28 Şubat 2012

Elimin Tersi

Karlı bir istanbul sabahı, arabada herkes uykulu. E5 de okmeydanından Zincirlikuyu tarafına ilerleyen bir araba düşünün. Tam mevkileri Eski GS stadının üzeri iken anne aşağıya bakar, Onlarca sarı kamyon üzerlerine kar yağmış, hoş bir manzara …

Anne : Can baksana oyuncak gibi görünüyor kamyonlar ne güzel..

Çocuk dediğimiz zat kafasını o tarafa çevirmez bile.

Can : E yüksekteyiz ya biz aşağıdakiler ufacık görünür hep, biliyorum.

Bazen size de olmuyor mu böyle elimin tersiyle ….

DSCF9340

16 yorum:

  1. şimdiki çocuklar böyle, hemen birşey bulup cevabı yapıştırıveriyorlar; biz böyle miydik??? :)))

    YanıtlaSil
  2. Şimdiki çocuklar sanırım bizden büyük ,hepsi büyümüşte küçülmüş gibi konuşmaktalar:))

    YanıtlaSil
  3. ahahah böyle cevaplar verdiler mi içine cin kaçmış bunların diyorum ben :))

    YanıtlaSil
  4. Bayılıyorum sizin dialoglarınıza koptum yine kuzen :)

    YanıtlaSil
  5. kusura bakma ama çok güldüm:)
    nasıl da bozuyorlar değil mi?

    YanıtlaSil
  6. şimdiki çocuklar bir başka, bi de istanbul olunca yaşadıkları şehir! daha çabuk büyüyorlar bence :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Çok güldüm ufaklığa :))

    YanıtlaSil
  8. Gizem ; hangimiz büyüsek acaba bak bana bulaşma ...
    Maya ; vallahi ben böyle değildim galiba yaa bu birazda cesaret işi sanırım
    Anne; evet senin torunun yani bu genlerdenn sende biraz suçlusun :)

    YanıtlaSil
  9. Kırmızı evin Cadısı; bizden büyük, bizden bilmiş ,bizden fazla pratikler gelecek seni de korkutmuyor mu :d

    NzN ; Ben kaçıracağım o cinleri bigün :))))

    Filiz; 1 günüm normal insan gibi geçse ah ahhhh :))

    hypo; gül gül artık alıştım ;)

    Merve; daha çabuk değil jet hızıyla büyüyorlar :S

    Ahu ; hoşgeldin ;)

    YanıtlaSil
  10. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
    HOŞ BLOG
    :)

    YanıtlaSil
  11. :))

    çok akıllı olmak onu sçu diil :)

    YanıtlaSil
  12. Bir kase lezzet ; Hoşgeldin :)
    Narçelen; sevdim bakış açını :D

    YanıtlaSil
  13. dikkatini bile çekmemiş, şimdiki çocuklar fazla cool :)

    YanıtlaSil
  14. Ey, 'Herkes ile ordan burdan şurdan ortak bir noktası olan,yazdıkça rahatlayan ,sosyalleştikçe mutlu olan'bu özel ve güzel bünyenin sahibi arkadaşım, ne elimin tersi ne; ELLERİMİN tersi ile hem de...Bir girişesim var ki sorma, sorma.Geç anne olmak da işe yaramıyormuş, çileden çıkmayı önleyemiyormuş, bunu gördüm, öğrendim kendimde.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe