman olmayacaksınız ;

0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe