21 Mayıs 2013

Ben Salak mıyım ?

Günün sorusu bu …

Tamam günün değil birkaç haftanın sorusu bu…

Şu blog camiasında bir şeyler karalamaya başladığımdan beri algıda seçiciliğim arttı. Bu “algıda  seçicilik” terimi de Lise de Psikoloji dersinde anladığım tek konu idi ya , neyse konumuz bu değil.

mucit_122332

Olayları farklı anlamlandırmam Can bey Bardabas diye bir kutu satın almam ile başladı. Şimdi hakkını yemeyelim ,oturmuş düşünmüşler Eminönüne çıksan 5 tl ye alacağın şeyleri bir kutuya doldurmuşlar bunu aylık 29 tl den sana satıyorlar. Sen de sırf oğlunla ortak vakit geçirebil ,bir kaç el işi v.s. yapsın beyaz bir çiçeği normal suya diğerini kırmızı gıda boyalı suya koysun da ufku genişlesin iki dakika gözleri börtlesin  diye her ay paşa paşa o parayı ödüyorsun. Suç onlarda mı? Değil!

Evden her sabah ofise müsli taşımanın zorluğundan şikayet eden ben için bi şirket karton bardakta müsli çıkartmış Starbucks da satıyorsa ve ben bunu her sabah salak gibi alıyorsam suç o fikri üretende mi? Değil!

Sünnet hazırlıkları tam gaz ilerlerken ve hatta ilerlemekle kalmayıp beni de benden almış sürüklerken “önünde fotoğraf çektirebileceğimiz bi standı nerden bulurum” diye düşünen bana Biri zaten yapmış ya diye sinyal yollayan tanrım,teşekkür ederim ama sinyal değil ilham da versen azıcık diye ağlasam çok mu? Bir siyah bez üzerine iki yazı boyamaya korkanken kadın fikri geliştirmiş satıyor sa (çok da güzel yapıyor) suç onda mı ? Değil

Bunlar gibi örnekler üretebilirim. Üretebilirim mi dedim , yok canım siz beni ciddiye almayın.

Bakın siz şu Yaratıcı insanları ciddiye alın, alın ki ben neden düşünemedimki bunu diye düşünün durun!

creative-funny-inventions-10 

Ya da ;

 useless-inventions-226x300

Şimdi  anneme sorduğum soruyu size de sorayım ; Salak mıyım arkadaşım ben niye benim aklıma böyle fikirler gelmiyor?

Neyse ben kitabımla meşhur olacağım. Bekleyin Anacım ;)

9 yorum:

  1. İşte o yüzden bazıları çok zengin, bazıları değil :)

    YanıtlaSil
  2. hahahhaaaaa sen çok yaşa emi :)))
    koptum okurkennnn :))
    dönem dönem karşıma öyle şeyler çıkıyor ki bunu ben niye düşünemedim diyordum ki sen tamda duygularımın tercümanı olmuşsun :))))
    bende bi sabah erken kalkıp kaset çıkartıcam :)) kasetmi dedim ben? Haahhahhaaaa tevellütün eski olduğunu burdada gösterdim bravo bana :))

    YanıtlaSil
  3. Onu bunu bilmem de su son fotodaki icata (!) Bayildim hahaha supermis cidden :))

    YanıtlaSil
  4. Estağfurullah tatlım:))biz buna azıcık tembellik diyelim gitsin.Hepimizde var bu..Hazırcılığa alışıyoruz ondan.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Estağfurullah tatlım:))biz buna azıcık tembellik diyelim gitsin.Hepimizde var bu..Hazırcılığa alışıyoruz ondan.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Komik görünüyor ama insan,bazı şeyleri de,çok parlak bir fikir gibi görebiliyor bazen :))

    YanıtlaSil
  7. Tamamen zaman meselesi bahsettiklerin bence. Eğer bunları tasarlamaya veya düşünmeye zamanın yoksa ama yine de mükemmel duyarlılıkta bir anneysen hiç bir şeyi eksik kalmasın diye yapılmış olanları satın alıyorsun. Aman ne yaparsa yapsın bilgisayar televizyon orada demediğin için kocaman tebrikler. Salak değil gerçekten annesin :) Gerçekten anne olamayan öyle çok ki... Kutu fikrini beğendim pahalı mahalı neye verilmiyor ki o para. Henüz bebeğim doğmadı ama ikiz yeğenlerime alıverdim bende.

    YanıtlaSil
  8. Çok güldüm çoooook :) Blogumda işte bu zihni sinir proceleri yayınlamayı çok seviyorum :) Şahsına münhasır kısmı da oradan geliyor zihni sinir desem anlamayanlar olabilir:)
    Yazım dilin, söylemlerin, kelimelerin tam benlik ;)

    YanıtlaSil
  9. direnişe devam kendi kuyusuu kazıyor!

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe