03 Temmuz 2011

Azıcık! kitap alışverişi yaptım

Duydum ki D&R Can yayınevinden çıkan kitaplar için bir kampanya yapmış. Toplam 183 kitap tanesi 4 tl den satılıyor. Ben durur muyum? Zaten Can  Yayınlarına karşı zaafım var. Ortalama yarım saat sonunda aralarından birkaç tanesini seçtim. Ha bi bu kadar daha alırdım ama İnsanları korkutmak istemiyorum :))))

Tabi bu yarın tekrar D&R a uğramayacağım anlamına gelmiyor . Hazır evde de yanlızken malum küçük bey tatilde , süper oldu bu kitaplar .

Kaçırmayın derim . Kitaplar eski basım ama okunmamış hiçbir kelime eski değildir bence.

1 yorum:

  1. ooo süper haber bu..hemen bakıyorum netten umarım alınabiliyordur web sitesinden,yoksa akşamı beklemek zor olucak..Keyifle oku canım..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe