16 Nisan 2012

Lila Kutu #Nisan

Okuyanlar bilir , bir hevesle geçen ay Lila Kutu ya abone olmuş büyük bir hüsran yaşamıştım. Aslına bakarsanız çoğu kişi yaşamıştı.

19 TL veriyorsun kardeşim ne bekliyorsun ki diyenler de çıktı ki burdan onları diğer kutuların içeriklerine bakmaya davet ediyorum ama neyse sürtüşmeyelim şimdi :)

Nisan kutusunu şimdi aldım. Çok da sevdim. ( Bak arkadaşım 19 tl ye bir kutu beni mutlu da edebiliyormuş değil mi ? )

Resimler ile başbaşa bırakıyorum efenim sizi ama öncesinde tam boy Inglot ojenin rengi tam benlik çıktı belirtmeden geçmeyeyim.

Bioderma  Sensibio H2O  da severek kullanıp ara verdiğim bir ürün zaten.

Palmers vücut losyonları kakao yağlı imiş. Nasıl koktuklarını çok merak ettim. bİR sıkılaştırıcı losyon 1 vücut losyonu çıktı ki kim demiş benim sıkılaştırıcıya ihtiyacım var diye Dil çıkaran gülümseme

Ardell Şerit Kirpik hayatım boyunca hep merak ettiğim şeydi takma kirpik. İlk akşam faaliyetinde denemeye kararlıyım. Başarabilirim umarım.

Blog Kozmetik bloguna döndü bu ne yahu diyen varsa öperim sizi başka da bişi demem.

IMG_0509

IMG_0510

9 yorum:

  1. annecim bence sen o takma kirpikleri deneme bile:)))sende yeteri kadar var zaten:)))))))

    YanıtlaSil
  2. Bu sefer benim de içime sindi :)

    YanıtlaSil
  3. Bu gidişle ben de üye olacağım, öyle güzel yazmışsın ki :) h20 ben de kullanıyordum sıkıldım ama devam edeceğim, evde bir buçuk şişe var hala halihazırda püff, niye bu kadar sıkılganım ki :) kocaman sevgiler Damla'm :)

    YanıtlaSil
  4. Damlacığım;
    palmers vücut losyonu tavsiyemdir
    hüsrana uğratmadığı bir ay vanilla kutudan çıkmıştı...

    işte böyle olsunlar canımı yesinler benim
    ufak ufak yollasınlar çok yollasınlar

    bu arada amerikaya giden sevgiliden ne istedin :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ne kardeşim, blog makyaj bloğuna dönmüş, tamam öpebilirsin:))

    YanıtlaSil
  6. mimlendin şeker bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Senden heves ettim ben de üye oldum bu lilakutuya :) Mimlendim bebeğim bu arada ;)http://dilosunkayfesi.blogspot.com/2012/04/sobe-8.html

    YanıtlaSil
  8. merhaba blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Geçen ayki hüsrana rağmen iyiki iptal etmemişim. Nisan ayı kutusundan çıkan inglot oje ve kirpikleri görünce çok mesut ve bahtiyar oldum :D Ayrıca siteden şampuan siparişi verdim yanında deneme boyu bir ürün seçme hakkı veriyorlar hemen max factor rimeli seçtim yanında 2 adet daha deneme ürünü yolladılar.Lila kutu hakkını veriyor :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe