02 Mart 2012

Dinlememek de bir yetenek

Asıl amacım sağlık sigortası yaptırmakdı geçen sabah. Birkaç şirket araştıracak, fiyat teklifi alacak buna göre karar verecektim.

İletişim formu doldurdum bazı Sigorta şirketlerine. Ve bana dönmelerini bekledim. Dünyanın parasını vericem zaten bir de ben arayacak değilim herhalde ;)

İlk önce x bir sigorta aradı hemen görüşelim v.s. diye ,helal olsun 2 saate kalmadan da geldiler . Ama ben onlardan bahsetmeyeceğim şimdilik.

Benim bahsedeceğim sektöründe iyi denilen ciddi bir Sigorta firması ,ismini yazsam mı bilemedim ama neyse.

Sabah form doldurdum akşamüstü 5 civarı aradı beni

-Aloo Damla hanımla mı görüşüyorum?

- Evet benim buyrun

- Ben zart sigortadan arıyorum . Bizim firmamızdan sigorta yaptırmak istemişsiniz.

-Hayır sadece bilgi almak istedim.

-Daha önce sağlık sigortanız var mıydı?

- Evet Vardı.

-Anladım yani vardı ama poliçenizi iptal etti sigorta şirketi.

-Hayır ben iptal ettim , ödemeleri çok fazlalaşmıştı.

-Anladım yani ödeme düzensizliğinizden dolayı poliçenizkapatıldı.

BEN ARTIK ZIVANADAN ÇIKTIM BURDA

- Siz mi beni dinlemiyorsunuz yoksa ben mi düşündüklerimi konuşurken yanlış konuşuyorum. Ortada sigorta şirketi tarafından iptal edilen bir poliçe yok. Ben bizzat kendi isteğimle iptal ettim.

Ve kadın;

-Tamam ,zaten önemli değil .

Ya ölür müsün? Öldürür müsün ? artık sustum, yani bu lafın üzerine ne desem bilemedim ….

Mail adresimi aldı ,fiyat teklifi yollayacak 3 gündür…

Bazen karşımdakine şöyle bakmak istiyorum

deli

15 yorum:

  1. :)) bir günde normal bir şey yaşa annem yaa.hayat rutininde gitsin gözüm beee ne olur:))

    YanıtlaSil
  2. lütfen ayda teyze öyle şeyler benim kardeşimin yanından geçemiyor malesef nediyorum size mıknatıs kendileri :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ben yeni takipçinim :)
    anlattığın olaya benzer bende geçen gün bir uçak firmasının call centerı ile kavga ettim. öyleki benim gibi sakin bir kadını bile bağırtmayı başardılar:)
    maalesef karşımızdakini dinlemiyoruz hele müşteri temsilcisi ise ezberletilmiş diyaloğu dön dolaş yapıyorsun...

    YanıtlaSil
  4. Hahaaa:)) Hemen her postunda istemsiz gülmeye başlıyorum:) Ay benim de böyle bakmak istediğim çok kişi var becerebilirsem. Telefon operatörleri de böyle değil mi, otomatiğe bağlamış gibi, bazen makina olduklarını düşünüyorum:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. zart sigorta cuk oturmuş, koparttı beni yaaa :)))

    YanıtlaSil
  6. Anne; ben istemez miyim sanıyorsun , ama geliyorlar buluyorlar :))

    Gizem ;dalga geçme bak! dalga geçme !

    Cemre; hoşgeldin bloguma :), aynen dediğin gibi anlıyorum her insana aynı şeyleri soruyorlar ama anlayışımda bir yere kadar di mi ama :)

    Bahar; ay gül canım gül zaten yeteri kadar sıkıcı şey var etrafımızda .. O telefon operatörleri var yaaa 88 post olur yeminle;)

    Maya ; dedim isim vermiyim de harbiden zart zurtlar yani ;))

    YanıtlaSil
  7. Benim son 3 haftadır öyle bakmak istediğim bir şirket var, isim de veriyorum avea! İnsanı çileden çıkartıyorlar!

    YanıtlaSil
  8. birde kredi kartında böyle baydırıyorlar. seni çok iyi anlıyorum:)
    hayırlı hafta sonları,sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Demekki çağrı merkezlerinde telefon görüşmelerinin kaydedildiği hikaye. Yoksa bu kişiyi nasıl çalıştırırlar ki :)) Sağlık sigortası şart derim, bugün doktor randevusu için aradığımda, hastahaneden muayeneye ücretinin 300 tl olduğunu öğrendim. %25 ödeyecek olmasam o kadar parayı vermeye kıyamazdım.

    YanıtlaSil
  10. Damla, ne hoşsun, ne alemsin, sinir bozucu bir olay böyle güzel ve ti!ye
    alınarak anlatılır.Yorumlardaki anne-kız diyalogunuza bayıldım.Keşke benim de kızım olsa lafını ender derim, ama siz ve Mevdoş, bunu bana sık sık söyleteceksiniz galiba.İyi haftalar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Kitana ;hep beraber bakalım o zaman :))
    Kübra ; hemde nasıl canım ...
    ahestebeste; teşekkürler yorumların için :))Ben ti ye almıyorum vallahi birileri beni ti ye alıyor :)))

    YanıtlaSil
  12. Bence iyi dayanmışsın :) Sen bir de beni gör, kesin adımın kocaman kocaman duvarlara yazılı olduğu çağrı merkezleri vardır.

    YanıtlaSil
  13. süpersiniz :D bu bakışı yanımızda maske gibi dolaştırmamız lazım bazen laf anlamayanlara kullanmak için işe yarayabilir.. çok güldüm :)

    YanıtlaSil
  14. bence öyle bakmaya devam edin, etrafta bunun gibi yüzlercesi var:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. : ))
    o bakışı ben de şirkettekilere bazen yapmak istiyorum ama çok zor: )))
    İstifa ettiğim gün yapacağım: )))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe