08 Ağustos 2011

Açılın ben döndüm

süper,hiper,ultra ilginç tatilimi bitirdim ve aranızdayım . Ne umutlarla çıktığım tatilimin

1. gününde kiraladığımız evi bizden önce tuttuklarını iddia eden sevimsiz tipler yüzünden elimizde valizler 42. derece sıcakta evden çıkmalarını beklemiş olabilirim ve hatta düşman kaleyi zapt etmekle kalmamış kapıyı arkadan kitleyip"vallahi de çıkmam billahi de çıkmam ilk önce ben kaptım" diye içeriden kapı önünde ki site sahibine cırlıyor olabilir.
2. gün sabahın ilk ışıkları ile uyanmış mis gibi havuzda yüzülmüş,heryanımdan havuz suyu ve mutluluk damlarken ,bir duş alayımda evdekilere güzel bir kahvaltı hazırlayayım düşüncesiyle duşun altına girilmiş, ağzıma gelen suyun tuzlu su  olduğunu fark edip çığlıklar atmış olabilirim.
3. gün sabah ter içinde uyanmış sebebini araştırırken gece bilmemkaçtan beri elektrik kesintisi olduğunu (sadece bizim sitede) öğrenmenin verdiği haklı gururla sinir krizi geçirmiş olabilirim.
Ama dostlar o gün işte dönüşüm günü idi devran döndü Damla değişti. Ne evi basan karınca ordusu ne yolda gördüğümüz domuz sürüsü ne de bir sabah havuz başında melül melül bana bakan sarı kız (inek ) canımı sıkabildi. Neyse ki yanımızda ayık gezmemi engelleyecek kadar alkol vardı :)))

Sonra günlerden birgün tatilinde bitmesine yakın bir reklam gördük . AJDA PEKKAN BODRUM ARENADA işte dedik kızlarla işte bu . Tatilimizin sonunda en sonunda deli gibi hoplayıp zıplayabileceğiz.  Biz Didim de ikamet ettiğimizden akşam 21:30 daki konser için 3 de hazırlanmaya başladık 6 civarı yola çıktık. Konser alanına vardığımızda saat 21:00 di ve kapılar açılmamıştı. Açlıkdan gözümüz döner halde etrafa saldırdık ama insan yerleşimi söz konusu bile değil konser alanında  ,bodrum arena nerdeyse yunanistan arena olacakmış o kadar ücra .
Konseri düzenleyenler arkadaşkımız olduğundan öğrendikki Ajda hanım 23:00 den önce sahneye adım atmazmış . Bodruma dönen aç insan kafilesi biz Fil gibi yedik Konser alanına 22:30 civarı geri döndük .
Karnımız tok,sırtımız pek beklemeye koyulduk. 00:00 oldu ses yok. 01:00 oldu hala gelen giden yok. İçeriye mesaj çekmek aklımıza geldi neyse ne zaman başlıyor diye . Arkadaşımızdan gelen mesaj "teknik arıza,konser iptal"

Gülmeyin! bunu da atlatabilirim tamam mı ?

elde kalanlar ;
-muhteşem bronzluk
-yazlıkda tatil yapılmaz kuralı
-İçkiye dayanıklılığın artışı
-Mangala doyuş
-Oğlumla bolca vakit geçirmenin mutluluğu .

Bir sabah ben karıncalarla kavga ederken dedikleri gibi bu tatil sayesinde benden süper bir survivor yarışmacısı olur . Kupayı da kapar gelirim yeminle ....