14 Mart 2012

KEŞKE…

*Bol keşkeli bir yazıdır. Sıkılacak olan şimdiden okumayı bırakabilir. Yazarın kendisine sitemidir.

Keşke ,Ümit Besen CD mi kaybetmeden önce yedekleseydim. Arabadan puff oldu cd. Yapanı bulursam çok pis işkence hayallerim var.

Keşke , bir hobim olsa. Ama resim çizemem ,yemek yapıyorum bana zarar evdekilere zarar. Böyle janjanlı bişiler yapasım var kımıl kımıl olsun eve renk katsın.

Keşke , tembellik yapmasam . Hayatımda ilk kez çiçek açtırabildiğim soldurmadığım bir çiçeğim oldu ona bi saksı biraz toprak bulup dikebilsem.

Keşke, daha çok sinemaya gidebilsem. Burda yazar kesinlikle yavrusunun ödevlerinden şikayet etmekte olup matematik i icat edene sövmektedir.

Keşke , Scrabble oynayabilsem yine bolca ,dostça, şen şakrak.

Keşke , Shakespeare haksız olsa demiş ya “Elde edilmeye görsün her şey biter, Asıl haz, bir şeyin peşine düşmektir”

Keşke ,böylece beklesek,kahve dilimize,armut ağzımıza düşse.İnsanlar karşılıksız sevse, Söylemeden bilse, mutluluk herkese eşit değse , Egolar boom olsa ….

wait

Tembel, yalnız, doyumsuz ve somurtkan yazar iftiharla sunar.

Photo: Pinterest

14 yorum:

  1. somurtkanlık yok,her keşke yeni bi başlangıç o zaman cin ali bile çizebilmekten keyif almak demek hayat :)

    YanıtlaSil
  2. Açıksözlülüğünüze bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. keşkelere inat ,bol "iyi ki" li günler sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
  4. bu kadar az keşken olduğuna sevin derim :)

    YanıtlaSil
  5. hayatında hiç keşke olmasın hep mutlu ol sen herbişeyim :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Damla hayatımızda keşkeler ne kadar çok değilmi? Bende keşke herşey herkesin istediği gibi olsa diyorum. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. ''Hayatımda hiç keşkem olmadı,'' diyen insan kadar uyuz olduğum bir tür yok. Şahane yazı olmuş. Tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  8. listeye devam edelim..

    keşke hiç kimsenin evde olmadığı bir gün 24 saat yataktan çıkmasam..

    keşke önümde koca bir kova dondurma ile sevdiğim dizileri seyretsem..

    ah ah da nice devam eder bunlar:))

    YanıtlaSil
  9. Keskelere katiliyorum bende :))
    Blogunuzu cok sevdim cok sevimli
    Bende kendimi resim cizemez zannediyordum taaki 24 yasima kadar kesfedince hemen guzel sanatlara gitmek icin hazirlanmaya basladim ama o donemde evlendim muhasebeci oldum :/
    Ozetle belkide cizebiliyorsunuzdur ?

    YanıtlaSil
  10. Gülin; bayılıyorum Pozitifliğine canım . Hep böyle kal

    Havva; huyum kurusun,sorma başa bela oluyor bazen.

    Yasemince; hepimize öyle olsun inşallah.

    Darla ; ah ahhhh bi yazsam hepsine burda nereye yol olur bilmem..

    Yeni Başlangıçlar ; Canım kardeşim benim mesela iyi ki sen varsın hayatımda ;)

    Sabiha ; haklısın keşke ;)

    YanıtlaSil
  11. Müge ; bi mutlu oldum yorumunu görünce ,teşekkür ederim.

    denizanası; ah bak çok fena yerlerden vurdun sen ama ;)

    Fattosh ; ben de annemin gazı ile çarpı işi yapmaya başlıyorum bugün itibari ile bakalım... Belki ben de birşeyler yapabiliyorumdur. İzleyin beni anacım ....

    YanıtlaSil
  12. Merhaba....
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel istersen sevinirim...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe