31 Mayıs 2013

#direngeziparkı

Birçoklarınız başlığı görünce okumakdan vazgeçebilir. Zaten onlar okumasın diye bu başlığı attım ben de!

Bugün ki yazım Cuma Sohbetleri 2 olmalıydı. Planım buydu…

Sabah ofise geldiğimden beri dehşet içerisinde DHA nın canlı yayınlarını izliyorum. Bir yandan işlerimi yaparken bir yandan kulaklığımda o insanların yakarışları ,çığlıkları. Hani görüntüleri olmasa Gazze v.s. sanırsın.

direngezi

Ama sanmayın arkadaşlar, aklı selim herkesin sesi o kulağınızla duyduklarınız.

Ağaçlar kesilmesin ,Avm olmasın yer gök diye bağıranların sesi.

Her haftasonumu AVM de geçirdiğim için, Her film izlemeye AVM ye gittiğim için, Yemeğimi bile AVM deki zincirlerde yediğim için geldi bunlar başıma.

Aç köpekleri para ile besledikçe daha fazlasını istediler.

Köpek dedim de Şimdi sen benden mi bahsediyorsun diyebilirsin Tayyiepcim. Yok canım her köpek diyen senden mi bahsetmiş olacak! Sen Ayyaş diyince biz üzerimize alındık mı!

Burdan ses vermek istedim. Blogger’ız biz, iyisi ile kötüsü ile… Özgürce sesimizi duyurabildiğimiz bir sayfamız var,ŞİMDİLİK.

Lütfen o nazik elleriniz klavyedeki tuşlara bassın ,sessiz kalmayın.

direngezi2 

Birçok arkadaşım Taksimde olacak bugün ve Kardeşim de! Ve benim Aklım ,kalbim .Yarın da oğlumu kardeşime emanet eder nöbeti ben devralırım!

En çok da o polislerin insanlara yaptıklarını mantığım almıyor yahu! Sen de evlat değil misin? İktidar hevesin yok ,koltuk davan yok memursun alt tarafı…

Bence onlar polis değiller artık. Üniforma giymiş Paralı İktidar askerleri…

direngezi3

İnşallah ölemezsin diyeceğim ama kararsızım. Çektirdiğin acılar sırtında yük olsun hepsini hisset inşallah canım. Bak yine üstüne alındı …

Bu yazıya fotoğraf ararken işte bunu buldum –. Tanıdık geldi mi ?

direngezi4

8 yorum:

  1. Orada olup desteklemeyi çok isterdim ama buradan da yürekten destekliyorum.. İyi ki yürekli insanlar var!

    YanıtlaSil
  2. Ölmek istesin(ler), ama ölemesinler!

    YanıtlaSil
  3. Ben bugun devralicam nobeti gunlerdir devam eden direnisim devam edicek soyledigin gibi biraz duyarli olan herkesi bu direnise bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  4. Ben bugun devralicam nobeti gunlerdir devam eden direnisim devam edicek soyledigin gibi biraz duyarli olan herkesi bu direnise bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  5. Benim kardeşim de orada... Artık sadece gönülden desteklemekle olmuyor, gövdemizi siper etmemiz de gerekiyor sanırım....

    YanıtlaSil
  6. Yüreğim sıkışıyor benim!
    Yarınlar karanlık :(

    YanıtlaSil
  7. Denecek söz yok!yazklar olsun..TEK YÜREK TEk TÜRKİYE!

    YanıtlaSil
  8. Başlığa geldim,okudum. Her yer Taksim her yer direniş! #direngezi

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe