10 Nisan 2012

Kahperengi #kitap tavsiye3

Hande Altaylı yı ilk kitabi "Aşka şeytan Karısır"ile sevmistim. Sonunu hatirladigim nadir kitaplardandir -genellikle maalesef hatirlamam her okudugumu-
Yeni kitabini keyifle ve merakla bekledim. İsmi cezbetti beni "Kahperengi". Cikar cikmaz aldim. 2 günde yuttum kitabi. Siddetle tavsiye ederim.
Beni yine sonu cok etkiledi. Hande Altayli okuyucuyu sasirtmayi seviyor ve de cok iyi basariyor.
Narin'e uzuldum , sevindim, kizdim ama en çok Deniz i sevdim.
Hayatimizda ki eksik dost Deniz.
Narin ruyalarima kadar girdi. Kitap bitti ama ben hala onlarlayim.
Sonuc olarak okuyunuz, okutunuz efenim.
Not:Iphone dan yazdigim ilk post , imla hatalari icin affedin artik burda bi basimiza okuyoruz iste ;)

1 yorum:

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe