17 Nisan 2012

Dilimi Eşşek Arısı Soksun E mi ?

Bundan tam 1 hafta önce sabah 7.30 civarı ,evden çıkılmış sohbet muhabbet yola koyulunmuş.

Karşı şeritten bir okul servisi geliyor. Bir bakıyorum ki Yaşlı bir teyze kullanıyor servisi, nasıl hoşuma gidiyor.  “Helal olsun teyzeye bee” diyorum. Gülümseyerek izliyorum aynadan gidişini. Günlerdir de aklımda bi resmini çeksem diyorum yazarım blogda.

Bu sabah geç kalınmış ,evden koşarak çıkılmış bir telaşla siteden çıkıyoruz ki bir kaza var ilerde. Ay diyorum okul servisi olmasa bari yazık çocuklar falan.

Yaklaştıkça görüyoruz ki önemli bir kaza değil. Neyse  ki ufak bir hasar var servis arabasında derken bir bakıyorum direksiyonda o teyze! Nazar değdirilir de bu kadar da değdirilmez ,Pes bana yani.

Nasıl bir vicdan azabıdır sabah sabah. Nasıl üzüldüm öyle direksiyonda onu görünce çarptığı kaldırımdan indirmeye çalışıyordu arabasını.

Yani Dilimi eşşek arıları soksa az bana böyle bişi lazım

Capturefff

Resim

14 yorum:

  1. ay çok güldüm sabah sabah :))
    teyzeye diil tabi ki senin kendine uygun gördüğün cezaya.
    olacağı varmış olmuş, seninle bi ilgisi yok.
    hem bak kötü bişey de olmamış..

    YanıtlaSil
  2. Her hayırda bir şer, her şerde bir hayır vardır. Vardır bunda da bir hayır deyip kendini üzme canım. Neyse ki önemli bir şey olmamış. Buna da şükür. :)

    YanıtlaSil
  3. Tabi canım olacağı varmış olmuş,ben böyle durumlarda hemen canı gönülden bir "maşallah" diyorum.Sonra bişi olsa bile benim yüzünden olmamış oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Kendini kötü hissetme hiç, olacağı varmış olmuş, önüne geçemeyiz, ufakmış hem kaza, şükür bişi olmamış kimseye. Sen gülümse, mutlu ol, görsel de çok harika ama bu arada :)))

    YanıtlaSil
  5. sabah sabah iyi geldin:)
    ama sokmasın, sen hep yaz:)

    YanıtlaSil
  6. Harikasın ya sabah sabah ne güldüm, o fotoyla nasıl da uyuşmuş yazdıkların :) Ben gibi bir şom ağızlı daha :) Kendini kötü hissetme canım ya Allahtan önemli bir kaza değilmiş. Sen renkli gözlüydün dimi? İşte nazarımız değiyor anacım :p Mimlendin canım ben de ilgini çekerse;)
    (çekecek tabi!)http://dilosunkayfesi.blogspot.com/2012/04/sobe-8.html

    YanıtlaSil
  7. Olacağı varmış tabi ama siz yine de dua ederek yardımcı olabilirsiniz.

    Ayrıca ben sizi tebrik etmek istiyorum, bunu açık açık söylediğiniz için,nazara inandığı halde birçok insan kendine yakıştırmaz, benim nazarım değmez der, nereden bilebilecekse....

    YanıtlaSil
  8. cok guldum :)
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım. benımkıne de beklerım.Sevgıler...:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Maşallah dediğin 3 gün yaşamıyo yani:))) Ay ilahi ya, bununla geçmiş olsun, niyetin iyi, senin nazarın değildir o, istatistiğe vurursan her 3 kişiden biri o teyzeye vay be demiştir zaten:)

    YanıtlaSil
  10. Teyzeciğe geçmiş olsun diyelim.Sizde Üzmeyin kendinizi, olur bazen böyle tesadüfler.

    YanıtlaSil
  11. ya ben resme bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  12. Narçelen; evet neyse ki kötü birşey yok. Gül gül birazdan daha beteri geliyor.Ben nerde Bela orda ;)

    Lavinia; canım benim çok sağol. Buna da şükür haklısın.

    Özibio; bundan sonra ben de Mahşallah deyip yetmez birde tütütü diye tükürüklerimle kutsayacağım:D

    Maya; sağol Maya'm şimdi her sabah teyzeyi gözlüyorum yakalarsam öpücem. Görseli ben hak ettim ama:)

    hypo; sen bi yorum yapıyorsun benim ağzım kulaklarıma fiyonk oluyor :D Çok sağol.

    Dilara ; Şom ağız ne kelime bana az bile kalıyor :)) Resmi görünce işte dedim bu olmalı çok da bilinçli şom ağızlıyımdır kendi cezamı verebiliyorum görüldüğü üzere.
    Mimlerde hiç ilgimi çekmez benim. Onun içindir her mim yazısı altında kedi gibi ismimi ararım :P

    YanıtlaSil
  13. Aydınlık Bahçe; teşekkür ederim yazdıklarınız için. Hem de nasıl inanırım nazara bilemezsin. O inanıpda egoları şiştiğinden aman nazarda neymiş ne demode diyen insan taklitçilerini de sevmiyorum hiç.

    Zeys; hoşgeldin. Gül canım bolca hemde ;)

    BaharOO6 ; Bahar Allah senin iyiliğini versin. Ben şu lafa bittim, aklıma geldikçe gülüyorum akşamdan beri.Mahşalllah dediğim cidden 3 gün yaşamıyor :)))
    Ayrıca çok haklısın bak içime su serptin teyzeyi her gören bi bakmıştır yani.

    Sabiha; Teşekkür ederim:)

    Denizanası; ama ben hak etmemiş miyim o resmi bi söyle :D

    YanıtlaSil
  14. Ay canim bence uzerine alma olur bole kotu tesadufler:)
    Sevgilerr
    Bloguma beklerimm

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe