20 Ağustos 2011

Suskunluğum asaletimdendir...

Yok yok değil şaka yaptım :)  Benim ki sırf taşınma telaşından vallahi. Evet evet şurda yazdığım " ultra lüks " evi buldum sonunda .
"Blog a yazacak vakit bulamıyorum ayolll"  diye yazanlara sitemimi geri alıyorum. Kısacık yazıp ,ses verip koliler ve gazetekağıtları ile yaşadığım aşka geri dönüyorum .Çok çalışmam lazım çooook...

Derin tecrübelerimi paylaşmak isterim bu arada ;
 -taşınacaksanız öncesinde bolca Hürriyet biriktirin ,elleriniz bolca kararıyor ama en rahat kaplanabilen o ayrıca testlerimin sonucunda en düzgün enine yırtılabilenin de kendisinin olduğunu test ettim onayladım.Bu nasıl tavsiye diyen varsa öyle işte ,taşının sizi de göreyim rüyamda ya koli ya boya  ya da köşe takımı v.s. görüyorum. Durum vahim a dostlar
Son bir tavsiye bak bu cidden çok önemli;
- Sizden önce evden çıkan kiracı evde evcil hayvanını unutmuş olabilir dikkat edin. Sonra eşinizle aranızda şöyle bir diyalog geçebilir
Memo: hayatım evin anahtarını teslim aldım. Duvarlar biraz pis boyanmalı  ,ben boyacı ayarladım .
Polyanna Damla : Olsun hayatım önemli değil.
Memo: Hayatım bi de bişi daha söyleyeceğim ama sakin ol.
Hala Polyanna Damla : E söyle bebebğim ne oldu ?
Memo : III,şey evde hani şu renk değiştiren sürüngenler var ya onlardan var !!
Ve derin sessizlik olur ... Sonra düşünür damla herhalde evin bi yerinde şu minik yusufçuklardan gördü,ilaçlatırız girmeden.
Damla ;hayatım o bişi yapmaz ki zaten bahçeden falan gelmiştir belki ,ilaçlatırız sen moralini bozma .
Memo : yani pek öyle sayılmaz bu yaklaşık 60-70 cm boyunda bi bukelemun :S
ve hat kapanır ,kelimelerin kifayetsiz olduğu dakikalara gelinir.
Sonra olay aydınlanır ,!sevgili! bukelemunun sevgili sahibi onu almayı unutmuş . Aradığımızda ki tepkisi"aaa ben onu orda mı bırakmışım "
Konu hakkında yorum yapmaktan kaçınıyorum :)))))



5 yorum:

  1. Ya bukalemun nası unutulur allasen :D ha gözünden kaçmış olabilir ona bişe diyemem :p

    YanıtlaSil
  2. hahahaha bukalemun olayı çok komikmiş yaa :D allah yardımcın olsun canım kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Jano ; dumurum hala daha biz de çözebilmiş değiliz :)
    tubitos;çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. ay damlaaaa resmen kahkaha attım ofistee!!! kaçırmışım ben bu postuu :)))
    ayol insan bukalemununu nasıl unutur da giderr!! hayvanı esirgeme kurumuna vereydiniz keşke

    YanıtlaSil
  5. NzN ; var işte böyle manyaklar ama hepsi benim kontenjanda :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe