15 Temmuz 2011

Neler oluyor Hayattta lalalla

Başlık keyif başlığı. merak edip neden diye içinden geçiren var ise ,bugün iş yaşantımın tatilden önce ki son günü . Ay bi heyecan bir aptal gülümseme suratımda ,bir mutluluk hali bedenimde.
Evet bu aralar naptım sıralamaya geldim gidicem yeni postlarımı şezlongdan yazıcam :)

Bu aralar;
-Tatil için gün sayıyorum. Saya saya bitiremedim derken bitti yahu galiba .Tanrım saat 6 olsun hemencecik .
-Cildimin mucizevi şekilde düzelmesini izliyorum . İnanamzsınız sivilcesiz bir günün geçmez sürekli kızarık ,lekeli görünürdü. Son 2 haftadır makyajsız dolanıyorum Teşekkürler Ametist
-Oğlumu özlüyorum, İtiraf ediyorum yapamadığım herşeyi yapıcam gezicem tozucam kafa dinleyeceğim diyordum ama özleniyor beeee.
-Küçük mucizelere seviniyorum .
-Harry Potter ı izledim. Güzelce veda ettim hepsine düşünsene ben Lise 1 de okuyordum harry ile tanıştığımda şimdi 1. sınıfa gidecek bir oğlum var . Bu arada AFM den nefret ettim yıllardır ilk defa gittim ,sinema da mısır yiyemedim ses o kadar düşüktü kendi çıtırtımı duydum resmen  perdesi de minnacık. I LOVE CİNEBONUS.
-Günlerdir mağaza mağaza babet arıyorum. Hayır canım özel birşey değil zarif,kibar ,elbiselerimle beraber giyebileceğim bir babet. Ama ne mümkün yokkkk...
-Arada iyi şeyler de yapıyorum . AYŞE'NİN KİTAP KULÜBÜ sayesinde çok sevimli birşey yapacağım. Altı Nokta Körler Derneği için kitap seslendireceğim. İsteyen var ise Ayşeye yazması yeterli .
-Saçlarımı tatilden önce mi sonramı kestirip röflelerini yeniletsem ikilemi ile yanıp tutuşuyorum . Mantıklı yanım tatilde zaten yıpranacak dönünce yaptır diyor. İçimde ki kadın manyak mısın tatilde dünya kadar fotoğraf çektireceksin 15 cm dip inle mi gülümsemek istersin objektife diye soruyor :)
- Bloguma yazmadığım için annemden fırça yiyorum bolca
- Bugün bir baktım 99 izleyicim olmuş. 100. izleyicimi merakla bekliyorum. Bu tembellikle 200 ü rüyamda görürüm. Neyse tatilde Bikinili pampişli foto koyarım 2000 yaparım ben o fotoyu ayol öyle yürümüyor mu bu işler :))

7 yorum:

  1. Öyle mi yürüyor anaa haberim yok du eve gidincek pikinimlen çekilem bi foto :))))) iyi tatiller istediğin herşeyi yaparsın umarım :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle saçlarını yaptırıp gelmelisin:)içindeki kadını dinle lütfen:)))))))
    can da sizi çok özledi.1 haftadır geriye sayıyoruz:))))

    YanıtlaSil
  3. nası yaptım ? nası becerdim iki kez izlemeyi bi fikrim yok ama bi deniyim dedim oldu :) 100.izleyicin de ben oldum bi de buna gülümse gitmeden :)

    YanıtlaSil
  4. Ülkü;bekliyoruz fotoyu blog alemince :) Çok teşekkürler iyi dileklerin için .

    Anne; söz yarın kuafördeyim bu eziyeti hiçbirinize çektiremem.

    İlkay; naptın sen :)İnanmadım baktım vallahi 100. olmuşsun. Bloglara bile şike karıştırdık iyi mi:)

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle iyi tatiller ve iyi yolculuklar diliyorum sana. :)
    bence de saçlarını yaptır. Yıpranırsa azcık yıprancak. Yıllanmaya gitmiyorsun nasılsa, tüm saçların mısır püskülü olacak hali de yok. Boşveeeeeeeeer, fotoların güzel çıksın! :D

    YanıtlaSil
  6. Kızlar saçlar yapıldı :)) Ben tatile kaçar ordan da size selam ederim :))

    YanıtlaSil
  7. aaa ne bikinilisi yahu , sen koymadan da 2000'i bulur :) bu arada cildine nasıl bir uygulama yaptın çok merak ettim? özellikle pütür pütür bir cildim var benim de çünkü... :(

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe