18 Nisan 2012

EGOİZM

Böyle başladım ki daha bilimsel olsun.

ego

Size bir soru ;

Sıkışık lanet olası bir akşam trafiğinde üstelik Zincirlikuyu da ilerliyorsunuz.( Özellikle belirtiyorum ki bilenler ızdırabın derecesini anlayabilsin). İşten yeni çıkmış ,zar zor Can beyin okul çıkışına yetişilmiş ama yetmemiş , telefonla hararetli bir tartışmadasın NOT:hemen çemkirmeyin bluetooth ile konuşuyorum.

Tamam mı herkes aklında canlandırdı mı arabanın içinde ki atmosferi ?

Orta şeritten sol şeride geçmek için sinyal veriyorum ,sağımda ki araba yavaşlıyor ben şerit değiştiriyorum. Saniyeler sonra aynama bakıyorum bir gariplik var ,arkamda hani bana yol veren araba var ya onun şoförü olacak hanımefendi arabasından iniyor kapıları da kilitliyor ve koşar adım bana doğru geliyor. “Ay diyorum bir şey oldu kadına herhalde bir şey isteyecek. Ya da çarptım mı ne yaptım ki “ Dememe kalmadan kadın aç aç der gibi garip bir yüz ifadesi ile camıma vuruyor. Telefonu kapatıyorum ,açıyorum camı.

Ben: Buyrun

Kadın; Siz bana küfür mü ettiniz! !!!??

Ben : Pardon ? Anlamadım

Kadın : Ben size yol verdim siz sinyal verdiniz diye ama siz bana teşekkür bile etmediniz böyle bir el kol hareketi falan. Bana küfür mü ettiniz onu soruyorum.

Ben : Siz şimdi bunu sormak için mi arkamdan koşuyorsunuz bu trafikte?

Kadın : HÖNK

Ben : İzninizle telefonda eşimle tartışıyorum.

Camı kapattım. İlk anın şaşkınlığını üzerimden attım ama sonra da sinir bastı onu hala atamadım.

Şimdi sorularım

1: ben diyorum ki arabadan inip ben de onu bi dürtse miydim ? Gidip Camına tak tak vursa mıydım ? İçimde kaldı da.

2: Bu kadının ki Ego mudur? Saygısızlık mı? Terbiyesizlik mi?

3: Her zaman  dikkat ederim o ayrı ama trafikte bize yol veren her kişiye onun görebileceği şekilde teşekkür mü etmeliyiz? Ya da en azından yol verdi aman ona kızıyorum sanmsın diye yanından ,önünden uzaklaşana kadar put mu kesilmeliyiz?

Dip Not: Olurda okursan 17.04 günü 18:10 civarı Zincirlikuyu Mezarlığı önünde ki siyah Opel li bayan “ resme bak bebeğim hepimiz balığız çıkart o sırtındakini” !! Bir de plakanı almadım o şaşkınlıkla yoksa şu an seni bulmuş sinirimi atmıştım ne güzel. Öyle Tazı gibi koşulup buraya yazamayacağım hayvancık gibi cama tak tak vurulmaz. Sonra öyle totona baka baka arabana dönersin.  Çaktın Göz kırpan gülümseme

Hadi Öptüm seni canım Dil çıkaran gülümseme

egolu balık

18 yorum:

  1. :))saygı duruşunda bulunmanız gerekirdi..Ya da sizde arabadan inip onun camına vurup koca bir teşekkür edebilirdiniz..:))Anlamsız ve komik hareketler..Bence o kişinin canı sıkılıyor.Eğlenecek ve uğraşacak başka bir yol bulsun..:))

    YanıtlaSil
  2. hhahaha koptum gülmekten :)) o an için sinir bozucu bi durum evet ama sonradan anlatacak malzeme,süper anlatmışsın canım,balığa da bayıldım :DD

    YanıtlaSil
  3. Ben araba kullanmanın stresini bilmem. Anca yolcu koltuğu stresini bilirim. O yüzden anlamayabilirim.

    Aslında bence olay ego vs değil. Olay direkt stres ve sinirmiş gibi geliyor. Yani orada trafikte herkes sinirli o an. O bayan da. Belki de PMS dönemine bile denk gelmiş olabilir.(O zamanlar karakterimizin bile değişime uğradığını bilirsiniz) Belki bir teşekkür falan bekledi kadın :D Yaptığı kesinlikle garip, ona bir şey diyemem :D Ama kızamadım da, yol stresinden insanlar değişebiliyor. (Abimin içinden alien çıkar mesela)

    Bence üzerinde durmayın. Mesela siz de o an yol stresinde olmasanız "Hiç öyle şey olur mu hanımefendi, yanlış anlamışsınız" gibi daha ılımlı bir cevap verebilirdiniz. Sizin cevabınıza da bir şey demiyorum da, sadece bulunulan atmosferde insanlar farklı tepkiler verebiliyorlar.

    Bu arada senelerdir babamdan gördüğüm, elle izin ister, elini ve kafasını sallayarak da teşekkür eder ama sanmıyorum insanlar o anda buna o kadar takılsın :D Bayanın takılası tutmuş :D

    YanıtlaSil
  4. offf o kadın üşenmemiş mi hiç bunları yaparken, bırak gitsin :))) sen tut arabadan in, gel bi de bunları söyle, püfff, camları kapatıverseydin :D resim çok anlamlı durmuş ama yazıda, sen her zaman böyle anlamlı resimler koyuyosun zaten Damla'm :))) sevgiler çok çok çok :)

    YanıtlaSil
  5. Sen nasıl olur da arabadan inip o kadının mübarek ellerini öpmezsin, cık cık Damla, sana hiç yakıştıramadım, kadın sana YOL vermiş yahu, ötesi var mı:))
    Kızım deli bu ya, yazık, niye sinirleniyosun, ben gülerim bunlara, acırım hatta, sen de gül geç boşver, belli ki takıntılı bi tip, sorunlu yani,boşver gitsin:)

    YanıtlaSil
  6. Bi de sen onu boşver de eşinle niye tartıştın, onu anlat, merak ettim:)) (hınzır smiley)

    YanıtlaSil
  7. Çocukça hareketler bunlar ve paranoyaklık. Yol verdiğin halde nıye insanlar sana küfretsin ki, aklından neler geçirmiş kadın çok merak ettim dogrusu :))

    YanıtlaSil
  8. durupta yol verene tşk manasında korna falan çalarım da şerit değiştirirken pek uğraşmam :)) hızını alamayıp gelmesine birşey diyemiyorum, hiç üşenememiş ilginç :)

    YanıtlaSil
  9. O trafikte teşekkürü bekleyecek kadar strese girmemiş demek:)

    YanıtlaSil
  10. EK; paranoyak oldum sayesinde zaten sorma.

    Ozibio; Bak şimdi üzerinden zaman geçti ya gülebiliyorum. Ama bu onu bir daha görürsem 1 kaşık suda boğmayacağım anlamına gelmez di mi ?

    Lady; çok haklı olduğun yerler var bak zaten sinirim de geçti. :) Ben de trafikte çok canavarlaşmam. -Çok kelimesine dikkat , hiç demedim-
    Ama empati kurmak da bu kadar zor olmamalı bence.

    YanıtlaSil
  11. Mayacım canım benim kadını tıbben incelemek gibi bir istek belirmedi değil içimde ama çok üşendim.
    Bak ben buna bile üşenirken kadın resmen koştu arkamdan :D
    Resimlere yaptığın iltifatın için de ayrıca teşekkür ederim çok şımardım :)))

    Bahar; senin yorumlarına ben gülmekten ölüyorum canım ya şaka mısın sen? Anlattığım kimse sormamıştı ne tartışıyorsunuz diye:)))
    Oğlunu ona şikayet ediyordum, yine okulda ortalığı birbirine katmış ben artık başa çıkamıyorum senin oğlunla kıvamında. Tartışma da işine gelmeyince de benim oğlum oluyor demesi ile alevlendi tabi :))) Gerisi Malum...

    Madan Dö Gonç ; yemin ederim gece okudum yorumunu , ben dedim hiç bu açıdan bakmadım olaya. Sahi sen bana yol verdin ben sana niye küfrediyim kardeşim manyak mıyım ben di mi ?

    Hande ; ben de teşekkür ederim ama şerit değiştirirken de kasmam o kadar işten çıkıp eve gidene kadar kaç kere zigzag çiziyorum allah bilir. Herkese teşekkür etsem gece 11 de evdeyim :)))
    Deli deliyi görünce sopasını saklarmış misali nasıl tırstım benden fenasını görünce :p

    Bugy ; demek ki dursam ayyy çok teşekkür ederim bana yol verdiniz falan desem ay ne önemi var geel otur 2 dakika kahve içelim falan diyecek :))

    YanıtlaSil
  12. Merhaba :) Bayanın psikolojisine kompleks diyelim :) Benim de çok sık karşıma çıkar bu tiplerden... Bakıyorum, gülüyorum, geçiyorum :)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Ahu; Hoşgeldin, aradığım kelimeyi de yanında getirmişsin -KOMPLEKS- süper uydu gerçekten ;)

    YanıtlaSil
  14. Memlekette herkes yay yüklü.Olay bu aslında.Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  15. ben bu yaziyi cok begendim, insallah okumustur hatun :D
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. süper:))) buna benzer tuhaf kadın şoför hikayem benim de var :))bloga yazmıştım.. valla ben de bir şoför olarak deli oluyorum bu alıklara:))

    YanıtlaSil
  17. koptum valla:)) pekı sen evet sana kufurettım dıyınce ne yapacaktıkı dovecek mıydı acaba ne enteresan ınsanlar var hepsı bı tuhaf helekı Istanbulda

    YanıtlaSil
  18. hıhıhı balıga bayıldm cnm cok guzel anlatmıssn :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe