12 Ekim 2011

Lüzumsuz İşler

Dün akşam 40 tane doğum günü davetiyesini keserken bir kez daha kanıtladığım üzere resimde ki özlü sözümü tekrarlıyorum:
"ANNE; Lüzumsuz işler uzmanıdır"

Aksini iddia eden beri gelsin. Yeni maceramız Can'ın doğumgünü partisi. Pastası hariç hiçbirşey hazır değil. Süsler,ikramlar,ev temizliği,yemek takımları ,çocukların oynayabileceği oyunlar üretme ,balonlar,fotoğraf makinasının hazırlanması , konsepte uygun kapı süsü, misafirleri karşılama, içecekler, içecekler için özel karton eğlenceli bardaklar v.s. Neyse ki bunların hepsi ile Eşim ilgilenecek .

Şaka kız şaka var mı öyle bi eş dünya da ? Varsa da artık çok geç be yaaaa :)

Benim neyime di mi evde doğumgünü partisi. Neyse benim palyaço bulmam lazım gidiyorum byyyyy

4 yorum:

  1. Kolay gelsin,çok cici bir parti olacağa benziyor:)
    palyaço seven çocuk var mı,ben hiç sevememişimdir de:)))

    YanıtlaSil
  2. Karınçam ben palyanço ne onu bilmezdim :)) vardır öyle eş bastırsaydın biraz senin olurdu yani ilk olan diyecektim :))

    YanıtlaSil
  3. Krnc; ay çok teşekkür ederim . ben de sevmem hala palyaço :))))
    Ülkü; var mıdır bilemem ama artık çok geç benim için :))) arı gibi çalışıyorum cumartesiye şurda ne kaldı di mi :)))

    YanıtlaSil
  4. Evet az kaldı kolay gele :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe