16 Mart 2012

Lila Kutu Mart

Tamam kabul ediyorum özendim heves ettim, heyecan olsun dedim . Bir hevesle üye oldum Lila kutuya. Diğerleri için birşey diyemem denemedim ama koca bir hüsran şu an yaşadığım. :(

Sabahtan beri kargo yolları gözlüyorum ,kargocu bey i kırmızı halı ile karşıladım. Dedim benim de paketim var. Minicik bi kutu uzattı dedim bu değildir ay bazen çok safım ama yaaa…

Minicikten kastım ben hep büyük birşey dir diye hayal etmiştim 20X15 boyutunda bildiğin küçük bi kutu çıktı bu.

İçeriğini merak edenler için fotolar aşağıda. Açıkçası manikür peeling i ve el kremi hariç diğerlerini kullanacağımı sanmıyorum. Rujun rengi de çok hoş ama o kadar minik ve ince ki kullanmakdan çok bi kaç kez belki sürebilirim. Arada tam boy ürün çıkar diye düşünmüştüm ben hep ama yok.Hatta kadınlar günü dolayısı ile Mart kutusu hepimiz için beklenen olmuştu.

Çok da negatif bir yazı oldu ama neyse… hemencik çektim telefonumla.  Buyrunuz fotolara ;

IMG_0361

cats

fiyat tablosu

27 yorum:

  1. Benim kutumda bugün geldi hiç beğenmedim. İptal ettirmeyi düşünüyorum üyeliğimi

    YanıtlaSil
  2. kötü olmuş ya :/
    ben de okuduğum postlardaki övgülerle çok özeniyodum ama hiç girişmemiştim, isabetli olmuş demek ki

    YanıtlaSil
  3. Kadınlar günü vs münasebetiyle bir ümit bekliyordum, cık...

    Şu Cosmedler konusundaki ısrarlarını anlamak mümkün değil! Her kutuda bir adet losyon vererek etkisini mi ispatlamaya çalışıyorlar ne yapıyorlar anlamadım.

    Bir tek Barielle'den ümitliyim... onun da deneme boyuna 20 TL vereceğime, Sally Hansen'dan cuticule remover alırdım daha iyi olabilirdi...

    Kutu işini beceremedi bu kutu firmaları, orası kesin...

    YanıtlaSil
  4. sazan balığıyla bir akrabalık var mı acaba :)

    YanıtlaSil
  5. 20 liraya ne bekliyordunuz acaba ??

    YanıtlaSil
  6. Damlam ya kötü olmuş, aman boşver kutu güzelmiş en azından, kapla süsle kullan, bi işe yarasın bari:)

    YanıtlaSil
  7. sarı kesenın ıcınde ne var?,demekkı fotolarda buyuk duruyo bende buyuk seyler sanıorum uye deılım hıc almadım sadece alanların bloglarında gorduğum kadarıyla

    YanıtlaSil
  8. Hakikaten geçmiş olsun.Sayende ne olduğunu öğrendim, ben de üye olayım mı sorusunun cevabını:(Makyaj bloglarında öyle ballandırarak anlatıyorlardı ki, adsız arkadaşımızın dediği gibi 20TL'ye sanki harikalar çıkacakmış gibi düşünüyordum ister istemez.Boşvermek en iyisi, sıkma canını Damlacığım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. ya demek beğenmedin :(
    benimki nisan da gelecek
    ben de bir heves beğendim nisan kutuları açılınca üye oldum
    sonra baktım paypal ile ödeme alıyor içime bir kurt düştü iptal ettirdim.
    vanilya kutuları da aynı be Damla
    güya üye olurken cilt tipin,saç tipin gibi sorulara cevap veriyorsun ona göre ürün yolluyorlar
    saçlarım yağlı diye neredeyse kıçımı yırttım onlara bana inat gibi hala kuru saçlar için gönderiyorlar ne gönderiyorlarsa
    ama kullanmayacağım ürünleri başkalarına hediye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. bana daha gelmedi arkadaşlardan ve senden de gördüğüm kadarıyla tam bir fiyasko..

    YanıtlaSil
  11. benimde lila kutum bugün geldi, aynı hayalkırıklığını ben de yaşıyorum,yurtdışındaki 10 dolara birchbox tarzı oluşumlar hep ilgimi çekiyordu bir arkadaşım vasıtasıyla lila kutuya abone oldum şubatta. mart kutusunu da pek bir hevesle elime aldım ve sizdeki kutunun aynısı bana da geldi. üyeliğimi iptal ettireceğim bende.

    YanıtlaSil
  12. Var ya sırf içimi dökmek için netten araştırdım ilk burası çıktı.

    Sanırım Şubat ve Aralık ay kutularını gördükten sonra Lila Kutu'ya üye olmak istedim. Yani önceden araştırdım. 20 lira için gönderdikleri gayet makul ürünlerdi ve her zaman içinde normal boyutunda bir ürün oluyordu. Diğerleri yılbaşı, sevgililer günü belki o yüzden öyle güzeldir diye düşünmedim değil ama Mart ayında da kadınlar günü var dedim (her ne kadar amacı farklı olsa) belki bir şeyler yaparlar dedim...

    Neyse.... Tam - bir - hüsran. Beklediğime hiç değmemiş ve mobil ödeme ile yapmamış olsaydım ödememi, Nisan ayını günü geldi diye hemen çekmemiş olsalar hemen iptal ettirirdim aboneliğimi.

    Ürünlerin hepsi tester. Her zaman bir adet oje olur (en azından 1 tane gerçek boy ürün kurtarmış olurlar) ama o da yok. Bir parfüm sample'ı bile yok.

    Neyse, uzatmayacağım. Ne kadar kötülesem az şu anda.

    Blog'unuzu da takibe alıyorum. En azından güzel bir şeye vesile oldu.

    YanıtlaSil
  13. Özlem ; ben de iptal ettireceğim canım. Telefon ile ödeme yaptığımdan nisanı da çekmişler sonrası için onay vermeyeceğim.

    Anne; sağol :)

    Battadol ; bence de deneme en azından lila kutuyu diğerlerine henüz bakmadım bloglardan.

    bveç; bence de cosmed nedir ya.. her ay her ay. Manikür peeling inden ben de umutluyum ama dediğin gibi alacaksam adam gibi ismi olan birşey alırım. Sence de biraz tuhaf kokumuyor mu?

    Gizem; Senin saçını başını yolarım bak dalga geçme :))

    YanıtlaSil
  14. Adsız; aslında haklısın ama önce ki aylar gayet güzeldi. en azından bir orjinal boy ürün oluyordu. Çok agresif gördüm seni Lila kutudan falan mısın :)))))

    Bahar ; aynen canım ya en güzel yeri kutusu.

    biricitconsungünlüğü; kesenin içinde mini bi kavanozda maske gibi bişi var .Yüz için.

    ahestebeste; ben de o bloglarda görüp aldananlardanım ama art niyet arıyorum artık. Bedava gelince kutular demek ki 1 i 5 yaparak yazıyorlar diye düşünüyorum.

    Darla; bence de hepsi aynı. Ama dediğim gibi daha diğerlerine bakmadım eline ulaşanlar yazar yakında. bir de dünya kadar ayrıntı istiyorlar cilt tipiniz zart zurt diye hepsi aynı kutuların ...

    Handmadeby Aylin; umarım senin ki süpriz olur ama sanmıyorum canım :S

    Yasemin ben de iptal ediyorum canım. Bence de başaramadılar ve başarabilecek gibi durmuyorlar.

    Lady; böyle bir sebeptende olsa hoşgeldin bloguma mutlu oldum bak şimdi:)
    Benim en sinir olduğum şey 1 ay önceden alıyorsun parayı daha kutu 1 kutu gelmeden diğer kutununda parasını çekiyorsun. Bu dolandırıcılık gibi kokuyor biraz sanki.
    Banagelen ürünlerin hepsi maske,yüz temizleme cartı curtu ben bunların hepsini test etsem 1 ayda benim yüzümü kimse eski haline döndüremez bence.
    Hadi hepsi tester olsun da dediğin gibi kardeşim mini minnacık bi parfüm bişicikde mi koyamadın.
    Bir şampuan var için de Otellerde mini boy şampuanlardan daha küçük :S
    Koca bir hayal kırıklığı ... Bir de bunun arkasında Ayşenur Yazıcı var pess...

    YanıtlaSil
  15. Adsız; aslında haklısın ama önce ki aylar gayet güzeldi. en azından bir orjinal boy ürün oluyordu. Çok agresif gördüm seni Lila kutudan falan mısın :)))))

    Bahar ; aynen canım ya en güzel yeri kutusu.

    biricitconsungünlüğü; kesenin içinde mini bi kavanozda maske gibi bişi var .Yüz için.

    ahestebeste; ben de o bloglarda görüp aldananlardanım ama art niyet arıyorum artık. Bedava gelince kutular demek ki 1 i 5 yaparak yazıyorlar diye düşünüyorum.

    Darla; bence de hepsi aynı. Ama dediğim gibi daha diğerlerine bakmadım eline ulaşanlar yazar yakında. bir de dünya kadar ayrıntı istiyorlar cilt tipiniz zart zurt diye hepsi aynı kutuların ...

    Handmadeby Aylin; umarım senin ki süpriz olur ama sanmıyorum canım :S

    Yasemin ben de iptal ediyorum canım. Bence de başaramadılar ve başarabilecek gibi durmuyorlar.

    Lady; böyle bir sebeptende olsa hoşgeldin bloguma mutlu oldum bak şimdi:)
    Benim en sinir olduğum şey 1 ay önceden alıyorsun parayı daha kutu 1 kutu gelmeden diğer kutununda parasını çekiyorsun. Bu dolandırıcılık gibi kokuyor biraz sanki.
    Banagelen ürünlerin hepsi maske,yüz temizleme cartı curtu ben bunların hepsini test etsem 1 ayda benim yüzümü kimse eski haline döndüremez bence.
    Hadi hepsi tester olsun da dediğin gibi kardeşim mini minnacık bi parfüm bişicikde mi koyamadın.
    Bir şampuan var için de Otellerde mini boy şampuanlardan daha küçük :S
    Koca bir hayal kırıklığı ... Bir de bunun arkasında Ayşenur Yazıcı var pess...

    YanıtlaSil
  16. herkes bir hüsranda... Bende ne ümitlerle beklemiştim ama yok anacım hiç beklediğim gibi çıkmadı..

    YanıtlaSil
  17. ne yalan söyliyeyim ben de bloglarda bakıp özeniyordum üye olayım diye düşünüyordum ama bu ayki kutu hakkında tek olumlu yazı görmedim. bilgilendirdiğin için sağol;)

    YanıtlaSil
  18. Herkes çok mutsuz olmuş bu kutudan. =( sanırım kadınlar gününün de bunda etkisi büyük ama en azında sığınma eviyle ortak bir çalışma yapmışlar güzel birşeyler yapmışlar.
    doğrusu ilk kutumda ben de bu minnacık kutu muymuş demiştim. (vanilya clubın kutusu biraz daha büyük). Ama max factor ruj bile deneme boy olsa bile bir yıl gidecek kadar büyük. Bir max factor ruju bu kutudan pahalı zaten.

    tabi eğer tek başınıza kullanıyorsanız kutudakileri genelde size uymayan ürünler çok fazla oluyor. Ben mesela kırışıklık kremlerini anneme veriyorum. Ki her çıktığında çok seviniyorum. Çünkü anneme bir kırışıklık kremi almıştım 180 lira falandı. Kutudan neredeyse her ay bu konuda bişeyler çıkıyor ondan dolayı da memnunum.

    bi de aklıma şöyle birşey geldi. Kadınlar günü dolayısıyla aşırı bir ilgi olmuş lila kutuya en son tükendi diye bir arkadaşım alamadı. bu kadar çok kişi almışken ufacık ürünler gönderip çok aşırı kar etmişlerdir. sonraki aylar normal seyrine döner herhalde =)

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar 19 tl ye başka ne bekliyordunuz ki ?? kişisel beklentilere göre hazırlanan bir kutu değil bu. bir ay tam boy ürün koymaları her ay koyacakları anlamına gelmiyor. benim ikinci lila kutum bu. sadece PCO maskesi bile bu ay memnun olmak için yeterli bir sebep bence. ayrıca ruj da hiç öyle birkaç deneme ile bitecek kadar küçük değil. öyle bile olsa adı üstünde'deneme boyu'. saygılar..

    YanıtlaSil
  20. ben güvenipte böyle şeylere üye olamıyorum. Gerçi ben internetten alışverişi de nadir yaparım. Aldığım şeyi ille görmem, denemem gerek :)

    YanıtlaSil
  21. neye niyet neye kısmet
    neyse olsun bakalım kötü olmuş bence ama vardır bi hayır diyelim başka yapacak bişi yok
    en azından buradan sesini duyurdun oda güzel gitmesi gereken yerlere ulaşır
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. herkes istr sanırım 19 tl verip 200 tl degerinde kutu satin almak :)

    kutu sirketleri deneme boyu 5 urun gondereceklerini idda ediyorlar zaten, daha fazlasını bekleyerek hayal kırıklığına uğramak komik.

    2 aydır üyeyim. ha çok mu mutluyum, eh. benim hayal kırıklığım ise lüks ürünler göndereceğiz deyip hep benzer bilinmedik markaları doldurup göndermeleri. bir parfüm olsun, bir makyaj olsun çok nadir.

    ben bir de vanilyaya üyeyim 3 aydır, o da 35tlye benzer şeyler yolluyor. cosmed yine var :)

    YanıtlaSil
  23. faydalı bir bilgi,aklımızın köşesinde durmalı
    sizi izlemye alıyorum bende beklerim

    YanıtlaSil
  24. ben de üyelk için başvurmuştum.
    nasıl da ballandıra ballandıra anlatıyolar ama sitede.
    hiç bulaşmıyım o zaman.

    YanıtlaSil
  25. Narçelen ; yukarıda ki yorumlara bakarsan herkes pek bi mutsuz oldu bu aydan. Tabi ki kimse içinden muhteşem şeylerin çıkmayacağının farkında ama genel bir kalitesizlik mevcut sanki :(

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe