27 Mart 2012

Hayaller gerçek olur mu ?

Bal gibi olur. Benim gibi 10 küsur sene sabrederseniz hele ki tadından yenmez.

Kendisine hayranlığım çocukluk yıllarıma dayanmakta olup (ufal da cebime gir damla) amanda Yaşar bana baksın ben Yaşara bakayım kıvamında değil, daha çok o söylese ben dinlesem kıvamındadır. Ama onun kadar güzel “AŞKIM” diyen bir karşı cins de henüz tespit edilememiştir.

İlk denememde ertesi gün sınavım vardı başaramadım.

ikinci denememde onun konseri iptal edildi yine başaramadım.

Üçüncü denememde param yoktu ,öğrenci hali olmadı olamadı.

Dördüncü denememde sırf konsere bilet almak için 2 gün eşek gibi çalıştım bilet kalmadı.

Beşincisinde doğurmak üzereydim.

Bu maddeleri ciddi anlamda 20 ye kadar uzatabilirim çok rahat. Ama sonunda başardım.

Hem de en spontane şekilde. Tüm gün Gizemciğimin gelinlik provaları , pazar gezmesi, oğluşumun arkadaşının doğum günü kutlaması derken tamamen pestili çıkan ben , Üşenmedim giyindim süslendim attım kendimi Jolly Joker ın kapısına.

Ve işte  onca yorgunluğa onca beklemeye değer dediğim an….

IMG_0391

Yaklaşık 5 saat ayakta bekledik,dinledik v.s. derken 1 tane kendi  fotoğrafımızı  çekmemişiz ,e heyecanı siz düşünün artıkGülümseme

Ayrıca sevgili stildirektörü de ordaydı.Bonus oldu bize Göz kırpan gülümseme

7 yorum:

  1. sabreden dervişşşşşşş:))))))))

    YanıtlaSil
  2. ne hoş..çok sevindim senin adına..

    YanıtlaSil
  3. muradına ermiş :)) herşey çok güzeldi teşekkürederim birtanem ...

    YanıtlaSil
  4. Hahhaaa, ay çok sevindim,gözün aydın, ama itiraf et, boyu kısaaa:))

    YanıtlaSil
  5. Bi Yaşar çok güzel aşkım der bi de Serhat Tutumluer çok güzel aşkım diye bakar :)) Hih hih hihh...

    YanıtlaSil
  6. Anne, Gizem; demek ki yıllardır beklediğim Gizoymuş onun yüzünden gidememişim:)

    Gülin;teşekkür ederim

    Bahar006; kendisine twitterdaki hallerinden biraz kılım zati ,aman ne de kısaymış diye çemkirmedim değil ama "Gel Benimle" dedi sahneye tırmanacaktım nerdeyse sinirim geçti.

    Proje Çantası;hahahah diyorum serhat kocası felan herhalde google abiye sordum Allah iyiliğini versin :D

    YanıtlaSil
  7. benimde bir hayalim var güney kore'ye gidip orada yaşamayı istiyorum ama çevremdeki herkes hayalerimi saçma buluyor ama ben çok azimliyim bu hayal uğruna çalışmaya bile başladım :) sizce imkansız diye birşey var nı :/ inşallah rabbim tüm insanların gönlüne göre verir. :) :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe