11 Nisan 2012

Burada bir şeyler oluyor ama ne?

Yeni yetme blogger olduğumdan bu yana fazla olmasa da birkaç etkinliğe katıldım. Yeri geldi hediyeleştik, yeri geldi bardaklaştık, yeri geldi kitaplaştık.

Bundan bir kaç ay önce sevgili Dilara nın başlattığı “Kitaplaşalım mı ?” etkinliğinin tadı bir başka oldu ama itiraf ediyorum.

kitaplaşma

Bu etkinlik sayesinde tanıdığım  birçok blog yazarı arkadaşım ile gerek mail üzerinden gerek twitter üzerinden sohbet ediyoruz, dertleşiyoruz ,kaynatıyoruz. Kitapsever insanların hali bir başka oluyor  canım kardeşim  : )

Tamam çok cıvıdım. Haydi Etkinliğin 2. Ev sahibi sevgili Maya nın bloguna etkinliğe katılmaya gelin. Kalabalık olalım , bol bol kitaplaşalım ,tanışalım.

3. Ev sahipliğini de ben yapacağım inşallah. Di mi kızlar Dilara, Maya ? Söz verdiniz bak !  Vallahi “Öz hakiki Kitaplaşalım mı ?” etkinliği düzenlerim demedi demeyin Göz kırpan gülümseme

11 yorum:

  1. evet evet, benim etkinlik bi bitsin, hemen seninkinin hazırlığını yapalım :))) "öz hakiki kitaplaşalım mı?" :)))

    YanıtlaSil
  2. daha ilk etkinliğin kitaplarını bitiremedik:)
    erken oldu bu, biraz:)

    YanıtlaSil
  3. @Maya'cım seviyorum seni ;)

    @hypo sana inanamıyorum :o Ben Diloş'un çekilişinden bu yana 6 kitap bitirdim. Durmak yok yola devam.
    Etkinliğe bekliyoruz. Fazla kitap göz çıkartmaz :)

    YanıtlaSil
  4. :)
    Damla harikasın ya
    merak etme ben de şahidim
    3.etkinliğin sahibesi sen olacaksın ve katılımcı bombardımanına uğrayacaksın :D

    YanıtlaSil
  5. ''öz hakiki kitaplaşalım mı'':)))bayıldım çok güldüm buna:))eminim yaparsın kızdırmaya gelmez seni yakınen bilirim:)))

    YanıtlaSil
  6. tatlım çok alakasız biliyorum ama sormadan edemicem artık,senin bu terlikli böcüklü cici kız odası konsepti nerden?? Harika yaaaa,ben de istiyorum :(

    YanıtlaSil
  7. @Darla Amin canım, biz bize de yeteriz ama çoğalsak da fena olmaz hani:)

    @biraydamasalı; anne,yaparım bilirsin

    @OziBio ; Ben de Diloş un blogunda görmüştüm. Sağolsun linkini de o verdi sitenin.
    http://btemplates.com/
    Burdan bakabilirsin. Çok çeşit var ve uygulaması da kolay takılırsan mail at yardımcı olurumm ;)

    YanıtlaSil
  8. tatlım çok teşekkür ederim bunların hepsi cok cici ama ben en cok seninkini beğendim,uyguladım da bloguma.Seninkinin aynısı olmasın diye de diğerini seçtim :$ :)

    YanıtlaSil
  9. merhabalar 3. etkinlik burda olacak dediler geldik sabırsızlıkla bekliyorum başlamasını^^

    YanıtlaSil
  10. aslihaneul; hoşgeldin :) ,Temmuz da yapacağız 3. etkinliği ama bakarsın ben de sabredemem falan biraz öne çekeriz :) Süprizz

    YanıtlaSil
  11. Hoşbuldum^^Arayı fazla uzatmayalım bence de daha iyi olur takipteyim :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe