03 Nisan 2012

En zoru kendime sıfat bulmak

İlk önce Unutkanlık dedim

mr forgetful

Ama yok sonra Unutkanlık az kaldı sakarlık dedim

mr clumsy

Ama bu da uymadı içimde ki sinir harbini gidermedi .Kabul edelim ben aynı bu panda yım. Sakar ve Salak.

panda

1 Nisan şakalarından haz etmediğimi şurda iletmiştim zaten.Ama evrenin bu iletiyi 2 Nisan da yapsak bişi olmaz yahu olarak anlayacağını akıl edemedim.

Dün sabah geldim mutlu mesut açtım bilgisayarımı. MSN im otomatik açılır benim. ( Siz siz olun yapmayın bunu bak ) Meğer 72 günlük parola yenileme sürem dolmuş. Yeni Şifre oluştur dedi . Tamam koçum istediğin yeni şifre olsun dedim deee bunun için eski şifremi isteyip beni köşeye sıkıştıracağını düşünmemiştim Kafası karışmış gülümseme

Derin derin nefes aldım ,dedim kurtarma maili yolla diğer adresime yolladı bak ama hakkını yememeli. Diğer mailimi açacağım di mi şimdi yanılıyorsunuz. Onunda şifre süresi dolmuş ve hatırlamıyorum.

Zannedersin 1 gece önce beynin sol lop unu yemiş biri. Bir saflık bir salaklık üzerimde. Dedim damla kadere razı gel. Yol hatırlamıyorsun tüm seçenekleri denedin.

Girdim Twitter adresime mail adresini değişeceğim ki bir problem olursa kalmasın. Ama Mail değişmek için şifre isteyecek di mi? Peki Daml o şifreyi hatırlıyor mu ? Evet doğru bildiniz hayır.

Bazılarınız bilir yeni twitter hesabı açtım ki yenilen ben olmayayım teknolojiye, ağlamayayım arkasından gidenlerin Açık ağızlı gülümseme Öyle de burnu büyüğüm siz düşünün.

En son işten çıkıyorum ,bindim asansöre 2 de inmem gerek. Ama asansör durmadı. En yukarıya çıkınca anladım ki 2 de inmek için 2 ye basmak gerek Dil çıkaran gülümsemeanladım ki uyumam lazım. Dünya ya 1 gün içersinde verdiğim hasarı gidermem lazım.

Buraya kadar okuyan var ise , bugün tüm şifrelerimi hatırlıyorum. Hepsini geri aldım, tek 1 şifre ile değiştirdim hacklemek isteyen olursa zorlanmasın.

Sizi seviyorum. Evreni seviyorum . Ama kendimi ayrı bir seviyorum beeee…

10 yorum:

  1. en iyisini yapmışsın.
    ikinci seçemnek olarak da hatırlatma soruları ne olursa olsun aynı cevabı vermeyi önerebilirim :)

    yalnız diilsin.
    artı olarak da pandadan güzel hayvan mı varmış? tombik, şeker, eşsiz benzerlik, hem de bambu yiyolar ;)

    YanıtlaSil
  2. bende seni çokkkkkkkkkkk seviyorum beeee:))))))))

    YanıtlaSil
  3. damla çok tatlısın be sen....
    en az o panda kadar hem de
    ama sakarlık yok bence tamamen unutkanlık :)
    kendini seven insan gibisi yok beee

    YanıtlaSil
  4. Narçelen; Panda çok şeker ama nasıl sakar :))
    Tüm doğrulama sorularımı da düzelttim iyi fikirmiç bak o da. Son hamle olarak şifremi dövme yaptırmayı düşünüyorum;))

    Anne;ay çok teşekkür ederim :)

    Darla; ay çok şımardım bak. Sen de çok içtensin bayılıyorum sana.
    Arada zıvanadan çıkıyorum kendini sevme konusunda ama olsun tek zararım yine kendime ;)

    YanıtlaSil
  5. Bazen beyin stop ediyo evet, hepsi aynı günde nasıl olabilir diye düşünüyor insan:) Ama Damlacım, biliyosundur belki hatırlamaya çalıştıkça beyin kalanı da resetliyo, en iyisi böyle anlarda kendi haline bırakmak, bir ara tüm şifrelerimi unutmuştum, sonra pat dye hatırladım, o günden beri de kendimce bazı tedbirler geliştirdim ama sen dövme yapma sakın:))Öptüm:)

    YanıtlaSil
  6. :))) unutkanlık olur o kadar boşver, aklımızda öyle çok şey tutmak zorunda kalıyoruz ki :(((

    YanıtlaSil
  7. Hayatımız şifrelendi neredeyse arkadaşım.Hal böyle olunca unutmamak mümkün değil .Bende en çok bi tanıdığımın ismini hatırlayamayınca kafayı yiyorum. Alakasız bi günde aklıma geliveriyor sonra. Kendini sevmeye devam et ,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ahaha:)
    ben de 7 aydır facebook şifremi hatırlayamadığımdan giremiyorum:))

    YanıtlaSil
  9. sık sık yaşadığım anlık unutkanlıklar..Ki ben kendi adıma alık zamanlarım diyorum:))
    zaten heryerimiz şifre olmuş lop ne yapsın ki zavallım:))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe