21 Aralık 2012

Eğer bugün kıyamet kopacak ise

* Daha fazla M&M's yemediğim için

* Okumak istediğim , sırada bekleyen kitapları okuyamadığım için. Mesela açlık oyunlarının sonunda ne olacak bilmiyorum henüz.

* Nefret ettiğim insanlara daha fazla nefret kusamadığım için.

* Sevdiğim insanlara onları sevdiğimi daha fazla söylemediğim için.

* Geçen yaz Ören de yamaç Paraşütü yapmadığım için

* Moulin Rouge a gidemediğim için ( ah ahhh en çok bu oturdu bak içime yazarken )

* Geçen hafta patronlarımdan birinin kafasına bir şişe geçirmediğim için

* Daha fazla FENERBAHÇE maçı seyredemediğim için

* Len oğluma bi Playstation almadan gidiyoruz onun için.

* Canım köpeğimiz Alvin i başka bir aileye verdiğim için :(((((

* Daha fazla sarhoş olup dağıtmadığım için , kısmetse bu akşam dağıtacaktık ama bakalım :)

Oyyy ne melek insanmışım sevgili Mayalar Pişmanlıklarım bir elimin parmaklarını geçmiyor gördünüz mü? 11 olmuş gerçi ama neyse....

Ve anne; her maddeyi okuyup mana çıkartmaya çalışma olur mu :)))

Sevgiler herkese , kıyamet kopmaz ise 14:00 civarı görüşürüz


NOT: Saat 14:19 itibari ile ölmedik, ya da hepimiz alternatif bir evrendeyiz haberimiz yok. Neyse sonuç olarak ben M&M'S almaya gidiyorum. Görüşürüz....

7 yorum:

  1. fener maçı izleyip de giderayak üzülmeye gerek yoktu, boşver iyi yapmışsın :))

    YanıtlaSil
  2. Damlacım, HUnger Games'i beğendin mi? Kaçıncı kitaptasın?
    Ve evet saat şu an 13:28 ve ben sana yorum yazabiliyorum. Nefes bile alıyorum Allah seni inandırsın. :)

    YanıtlaSil
  3. Narçelen ; saat 13:11 i geçtiğine göre Allah biz fenerlilere sizi daha fazla yenebilme imkanı verdi demektir :)))

    Tannesi; canım ben 1. kitabı okumadım çünkü bu kadar keyifli olduğunu düşünmemiştim filmi canımın sıkıldığı bi akşam vakit geçsin diye izleyeyim dedim bayıldım. 2. kitap dan devam ediyorum ortalarındayım ve bence okumalısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb ben seda blog dünyasına yeni katılanlardanım. açlık oyunlarının üçünü de tek solukta okudum favori kitaplarımdir onlar. Kitapların filmleri herzaman beni hayal kırıklığına uğratmışdır. Oğlumla koşa koşa gittik filme ama dönüşümüz o kadar tatminkar olmadı. Buarada blogum sesveseda.blogspot.com

      Sil
  4. Ben her 3 kitabı da okudum. Hatta Twitter'da kitap tavsiyesi istediğin bir gün önermiştim sana... Ondan merak edip sordum, beğendin mi diye... :)
    Bence ilk kitabı da okumalısın. :)
    Filmlerin de devamı çekilir umarım...

    YanıtlaSil
  5. Ya bi yürü git diyesim var bu mayalı ekmek kafalılara:)) Ben bile mevcut dini bilgimle kıyametin cuma günü akşam ezanından sonra ve aşure günü kopacağını biliyorum. Bir de müslüman geçinirler, anneannemin deyişiyle oturup 2 rekat namaz kılacaklarına hala dötlerini kıyametten kurtarmaya çalışıyorlar:)

    YanıtlaSil
  6. :) alemsin canım..m&m fazla geliyorsa eşlik edebilirim bende :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe