24 Temmuz 2012

Psikolojik bir açıklaması vardır elbet....

Neyin mi?
Deli gibi Gerilim romanı okumanın.
Sıkı takipçisi olduğum kitap delisi Gizem in 19 Numaralı Koltuk u okuması ile başladı merakım. ve Neşter müziği ile devam ediyor.
Sırada okunacak kitaplarımın hepsi gerilim-macera türünde. Bu kitaplara bu sıralar herkesin okuduğu İntihar dükkanı nı da ekleyeceğim tatile çıkmadan veeee
serileceğim şezlonga etraftakiler pucca mucca okurken ben bu yavrucukları okuyup bitireceğim.



Hayır katil olma niyetinde değilim.
Hayır seri katil olacak kadar psikopatda değilim. (Zamanında ekmek bıçağı ile kardeşimi kovalamışlığım var ama ayrıntılara girmeyeyim şimdi :))
Galiba tatilim geldi artık yahu...

Bu arada Doğu Ekspresinde Cinayet ilk Agatha Cristie romanım olacak.Geçen günlerde yaptığımız sahafçılar baskını ganimetlerimizden :) Başka tavsiyesi olan var mı ?

19 Numaralı Koltuk u da bitirdim. Avrupa Yakası yayınlarından çıkmış. Bolca yazım hatası vardı kitapta. Bazı hikayeler gerçekten etkileyici idi. Bence okunası öyküler var içinde.

Bu da böyle bol kitaplı bir post oldu. Güzel bahaneler ile suskunluğumu da bozmuş olayım.

Sevgiler

14 yorum:

  1. Polisiye / Gerilim diyorsak Jean Christophe Grangé'i es geçmemeli bence.

    YanıtlaSil
  2. ben de agatha hiç okumadım. on küçük zenci yi tavsiye etmişti agatha kolik bir blogger. onu bulursan deneyebilirsin. kumsalda iyi gerilmeler:)

    YanıtlaSil
  3. Bende de yaşanıyor bu durum. Belli dönemlerimde dizilerim, filmlerim, kitaplarım hep seri katil hikayeleriyle doluyor.Sonra gece tuvalete gitmeye korkuyorum laf aramızda. :P
    Psikologlardan bir açıklama bekliyoruz bu konu hakkında! :D

    ***Agatha Cristie'den ON KÜÇÜK ZENCİ'yi çok beğenmiştim öneririm. :)

    YanıtlaSil
  4. Cessie; not ediyorum,ilk fırsatta deneyeceğim. Sağol ;)

    Öylesine biri; çok güldüm yorumuna. Gerilirim bolca dua et de germeyeyim etrafı :p

    Tuvalet kağıdı; Öylesine biri de aynı kitaptan bahsetti yukarda demek ki okumak gerek.
    ben kitaplardan etkilenmiyorum o kadar neyse ki. Ay bak nazar değmese bari :s

    YanıtlaSil
  5. On küçük zenci kesinlikle benimde tavsiye edeceğim bir kitap.Zaten yazarın en iyi kitabı o bence, diğerleride güzel ama.
    Gerilim romanları diyince benim aklıma Tess Gerritsen gelir. Cerrah, çırak, ruh kolleksiyoncusu, mefisto kulübü tavsiye edeceklerim ilk başta :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, gerilim deyince benim aklıma ilk gelen Tess Gerritsen olur, gerim gerim gerilme garantili :)
    Tabi Grange de tavsiye edilir..

    YanıtlaSil
  7. cessie haklı damla Grange de oku bence
    Kızıl Nehirlerden başla mesela :D

    Ayrıca insanlarda şöyle bir durum var
    Tatile çıkıyorum ben yanıma bir pucca ve türevinden almalıyım :)

    YanıtlaSil
  8. Bende çok severim gerilim romanlarını,Bi zamanlar 'Stephan Kıng'in her çıkan kitabını alıyordum hatta bazı romanlarını film yaptılar.Size iyi tatiller, iyi okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Bende senin gibiyim, gerilim ve polisiye romanları nerde görsem alıyorum. Yalnız fazlaca gerilmemek için araya her zaman değişik türde bir roman sıkıştırıyorum

    YanıtlaSil
  10. drwildone; demek ki gerçekten okumalı on küçük zenciyi. Bir de tess Gerritsen ,bunu da not ettim ;)

    flzpink; insanlar gerine gerine şezlonda güneşlenirken ben gerile gerile güneşleneceğim anlaşıldı:))

    Darla; ben pucca ve türevlerini okumam arkadaşım ne kitaplarını ne saçma köşe yazılarını.
    Bu Grange de not edildi. Sen dersinde okumam mı Darlam yahuuu...

    Sabiha ; Stephen King aklımda. Agatha Cristie serisi yapıp King amcaya da el atacağım ;)

    suzangia; aslında eskiden o kadar da ilgimi çekmezdi ama bu ara bir sardı beni sorma gitsin. Normal bir insan olduğumu kendime hatırlatmak için 1 aşk romanı ile ara verdim vallahi ;) biter bitmez dönüyorum gerilimli romancağızlarıma

    YanıtlaSil
  11. gerilim deyince Tess Abla bir numaradır..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba. Ben 19 Numaralı Koltuk kitabının yazarıyım. Kitabı okuyup beğenmenize sevindim. İmla hataları konusunda 4. kitabımda daha fazla dikkat etmem gerektiğini biliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Hihi 19 Numaralı Koltuk'u beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  14. gerilim kitaplarını sevmesem de bir iki tane okumuşlığum var şeytan yeminini okuyabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe