26 Nisan 2012

Mim Okumayı seven var ise buyursun

Elimde 2 adet mim ,bir tembel blog sahibesi var. Sonuç Mimler kokuştu ben hala yazacağım inşallah. Ama tüm günümü bu yazıya adasam da azimliyim bitireceğim bugün. Haydi bakalım şu an saat 09:17 başlıyorum.

Başlamadan önce beni mimleyen değerli arkadaşlarım Diloş ve İri Turuncu balık a teşekkürlerimi borç bilirim .Unutmamışlar beni bir başıma buralarda. Ah kızlar bu mim yazılarını okuyup melül melül altında ismini aramak nasıl bir duygu bir bilseniz …

1-Mesleğin seni mutlu ediyor mu?

Bazı günler evet bazı günler hayır. Yaptığım iş insanlara hizmet etmek olunca insanına göre ve gününe göre değişken bir ruh hali olabiliyor işimin. Bir gün ay iyi ki bu işi yapıyorum derken diğer gün lanet olsun bu mesleği seçtiğim güne diyebiliyorum ama çoğunluk ile maaşımı alınca geçiyor bu gerginlik. Nee gülmeyin …

2-Dilediğin meslek miydi?

Çocukken öğretmen olmak isterdim. Elimde oklava koltuklara kitaplar dağıtıp onları öğrencilerimmiş gibi hayal ederdim. Neyse ki olmamışım di mi ?

Sonra büyüdüm garson olmak istedim kii annemin ömründen ömür aldığım döneme rast gelir , hikayesi şurda .

Ve oldum da. Çok da severek yaptım. Ama Can bey hayatımıza girince uzun süreler de çalışmak hepimiz için zor olmaya başladı ve son verdik.

Şimdi yaptığım işi de seviyorum. Kim dilediği mesleği yapabiliyor ki?

3-Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun ?

Kesinlikle ölçülü yalnızlıktan yanayım ,yoksa Kocacım olmadan çok sıkıcı olurdu her şey.

4-Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?

Bal gibi de söylerim kimse kusura bakmasın.

5-Yabancı bir dil konuşuyor musun?

Konuştuğumu sanıyorum. Ama maalesef istediğim düzeyde değil.

6-Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak ya da yurt dışına gitmek ister misin?

Aslında rüyalarımda ki ev değil de rüyalarımda ki dekorasyon diyelim biz buna. Yoksa pembe panjurlu müstakil bir evim olsun istemem. Ben börtü böcek sevmem uğraşamam onlarla. Apartmanımda mutluyum ama hayalimde ki dekorasyona henüz ulaşamadım.

Gözüm yese taşınmak isterim şu an ama farklı sebeplerden. Yurt dışına da temelli değilse tabi ki gitmek isterim.

7- Mobilya değiştirmeyi sever misin?

Bayılırım

8-Çevreye ve hayvan korumaya hiç katkın var mı?

Yaramı deşmesek ? katkı derken özel bir katkım yok ama destek olmaya çabalarım.

9-Televizyon ve filmleri sever misin?

Dönem dönem bağımlısı oluyorum ,bazen de aylarca izlemiyorum televizyon. Ama 2 dizim var bu ara kaçırmadan izliyorum Seksenler ve Suskunlar.

Film içinde her Pazar sinemaya gider yeni bir film izleriz. Eve dönerken bir film daha alır cila yaparız. Seviyoruz film seyretmeyi.

10- Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?

Bak şimdi düşündüm ama bulamadım. Ne iyi insanmışım ben yahu …

11- Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?

Aklıma bile gelmez. Ama her cumartesi akşamı Sayısal  oynamadığım aklıma gelir. Dengesizim biliyorum.

Yıllar önce kardeşimle bana sayısal kuponu vermişti babam hadi doldurun diye. ben bi kupon doldurdum kardeşim de doldurdu. sonra kardeşime dedim ki ver bakayım kupona. Baktım ,çok yakın yazmışsın şu 5 i 1 yapalım dedim düzelttim.

Evet 5 tutturduk ve kaçan rakam 5 di. Annemlere yıllar sonra itiraf etmiştim. Şu an sürünüyorsak sebebi benim .

Şimdi ismini aşağıda melül melül arasın bakiyim herkes :) Ayrıca mimledikleriniz bölümüne üşengeçliğinden ay isteyen üzerine alsın yazmayın yahu uyuz oluyorum Dil çıkaran gülümseme

Annecim , Canım Kardeşim , Kuzenim , Kaynım ,emicem diye  devam etmeyeceğim tabi. Pek sevgili blog arkadaşlarımla devam ediyorum.

Lavinia

Gülin

Babayım ben

Denizanası 

herkes mimlerini yapsın bak kontrol edeceğim.  Çok kızarım !

kızgın

Saat de 11:34 2,5 saatte 10 satır yazamayan bloggerım ben. Ama seviyorsunuz beni di mi ?

13 yorum:

  1. beni düşünmüşsün, bana değer vermişsin, çok teşekkür ederim.:)
    ama arada sırada gel de biraz bloğumu oku.
    nasıl bir tembellik bu ben anlamadım:)
    bu mimi burada yazmıştım!

    http://babaymben.blogspot.co.uk/2012/04/fifo.html

    YanıtlaSil
  2. Yuh bana beee, hypo bak vallahi çiğköfte olayını okudum ,Seninkinin Pucca sevdası bile aklımda ama ben bunu nasıl atladım ki :))
    Rezil ettin beni o ayrı:)
    Neyse ben blogunu okumaya gidiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Bricit ,kuşum canım çok güldürdün beni :D evet cidden annem cidden kuzenim ,kardeşim dediğim de 26 yıllık arkadaşım.
    Not: ben de 26 yaşındayım ;)

    YanıtlaSil
  4. Okurken acayip keyif aldım yaa. Takip ettiğim blogun annene ait olduğunu bilmiyordum. xD Çok utandım. Mim için teşekkürler. Yakın zamanda benimki de yayınlanacak inşallah. Tembellikten kurtulabilirsem tabi. :D Sağ ol canım. ♥

    YanıtlaSil
  5. ben de bir gün kendimi toparlarsam tüm mimleri yayınlayacağım umarım :D hihihi, bu arada ben de bir ara loto hastasıydım haftada ne kadar şans oyunu varsa hepsini oynuyordum :D

    YanıtlaSil
  6. oklavayla ders veren tek ben değilmişim :)

    YanıtlaSil
  7. Ben seviyom valla:)

    Yalniz blogunu "izlediklerim" listeme almayi, daha dogrusu ana sayfama koymayi unutmusum nasil olduysa..dolayisiyla yazilarini görememisim. Tesadüfen farkedip kizdim dalginligima. Simdi düzelttim ve kaldigim yerden devam edebilirim keyifle:)

    4. cevaba bayildim. Her Allah'in kulu , hayati boyunca her insanin ne yalanlar söyledigini icten ice (bknz. domuz gibi) bildigi halde, soruldugunda illa "yalan sevmem, yalandan nefret ederim, asla yalan söylemem, beyaz, pembe yalanlar söylerim sadece" demezler mi? Ben de buna uyuz olurum bazen:)Kötü niyetle söylenen, kötü sonuclara yol acacak, zarar verecek ya da haince söylenen yalanlar kötüdür, tu kakadir, malum. Ama onun disinda herkes yalan söyler kaaardesimm!Biliyosunuz bunu iste.(ay bana da n'oluyosa simdi, bi hiddet bi celal?):)

    Cok keyifliydi hepsi. Sagol:)

    YanıtlaSil
  8. benım yorum nerde:))hmm o zaman sevgıler annen takıbımdeydı:) kuzenle kardesınıde aldım takıbe hayırlısı bakalım o zaman:)))
    mımledım canım senı:)

    YanıtlaSil
  9. bir kücücük kuzucuk beni mimlemiş :) henüz okuyabildim bebeğim en kısa zamanda mimlerini cevaplamaya çalışıcam,bu ay nerelere yetebilirim bilmiyorum ama seni çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  10. keyifle gülümseyerek okudum canım ama sonunda koptum annem babam emicem kısmında :D alemsin :)

    YanıtlaSil
  11. ayyy cerrahların ben tatlısı cerrah damlam :) teşekkür de etmiş bloguma geri dönebilirsem başka mimlerde görüşeceğiz işalla :) kalemine sağlık tatlım :P

    YanıtlaSil
  12. Mim okumayı seven var mı diye soran olmuş , işte geldim burdayım:) Zevkle okudum:)

    YanıtlaSil
  13. yuphii kuzencim benide mimlemiş umarım altından kalkarım... Cevaplıyacağım en kısa zamanda cicim öpüyorum muckkk :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe